Aihe: Kitaran uudelleen maalaus
1
kesamieshartsa
02.07.2006 16:27:09
Ajattelin tässä kysästä että onko iso homma ruveta maalaamaan kitaraa uudelleen?
Muita käytännön kikkoja voisitte myös laitella.

Kiitoksia jo etukäteen!
Hiku
02.07.2006 18:19:20
"Mun mielestä(kokemuksella) teoriakitaristit keulii tietäväisyydellään, mut sit he ovat kuitenkin ihan paskoja kitaransoittajia." -Friedman V.U.K #24
Johnny99
02.07.2006 19:07:01
Niinpä ja hakua kans vois käyttää.....

Vaikkei asia mitenkään minulle kuulu, niin se ei toimi.
Elämän ohje: "Ekana pitää löytää joku joka tykkää samoista asioista ku itte. Jos esimerkiksi tykkää jääkiekosta, täytyy löytää vaimo joka tuo sipsejä ja kaljaa..."
Hiku
02.07.2006 20:52:16
Vaikkei asia mitenkään minulle kuulu, niin se ei toimi.

Hyvinhän tuo pelittää.
"Mun mielestä(kokemuksella) teoriakitaristit keulii tietäväisyydellään, mut sit he ovat kuitenkin ihan paskoja kitaransoittajia." -Friedman V.U.K #24
Johnny99
03.07.2006 01:17:47
Hyvinhän tuo pelittää.

No nyt näköjään toimii. Aiemmin ei.
Elämän ohje: "Ekana pitää löytää joku joka tykkää samoista asioista ku itte. Jos esimerkiksi tykkää jääkiekosta, täytyy löytää vaimo joka tuo sipsejä ja kaljaa..."
Murgo
03.07.2006 11:03:41

Asiaan liittyen kun ei noista kirjoituiksista selvinnyt eli millaista lakkaa/maalia voi laittaa tehdaspinnan päälle(uusi harleypenttoni)? Tilasin T-kaupan poistotarjouksesta ja väri on aivan liian vaalea makuuni(cherry sunburst) niin ajatteli että jos sen päälle suihkuttaisi mustalla/tummanruskealla sävytettyä lakkaa että saisi sen tummemmaksi. Alkuperäine väri/puunsyykuvio saisi kuitenkin näkyä läpi. Eli millainen lakka? Samalla aineella pitäisi saada myös tummennettua vaahterakaula.
Olis kiva kun osais soittaa mutta asenteellakin pärjää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)