fox 14.10.2003 15:08:10 (muokattu 14.10.2003 15:14:42) | |
---|
Tyttöbassot on pieniä, sieviä ja kevyitä. Niissä on ohuen ohut kaula, josta saa pikku tyttökätösillä kivasti kiinni. EB-0 ja EB-3 on joskus mainittu tyttöbassoiksi. Niissä on vielä tyttöbassoisuutta lisäävänä lyhyt skaala. Tyttöbassot on hupaisia. Edit:unohtui tuo alkuperäinen idea: Äääh, ei se presari ainakaan meidän basistille sovi! Ja se on totinen tosi. (vasurimallin tarvitsisi hän) Joten ostamatta jätä! Epäkelpo lienee tuo! |
2541 14.10.2003 16:11:24 | |
---|
millasia on tyttöbassot. Ibanez SDGR |
Niin, arvoisat kolleegat. Tilanne on se, että allekirjoittaneella on vaihteeksi paha GAS päällä. Huvittaisi niin perkuleesti precision bass hankkia.. Mutta mutta.. Tän vuoden soitinhankinnat on jo reippaasti kolmatta tuhatta euroa, joten ei oikein hyvältä tunnu. Eikä mulla oo ees mitään tarvetta kolmannelle bassolle. Auttakaa! Sanokaa että se on ihan turha ja hanurista! (tai jos jollain on myydä halvalla, niin..) hoho. Ihan hanurista. Mitä sillä ees tekee, jos omistaa 3 bassoa? Mulla ei oo ees yhtään. Osta mieluummin vaikka se hanuri:) Sillä voisi olla oikeasti käyttöä. |
HC-Audio 14.10.2003 16:58:18 | |
---|
Presari ei olekaan mikään tyttöbasso. Vastoin nimenomaista pyyntöä siis kehun presaria: siinä on nelikieliseksi bassoksi mahtava kaula. Presaria tyttöbassompaa ei olekaan: Lähes kaikki kunnioitettavat naisbasistit käyttävät sitä tai mm stingrayta, joka ei ole sekään niin hento soitin :) Mainitakseni esim. Melissa Auf Dermaurin, Paz Lenchantinin ja D'arcy wretsky-Brownin. Miks niillä on muuten niin vitun vaikeat nimet? "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" |
Maisteri 14.10.2003 17:55:08 | |
---|
EB-0 ja EB-3 on joskus mainittu tyttöbassoiksi. Niissä on vielä tyttöbassoisuutta lisäävänä lyhyt skaala. Tyttöbassot on hupaisia. EB-0 on kyllä lyhytskaalainen, mutta EB-3:ssa on kyllä ihan kolmenelonen skaala. Juu, Iban Soundgearhan on kaulan osalta se tyttöbasso, mutta sepä onkin vaan kiva ja positiivinen asia mun mielestä. |
2541 14.10.2003 19:55:48 | |
---|
EB-0 on kyllä lyhytskaalainen, mutta EB-3:ssa on kyllä ihan kolmenelonen skaala. Alkuperäiset Gibsonin EB-0 ja EB-3 bassot olivat lyhytskaalaisia, joskus 60/70 -lukujen taitteessa oli markkinoilla malli EB-3L, joka oli pitkäskaalainen. Toi nykyinen Epiphonen EB-3 onkin sitten ainoastaan pitkäskaalainen. |
Basismi 14.10.2003 21:59:42 | |
---|
Presaria tyttöbassompaa ei olekaan: Lähes kaikki kunnioitettavat naisbasistit käyttävät sitä tai mm stingrayta, joka ei ole sekään niin hento soitin :) Kaikkihan sen tietää, että tytöt tykkää paksusta ;) Hmm, pitäisköhän noita ibanezeja sun muita sanoa tyttömäisten miesten bassoiksi... Miks niillä on muuten niin vitun vaikeat nimet? Puhumattakaan Me'shell Ndegeocellosta. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
jPekka 15.10.2003 09:31:39 | |
---|
Puhumattakaan Me'shell Ndegeocellosta. Hänhän on vielä muutellut nimen kirjoitusasua: ekoissa levyissä "Me'Shell NdegéOcello", Cookiessa "Meshell Ndegeocello"... Sen verran pienikokoinen ihminen, että jo jazzari näytti todella valtaisalta kapineelta, kun näin keikkansa Roskildessa vuosia sitten. Puhumattakaan siitä Alembicista, joka oli ainakin Wild Nightin videolla. (Pitikin pistää Plantation Lullabies saman tien soimaan.) - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
N_Bates 15.10.2003 11:22:31 | |
---|
jee, gas alkaa hellittää! Eilinen kuuden tunnin bassottelu tuolla musarilla sai ihmeitä aikaan. Vielä kun leikki tuolla bossin odb-3:lla niin löytyi niin makoisat soundit että aijaijai. Vaan kyllä se presari vielä joskus tulee hankittua.. sitten taas joskus kun tuloja on muutakin kun opintotuki.. btw, eikös darcy oo lähinnä jatsibassoja soitellut.. Ainakin toi mun epämääräinen netistä imetty livevideoläjä väittäisi niin.. Musaria en ainakaan oo koskaan sillä nähnyt.. http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |
2541 15.10.2003 12:05:51 | |
---|
btw, eikös darcy oo lähinnä jatsibassoja soitellut.. Ainakin toi mun epämääräinen netistä imetty livevideoläjä väittäisi niin.. Musaria en ainakaan oo koskaan sillä nähnyt.. Jazzbassoa taisi tosiaan pidemmän päälle käyttää. Hänen seuraajansa Melissa oli sitten enemmänkin Precision -naisia. Ja eihän toi Precision -kuume mikään paha tauti ole, itse kärsin ajoittaisesta, mutta alati voimistuvasta Thunderbird -kuumeesta! Ja siihen kun ei auta mikä tahansa Epiphone -kopio, vaan nimenomaan alkuperäinen 60-luvun malli tai '76. Precisioneja sentään saa jostain...;)
|
Maisteri 15.10.2003 12:55:56 | |
---|
Kaikkihan sen tietää, että tytöt tykkää paksusta ;) Hmm, pitäisköhän noita ibanezeja sun muita sanoa tyttömäisten miesten bassoiksi... *nauroin* Laitahan vielä allekirjoitukseesi: "Hanki presari ja ole tosimies!" |
Niskamies 15.10.2003 15:17:25 | |
---|
jee, gas alkaa hellittää! Eilinen kuuden tunnin bassottelu tuolla musarilla sai ihmeitä aikaan. Vielä kun leikki tuolla bossin odb-3:lla niin löytyi niin makoisat soundit että aijaijai. Vaan kyllä se presari vielä joskus tulee hankittua.. sitten taas joskus kun tuloja on muutakin kun opintotuki.. onkos toi särö hyvä? vois ajatella hommaamista mun PRESARIIN. niin "hommaa presari ja olet mies." "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
Niskamies 15.10.2003 15:18:37 | |
---|
nyt on uusi signature. kiitti maisteri! Hanki presari ja ole tosimies! |
N_Bates 15.10.2003 15:42:09 | |
---|
ei sulla mitään presaria ole. se on yamaha. p-mikki ei tee bassosta presaria.. nojoo, se särö on kyllä ihan ok. ei oo vielä kunnoilla päässyt sinuiksi. 5 potikkaa säädettävänä tarjoaa aktiivibasson kanssa aivan helvetisti säätövaraa.. ihan riittävästi köyttä johon hirttäytyä.. Tuntuis siltä että ton kanssa saa tosiaan pihistellä noita säätöjä. Vähänkään pistää reilummin jotain niin menee ihan surinasirinäksi. Tosin passiivibasson kanssa varmaan vähän eri tilanne.. Paljon enemmän käyttöä mä tolle odb:lle löydän kuin big muffille.. saa mukavia mietoja rosoja. Täytyy vielä seikkalla lisää ton pedaalin kanssa ennenku tosissaan alkaa kehumaan tai herjaamaan... http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |
Niskamies 15.10.2003 16:39:10 | |
---|
kyllä toi presari on, onhan sadowskyn bassotki jazzbassoja vaikkei ne fendiä. tää on vaan tämmönen "progressive" presari. kyllä siitä se saundi lähtee. Hanki presari ja ole tosimies! |
Maisteri 15.10.2003 16:50:28 | |
---|
onkos toi särö hyvä? vois ajatella hommaamista mun PRESARIIN. niin "hommaa presari ja olet mies." Onhan se hyvä. Tosin ei tartte paljoa vääntää draivia, niin menee jo hieman turhan surisevaksi ainakin tolla aktiivi-iballani. Mutta voihan sitä pitää siellä kello kasissa, ku ite ainakin tykkään sellasesta suht kevyesti särötetystä soundista. Ja se EQ on mainio. Mitä enemmän säröä, sitä enemmän yläpää korostuu ja alapäätä häviää. EQ:lla voi sitten leikkailla yläpäätä ja korostella alapäätä sen mukaan paljonko on draivia. Suositeltava peli. T-marketin hinta 85€. |
HC-Audio 15.10.2003 18:37:27 | |
---|
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" |
Niskamies 15.10.2003 21:12:55 | |
---|
Joo darcy pääasiaksi käytti jazzaria, mut kuvia oon hakenu aika lailla ja presari jos toinenkin on näkyny. Myös yksi Musicman stingray löytyy.. vai mitä sanotte tästä: http://www.lassipoika.150m.com/kuvat/darcy103.jpg linkki ei vörki, ei ole kuvaa. Hanki presari ja ole tosimies! |
N_Bates 15.10.2003 23:35:03 | |
---|
Joo darcy pääasiaksi käytti jazzaria, mut kuvia oon hakenu aika lailla ja presari jos toinenkin on näkyny. Myös yksi Musicman stingray löytyy.. vai mitä sanotte tästä: http://www.lassipoika.150m.com/kuvat/darcy103.jpg smells like photoshop........ hoho. http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |
N_Bates 15.10.2003 23:38:04 | |
---|
kyllä toi presari on, onhan sadowskyn bassotki jazzbassoja vaikkei ne fendiä. tää on vaan tämmönen "progressive" presari. kyllä siitä se saundi lähtee. mut voodoot ja mojot ei oo samoja.. Ne on tärkeitä juttuja soittamisessa! Mulle ainakin... http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |