Borgback 04.07.2006 08:59:55 | |
---|
Hei, Näyttääpä siltä, että runsaan kanniskelun myötä Tech 21 trademark 10-comboni kantokahva olisi löystynyt ja irtoamaisillaan. Kiristys olisi periaatteessa helppo homma, mutta kiristettävä ruuvi sattuu sijaitsemaan "konetilan" sisällä ja siihen käsiksi pääseminen vaatisi combon konehuoneen irroittamista ja avaamista. Mitenkähän riskaabeli homma tuo avaaminen ja kiristys olisi tehdä itse? En ole todellakaan perehtynyt elektroniikkaan millään tasolla eikä työkaluista löydy edes kolvia. Näin ollen jos jotakin menee toimenpiteen yhteydessä päreiksi, homma on sitten siinä. Asiaa tietysti helpottaisi jos tietäisi mitkä ruuvit konehuoneen avaamiseksi pitäisi avata, piirilevyjä sun muita paikallaan pitäviä ruuveja ei oikein viitsisi vahingossa availla. Mahtaisikohan kukaan tietää, ovatko TM10:n koneistoa paikallaan pitävät ruuvit ne neljä combon päällä olevaa, vai pitäisikö konehuoneen sisällään pitävän metallilaatikon alapuoleltakin availla jotakin? |
Lähtee varmaan avaamalla ne 4 ruuvia, irroita kaikki johdot ensin. e: eli kaiutin johdot myös. |
kunnasja 06.07.2006 02:45:12 | |
---|
...ei välttämättä tarvi irrottaa edes johtoja, jos olet varovainen niiden ulottuvuuden kanssa: Ainoat johdot vahvistin-murikasta koppaan ovat kaiutinjohdot ja kaikulaatikon piuhat. |
JHL 06.07.2006 10:41:33 | |
---|
Voit myös helposti ottaa yhteyttä suoraan firmaan ja kysyä sieltä, tulee ainakin selkeät ohjeet. Laitteen sarjanumero kannattaa laittaa mukaan, jonnin verran ovat tehneet kiinnityksiin muutoksia vuosien varrella. info@tech21nyc.com Mulla oli sama ongelma TM60:n kahvan kanssa, ja paria muutakin asiaa olen joskus kysellyt, Tech21:sen product manager Lloyd Schwartz on yleensä vastaillut päivän-kahden sisään. |
Miihkis 06.07.2006 10:46:49 | |
---|
Valmistetaankos tuota TM10:ä muuten enää? Ei löydy Musamaailman sen enempää kuin T-kaupan listoiltakaan... Moisen hankkimista ajattelin nääs jossain vaiheessa. |
Borgback 06.07.2006 13:07:12 | |
---|
Voit myös helposti ottaa yhteyttä suoraan firmaan ja kysyä sieltä, tulee ainakin selkeät ohjeet. Laitteen sarjanumero kannattaa laittaa mukaan, jonnin verran ovat tehneet kiinnityksiin muutoksia vuosien varrella. Joo, otinkin itse asiassa jo yhteyttä ja vastaus tuli ihan ihmisten ajoissa. Eli combo nurin päin ettei tarvii pidellä konetilaa kiinni käsin, neljä isoa ruuvia päältä auki. Olin itse asiassa yllättynyt saadessani ihan vastauksen, olen joskus viitisen vuotta sitten yrittänyt kysellä jotakin Gibsonilta, eikä vastausta ole vieläkään kuulunut. |
Fortune 06.07.2006 20:20:05 | |
---|
Valmistetaankos tuota TM10:ä muuten enää? Ei löydy Musamaailman sen enempää kuin T-kaupan listoiltakaan... Moisen hankkimista ajattelin nääs jossain vaiheessa. Valmistus on lopetettu: http://www.tech21nyc.com/tm10.html Minulla olisi kyllä yksi kaupan, ehkä... Look behind you, a three-necked guitar! |
Niq 06.07.2006 20:21:57 | |
---|
"I have a cunning plan" -Baldrick |
kunnasja 06.07.2006 23:47:52 | |
---|
|
Fortune 07.07.2006 19:35:29 (muokattu 07.07.2006 19:36:09) | |
---|
Laatu voi vaan olla vähän eri? :D TM30 on tuotantoketjussa korvannut TM10:n. Jep, sama etuvahvistin, tehokkaampi pääte. Ei senkään kanssa kättään paskaan iske, aika identtiseltä se pikatestin perusteella vaikutti tuon TM10:n kanssa, joka itselläni on. Nyt vain on alkanut tulla himo/tarve pienelle putkicombolle bändikäyttörinnakkaisajon merkeissä ja TM10 lienee pakko realisoida. Look behind you, a three-necked guitar! |