kesamieshartsa 02.07.2006 16:27:09 | |
---|
Ajattelin tässä kysästä että onko iso homma ruveta maalaamaan kitaraa uudelleen? Muita käytännön kikkoja voisitte myös laitella. Kiitoksia jo etukäteen! |
"Mun mielestä(kokemuksella) teoriakitaristit keulii tietäväisyydellään, mut sit he ovat kuitenkin ihan paskoja kitaransoittajia." -Friedman
V.U.K #24 |
jarmos 02.07.2006 18:48:00 | |
---|
Ajattelin tässä kysästä että onko iso homma ruveta maalaamaan kitaraa uudelleen? Muita käytännön kikkoja voisitte myös laitella. Kiitoksia jo etukäteen! Niinpä ja hakua kans vois käyttää..... Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä. |
Johnny99 02.07.2006 19:07:01 | |
---|
Niinpä ja hakua kans vois käyttää..... Vaikkei asia mitenkään minulle kuulu, niin se ei toimi. Elämän ohje:
"Ekana pitää löytää joku joka tykkää samoista asioista ku itte. Jos esimerkiksi tykkää jääkiekosta, täytyy löytää vaimo joka tuo sipsejä ja kaljaa..." |
Hiku 02.07.2006 20:52:16 | |
---|
Vaikkei asia mitenkään minulle kuulu, niin se ei toimi. Hyvinhän tuo pelittää. "Mun mielestä(kokemuksella) teoriakitaristit keulii tietäväisyydellään, mut sit he ovat kuitenkin ihan paskoja kitaransoittajia." -Friedman
V.U.K #24 |
Johnny99 03.07.2006 01:17:47 | |
---|
Hyvinhän tuo pelittää. No nyt näköjään toimii. Aiemmin ei. Elämän ohje:
"Ekana pitää löytää joku joka tykkää samoista asioista ku itte. Jos esimerkiksi tykkää jääkiekosta, täytyy löytää vaimo joka tuo sipsejä ja kaljaa..." |
Murgo 03.07.2006 11:03:41 | |
---|
Asiaan liittyen kun ei noista kirjoituiksista selvinnyt eli millaista lakkaa/maalia voi laittaa tehdaspinnan päälle(uusi harleypenttoni)? Tilasin T-kaupan poistotarjouksesta ja väri on aivan liian vaalea makuuni(cherry sunburst) niin ajatteli että jos sen päälle suihkuttaisi mustalla/tummanruskealla sävytettyä lakkaa että saisi sen tummemmaksi. Alkuperäine väri/puunsyykuvio saisi kuitenkin näkyä läpi. Eli millainen lakka? Samalla aineella pitäisi saada myös tummennettua vaahterakaula. Olis kiva kun osais soittaa mutta asenteellakin pärjää. |