Onko kukaan päässyt testailemaan Fenderin Esquire malliston kitaraa. Jos on niin löytyykö jostain pääkaupunkiseudulta paikkaa missä voisi käydä testailemassa ja hyväksi havaitsee niin vaikka ostaa. Itse olen mieltynyt tuohon Fender Esquire Scorpion mallin ulkonäköön vaikka ei ne muutkaan mitenkään hulluman näköisiä olet. Itse kun soitan metallimusiikin rytkettä niin tuossa kitarassa on minunlaiselle kaikki tarpeellinen eli tallamikki ja volapotikka. Antti |
jPekka 15.10.2003 11:40:01 | |
---|
Onko kukaan päässyt testailemaan Fenderin Esquire malliston kitaraa. Esquirehan on ollut Fenderillä vain perinteinen nimitys niille Telecastereille, jossa on pelkkä tallamikki. Joten ihmettelinkin ajatusta moisesta metallin yhteydessä, kunne vilkaisin Fenderin sivuja. Ja tosiaan, niillä on useampikin humbucker-esquire. (Juu, ei kokemusta näistä. Kyllähän mulla oli aikanaan maailman kaunein Esquire-kopio, mutta siinä oli ihan perinteinen tele-mikki siellä tallassa.) - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
J-PPP 15.10.2003 12:37:46 | |
---|
Fazerilla on se sellainen vastaava sininen valkoisella vauhtiraidalla myymälässä, kyseinen yksilö oli kylläkin aika heikkolaatuinen, sattui silmään muutamia lakkavirheitä heti kun otti käteen. Enempää en kokeillut kun oli kiire, mutta itseäkin nuo mallit jossain määrin kiinnostaa. WANTED: Fostex VF160, Ebow+,
Ibanez Iceman, tarjoa! |
weelie 15.10.2003 13:04:32 (muokattu 15.10.2003 13:05:15) | |
---|
Mä jo ajattelin että täällä puhuttaisiin oikeista Esquireista... Joku kaunis päivä vielä sellaisen teetän, kun niitä ei mistään tahdo saada. Ja tämä on lupaus. (Vaihtoehtoinan on toistaiseksi ollut MIM Standard, MIM classic, joista konversoisin Fender Nocaster-tallamikillä, tai jollain vastaavalla. Sekä Bravewoodguitars (£700), Haar.nl (€1300) ja pari muuta. Play it, Steve! Nuo Esquire HMT-mallit on kyllä ihan hieno vastaus nyky-hevi-punkki-fanien toiveisiin. Simple is beautiful, K.I.S.S jne. Mutta mua ei puhuttele. Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Prowleri 15.10.2003 13:31:17 | |
---|
Pitäisi käyttää ilmaisua Fender Esquire Custom ni ei menis sekaisin vintagepelien kaa. Mitä Oulun Soitin&tarpeessa testasin niin ihan mellevähkö kepukkahan tuo on, aika gibsonmainen. Hähähä. -Jami |