Aihe: Parhaat musaDVDt
1 2 3 4 5
Antti1997
31.03.2004 18:10:01
No kai tää jotain classic rockia on meinaan Eläkeläisten dvd. Siis aivan mielettömän hyvä paketti. Suosittelen todella lämpimästi.

Mitäs kaikkee tää sisältää? Ite en oo mikään eläkeläiset-fani (ainakaan vielä), mutten ole kauheesti kuunnellutkaan.
Tää on niin tätä.
jussijm
12.04.2004 16:54:54
Mun mielestä AC/DC:n Live at donington on aika tanakka teos
wake up, it's time to die! -Axl Rose
Booligan
12.04.2004 17:07:19

Panteran kotivideokokoelma nimeltään 3 Vulgar Videos From Hell.

Siitä ei tosin loistavaa tee se musiikki niinkään, vaan se mitä biisien välissä tapahtuu :D

Mistäs tuota mahtaisi saada? Sana "Pantera" siinä alussa riitti herättämään mielenkiinnon.

Mutta kovimmat mitä olen nähnyt on:

Iron Maiden - Rock in rio
Metallica - Live Shit
Megadeth - Rude Awakening
Doesn´t matter what you see Or into it what you read You can do it your own way IF IT`S DONE JUST HOW I SAY
Basisti.
27.06.2006 22:15:42
Ac/Dc - Family Jewels
Ac/Dc - Live At Dontington (?)
Teijo K.
27.06.2006 22:17:13

Gentle Giant -Giant in a Box
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä Klikkaa sensijaan tätä
Jani The Rock
27.06.2006 22:49:12

Tosta T. Rexin Born to boogie -spesiaalijulkasusta ei juuri paremmaksi pistetä.
The road never ends for me, kid.
Jarkko G.
27.06.2006 23:07:56
* Queen - Greatest Video Hits vol 1 & 2

Tuttua Queenia aivan upealla DTS raidalla ryyditettynä. Puristeilla voi olla tuskaa, kun soundit heiluu kaiuttimesta toiseen.
Kannattaa myös tutustua Queen: On fire - Live at the Bowl ja Queen - Live at Wembley.

* The Beatles - Anthology

Kaiken kattava dokumentti 4 levyllä. Hienoa kuvamateriaalia ja biisit kuulostaa loistaville.

* Pink Floyd - Live at Pompeii

Juuri ajalta ennen suurinta läpimurtoa. Monien mielestä Echoesin paras versio kuullaan tällä levyllä.
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
sellisti
28.06.2006 00:01:58 (muokattu 28.06.2006 00:04:32)
Upea nosto! Onneksi olkoon.

Kumpi täällä on pahempi rikos; se että nostaa vanhan threadin vai se että aloittaa uuden aiheesta josta threadi jo löytyy? Molemmista saa jäiset kommentit niskaansa. Voin kuvitella, kuinka moni olisi ollut opettamassa Basistille haun käyttöä ja keskustelusääntöjen kertaamista, jos tämä olisi aloittanut uuden ketjun viestiään varten.

Kysyn ihan vaan sillä, että osaan sitten itse seuraavan kerran käyttäytyä korrektisti, kun tekee mieli osallistua keskusteluun.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
sus
28.06.2006 00:26:47
Jos tykkää Led Zeppelinistä, se autiomaakantinen DVD on ainakin vastinetta rahalle.
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!
texjazz
28.06.2006 00:40:36

* The Beatles - Anthology

Kaiken kattava dokumentti 4 levyllä. Hienoa kuvamateriaalia ja biisit kuulostaa loistaville.

Tämä on enemmänkin kuin musadvd. Loistava.

The Band - Last Waltz
Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy.
papitsu
28.06.2006 00:58:39
Tenacious D - The Complete Masterworks
Eläkeläisten DVD, se semmonen vähän ruskea, nimeä en muista

Parhautta. Molemmat täynnä loistavaa musiikkia ja kunnon huumoria. Eläkeläisiä en valitettavasti omista, mutta isoveljellä tuo on. Paras.

Tuo Panteran 3 Vulgar Videos From Hell pitäs hankkia, mutta enpä ole vielä ehtinyt.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
S.M.A.K - jäsen
-ez-
28.06.2006 01:24:09
Ainakin seuraavia voi suositella. Osa on varmaan mainittukin jo...

Peter Gabriel: Growing Up
Slayer: Reign In Blood
Rammstein: Lichtspielhaus, Live aus Berlin
Stone Temple Pilots: Thank You
Pink Floyd: The Wall, Dark Side Of The Moon
Rakkaudesta painaviin puulaatikoihin (Äijä don't get it)
Nazareth
28.06.2006 01:28:03
Gentle Giant -Giant in a Box

Tän ku löytäs jostai paikallisesta liikkeestä ni ois hyvä..
On. IMIK #27 AKKK#6
carnation
28.06.2006 13:03:08
Kumpi täällä on pahempi rikos; se että nostaa vanhan threadin vai se että aloittaa uuden aiheesta josta threadi jo löytyy? Molemmista saa jäiset kommentit niskaansa. Voin kuvitella, kuinka moni olisi ollut opettamassa Basistille haun käyttöä ja keskustelusääntöjen kertaamista, jos tämä olisi aloittanut uuden ketjun viestiään varten.

Kysyn ihan vaan sillä, että osaan sitten itse seuraavan kerran käyttäytyä korrektisti, kun tekee mieli osallistua keskusteluun.

Joo, totta, mutta kun ei Basistilla näyttänyt olevan mitään nostamisen arvoista asiaa. Olisi edes perustellut valintansa, ettei menisi pelkäksi listaamiseksi.
"Won't you come and say if you know the way to blue?"
gorgonoidi
28.06.2006 14:03:41

Mua ei yhtää haittaa jos joku aloittaa uuden, koska tämä taas on vanha ja saa nopeasti punaisen lukon. Että sillee. Eipä siinä mitään että tämän nostaa, mutta tuo nostaja onkin juuri näitä uusia tulokkaita jotka saattavat nostaa vaikka mitä, koska eivät tiedä että niitä ei kannata nostaa jos keskustelut ovat liian vanhoja.
Jani The Rock
28.06.2006 14:15:17

Miten niin punasen lukon? Onko tää threadi jotenkin epärelevantti ja sisällöltään olennaisesti vanhentunut?
gorgonoidi
28.06.2006 14:18:53 (muokattu 28.06.2006 14:20:59)

Miten niin punasen lukon? Onko tää threadi jotenkin epärelevantti ja sisällöltään olennaisesti vanhentunut?

No jooh, enpä mä tiiä, mutta aina ennen on tullut saman tien punainen lukko kun joku nostaa yli vuoden vanhan ketjun. Eipä tässä mitään, mutta voi sitä yhtälailla melkein aloittaa uudenkin jos on näin vanha. Ihan sama.

E: Puhutaan täällä näistä DVD:stä jookos eikä tästä nostosta?
Jani The Rock
28.06.2006 14:25:14

Puhutaan täällä näistä DVD:stä jookos eikä tästä nostosta?

Näin tapahtukoon.
carnation
28.06.2006 15:54:40
No jooh, enpä mä tiiä, mutta aina ennen on tullut saman tien punainen lukko kun joku nostaa yli vuoden vanhan ketjun. Eipä tässä mitään, mutta voi sitä yhtälailla melkein aloittaa uudenkin jos on näin vanha. Ihan sama.

E: Puhutaan täällä näistä DVD:stä jookos eikä tästä nostosta?

Mä en oikein ymmärrä tota logiikkaa, varsinkaan silloin jos viestiketjun aihe ei ole mitenkään vanhentunut. Mieluumminhan sitä nostelee kuinka vanhoja tahansa bändikeskusteluita pystyyn kuin aloittaa aina vain uuden, edellyttäen että on siis muutakin asiaa kuin "tää bändi on paras bändi."

Mutta siis asiasta, eli musa-dvdeistä... Mokoma-dvd on kyllä mainio tapaus. Tiivis paketti joka keskittyy olennaiseen laadukkaasti toteutettuna. Varsinkin ne keikkamatkat, mökkifiilistelyt ja muu tyhjänpuhuminen on erittäin sympaattista ja viihdyttävää katseltavaa ja kuunneltavaa, kestää kyllä useammankin pyöräytyksen. Kotiteollisuus-dvd pitäisi vielä jostain saada käsiin, juurikin näiden kommelluksien ynnä muiden ulkomusiikillisten asioiden puolesta. Ei viitsi välttämättä ostaa, mutta ei mun hankintapyyntöä kirjastollekaan ole vielä noteerattu. Argh.

Katselin muuten tässä yksi päivä CMX:n dvd:tä, siinä se tekninen toteutus laahaa kyllä pahemman kerran. Taisi olla kyllä muutenkin niitä ensimmäisiä kotimaisia musa-deeveedeitä... pitkä matka on tultu siitäkin. Repeilyttää se alussa tuleva CMX-logo joka on kuin suoraan jostain Kemi-Tornion ammattikorkeakoulun videosta. Ne hitsauskipinät, surkea musiikki ja kaikki...
"Won't you come and say if you know the way to blue?"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)