LordInferno 28.06.2006 01:25:26 | |
---|
Itse osaan molemmat tavat kumpaankin suuntaan kummallakin kädellä. Rehellisesti sanottuna ite en saanu mitään selkoa noista selityksistä. Kerrottakoon että feikkipyörityksessä työtä tekee pelkästään etu- ja keskisormi, eikä koko käsi niinkun sain kuvan jossain selityksessä selitettävän. Reenaamalla nämäkin oppii. -Inf- "When existence does not exist" |
Adja 28.06.2006 01:33:12 | |
---|
Inf. viittitkö sitte laittaa että miten jatkan siitä ku kapula on keskisormen ja nimettömän välissä oikeassa pyörityksessä allekirjoitus |
Strumbali 28.06.2006 07:59:03 | |
---|
Rehellisesti sanottuna ite en saanu mitään selkoa noista selityksistä.-Inf- Areena on vapaa, koitappa itte =). ettäjotta |
wavelength 28.06.2006 11:14:50 | |
---|
On se kumma. Minä opin pyörittelemään pitkulaisia esineitä sormissani jo ala-asteella. Ei voi olla noin vaikeata. :) |
Legatus 28.06.2006 16:27:35 | |
---|
On se kumma. Minä opin pyörittelemään pitkulaisia esineitä sormissani jo ala-asteella. Ei voi olla noin vaikeata. :) Pervo mieleni sai minut nauramaan tästä + Eiku... |
Deino 28.06.2006 16:31:51 | |
---|
Pervo mieleni sai minut nauramaan tästä + Eihän siinä mitään pervoa ole, ihan luonnollista. Deino vaan |
mankkis 28.06.2006 17:58:35 | |
---|
On se kumma. Minä opin pyörittelemään pitkulaisia esineitä sormissani jo ala-asteella. Ei voi olla noin vaikeata. :) Riippu toi siitä että kuinka vikkelä on sormista ;) Dead heart in a dead world
Nevermore |
Legatus 28.06.2006 19:02:53 | |
---|
Eihän siinä mitään pervoa ole, ihan luonnollista. No se itse "nypläys" on luonnollista mutta kun puhutaan kapulanpyörityksestä se on eri asia Eiku... |
Bacchus 28.06.2006 23:12:43 | |
---|
No se itse "nypläys" on luonnollista mutta kun puhutaan kapulanpyörityksestä se on eri asia Helikopteri. |
hähhähhää wavelength teki pippelillä helikopteria ala-asteella!11 Deino vaan |
south_of_heaven 28.06.2006 23:23:04 | |
---|
hähhähhää wavelength teki pippelillä helikopteria ala-asteella!11 emmekö me kaikki. itki south_of_heaven |
wavelength 28.06.2006 23:40:15 | |
---|
hähhähhää wavelength teki pippelillä helikopteria ala-asteella!11 Pikkupojan ruumiinrakenteella tuohon saakin jo panostaa ihan tosissaan... |
LordInferno 29.06.2006 19:28:04 | |
---|
Inf. viittitkö sitte laittaa että miten jatkan siitä ku kapula on keskisormen ja nimettömän välissä oikeassa pyörityksessä Samalla tekniikalla jatkat vielä nimettömän ja pikkurillin väliin ja sitten tulee vaikein kohta koko jutussa (koitan selittää mahdollisimman selvästi): keskari tulee kapulan alta, eli siis kämmenen ja kapulan välistä ja nostaa sen takasin pyörintään. ton kohdan toi äijä tossa videossa skippaa kokonaan ja sen takia sen kapula tulee aina aluks väärinpäin käteen(=eli toisin sanoen opettaa väärin). ja jatkossa samalla lailla etusormi tulee kapulan ja kämmenen välistä ja jatkaa pyörintää. tääkin olis niin paljon helpompi selittää videon avulla mutta kun ei.. :) sano jos sekotin sut vielä pahemmin. -Inf- "When existence does not exist" |
Adja 30.06.2006 00:12:54 | |
---|
Nojoo, oon tehny sen vaa tohon keskisormen ja nimettömän väliin tähän mennessä. Eli siis siitä samalla tyylillä vielä pikkurillin ja nimettömän väliin ja sitten mennään taaksepäin nimettömän ja keskisormen väliin ja sitten keskisormen etusormen väliin ja sen jälkeen uudestaan? allekirjoitus |