Aihe: Fifa World Cup 2006 Germany
1 2 3 4 524 25 26 27 28 29 30 31 32 33
timus
22.06.2006 01:44:17
Pointtini oli lähinnä se, että jos ei todellakaan pysty pelaamaan muutamaan minuuttiin kontaktin jälkeen ja tietää sen itse, niin ei muuta kuin saman tien kentän laidalle parantelemaan, eikä jäädä kieriskelemään sinne kentälle. Mä en ole koskaan nähny kenenkään "oikeasti" loukkaantuvan mikäli hän on tilanteen jälkeen kierinyt ja pyörinyt maassa. Iteltäni on mennyt pelatessa molemmat akillesjänteet, oikean polven sivu- ja eturistisiteet, lumpio sijoiltaan ja lukuisia eri venähdyksiä yms ja koskaan ei ole tullut mieleenkään kieriä maassa "tuskasta", vaan lähinnä stabiloida tilanne ja tukea sijoiltaan mennyt polvi siihen asentoon mihin se jäi. Aika pahaa offtopiikkia, mutta mä todella inhoan filmaamista, sätin usein joukkuekavereitakin kun he sitä harrastavat :)

Veit jalat (!) suusta. Jos oikeesti hajoaa jotakin, ei kyllä tule mieleen kieriä kuin korkeintaan kentän laidalle (vrt. Owen). Ja filmaamisessa ei ole mitään, jonka voisi positiivisesti selittää. Siksi Italialle zero points!
Morning people don't exist. Coffee does!
greshgurt
22.06.2006 01:49:05
Ja filmaamisessa ei ole mitään, jonka voisi positiivisesti selittää. Siksi Italialle zero points!

Edelleenkin, miten tämä nyt erityisesti Italiaan liittyy? Näissäkin kisoissa on tähän asti vähän joka toinen joukkue filmaillut ja runsaasti. Ehkä useampikin.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
Jokunen
22.06.2006 02:19:07
Veit jalat (!) suusta. Jos oikeesti hajoaa jotakin, ei kyllä tule mieleen kieriä kuin korkeintaan kentän laidalle (vrt. Owen).

No miulla ei tulis kyllä mieleenkään kieriä jostain keskialueelta kentän laidalle. Mitä noita hidastuksia olen katsellut, niin aika koviakin tällejä tulee pelaajille, jotka sitten jäävät kieriskelemään kanveesiin. Aina ei tarvitse "oikeesti hajota jotain", ennen kuin sattuu ja pirusti!
"If vomit were a movie, this would be the soundtrack."
Rattata
22.06.2006 09:55:48
Just toi! Kiittooos! Toi on ehkä siistein rankkupotku, jonka oon nähnyt! '
+

Mä varmaan vetelisin keskelle aina. Olis hyvät mahkut saada maali :)
A.Starving
22.06.2006 15:17:02 (muokattu 22.06.2006 15:20:58)
Sitten taas tärkeisiin aiheisiin eli pelaajien ulkonäköön.
Kaikki tietää että naiset seuraa kisoja lähinnä sen takia että pelaajat on tosi söpöjä ja niillä on kiinteet peput joita on kiva kattella kentällä, mutta todellinen kisa käydään aina kisojen rumimman jätkän tittelistä.
Eli omaa ehdokasta kehiin, oma ääneni menee ehdottomasti Argentiinan adonis Carlos Tevez:ille
http://thethao.vietnamnet.vn/dataim … ges/original/images525819_tevez.jpg
http://www.latinamericanfootball.com/images/tevez_semi01.jpg
http://www.latinamericanfootball.com/images/carlostevez%20001.jpg
"Minä olen elämän professori, kuoleman joutilas opiskelija ja ellei minun tiedoistani ole teille apua en ole sanonut mitään, vaan kaiken." -Pablo Neruda, suom. Pentti Saaritsa
greshgurt
22.06.2006 15:26:43
Eli omaa ehdokasta kehiin, oma ääneni menee ehdottomasti Argentiinan adonis Carlos Tevez:ille

Kattelin eilisessä matsissa tuota Teveziä ja vähän ihmettelin, että mistäs se leukaansa noita pallukoita on saanut. Aknea vai huonoa parranajoa?
Taishan sillä muutama hammaskin puuttua tjms.

Itse en nyt erityisen rumia pelaajia muista, onhan Ruudi vähän sellainen mutta siltikin varmasti monien mieleen.

Mutta tulipa mieleen, muistatteko sen ghanalaisen, olikos se Muntarin ilmeen, kun hän teki sen hassun paitsiomaalin tsekkejä vastaan. Se ilme kun hän tajusi maalin tulleen hylätyksi... mahtava, täydellinen!
Olen tietoisesti nai(i)vi.
MrHands
22.06.2006 16:17:58
notkea rotta
22.06.2006 16:24:57
Vielä tohon filmailuun ja kieriskelyyn sen verran,että ittekkin vanhana pelaajana inhoan edellä mainittua toimintaa.Meidän joukkueessa aina naurettiin päin naamaa ja pidettiin ihan pilkkana jos joku filmasi.Sai aina nauraa kun veti jonkun liukutaklauksen puhtaasti palloon nii vastustaja kierii siellä pitkin tanteretta ja ulisee vaparia.Sen jälkeen vielä kommentit tuomarille kun vaparia ei kuulunut.Loppuun asti pelaaminen kannattaa eikä omia aikojaan kaatuilu.Ihailen esim. Wayne Rooneytä,joka kyllä puskee tönimisestä huolimatta loppuun asti eikä rupea kaatuilemaan kun ei muuten pärjää.
Live and let die
Bonesaw
22.06.2006 17:10:50 (muokattu 22.06.2006 17:11:08)
Rumin on ehdottomasti Franck Ribery
http://home.skysports.com/images/pl … 6/France/Marseille/ribery_shout.jpg
http://www.soccernet.com/design05/DJ/20060101/ribery_meg.jpg

Kummallisen näköinen ukko.

Tuo on just sellasen "tapan kaikki ja MUUTKIN"-äijän näkönen. Ei mikään geelitukkainisijä.
Rattata
22.06.2006 22:39:25
Tympee Huttunen
22.06.2006 23:00:01
Vielä tohon filmailuun ja kieriskelyyn sen verran,että ittekkin vanhana pelaajana inhoan edellä mainittua toimintaa.Meidän joukkueessa aina naurettiin päin naamaa ja pidettiin ihan pilkkana jos joku filmasi.Sai aina nauraa kun veti jonkun liukutaklauksen puhtaasti palloon nii vastustaja kierii siellä pitkin tanteretta ja ulisee vaparia.Sen jälkeen vielä kommentit tuomarille kun vaparia ei kuulunut.Loppuun asti pelaaminen kannattaa eikä omia aikojaan kaatuilu.Ihailen esim. Wayne Rooneytä,joka kyllä puskee tönimisestä huolimatta loppuun asti eikä rupea kaatuilemaan kun ei muuten pärjää.

Siinä loppuu ura lyhyeen, jos ei filmaa. Sitä voi miettiä miksi esim. Litmanen on koko ajan loukkaantuneena. Filmaaminen on osittain itsensäpuolustamista. Kun on hentoisesta kosketuksesta kaatuva Figo, ei vastustajan pelaajat pelaa tätä kovaa.
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy Schallerin hihnalukot.
sellisti
22.06.2006 23:57:21
Filmauksesta puheen ollen, paras näkemäni tapaus (en muista kisoja enkä pelaajaa) oli se kun pelin ollessa poikki pelaaja potkas turhautuneena pallon kulmalipulla odotelleen vastustajan sääreen tms. ja kyseinen vastustaja kaatui maahan tuskissaan päätään pidellen. Kyllähän potkaisija tempustaan toki rangaistuksen ansaitsi, muttei ilman sanktiota selvinnyt tämä näyttelijälahjakkuuskaan. Myöhemminhän hän selitteli, että piti tilannetta jotenkin tehostaa siltä varalta ettei tuomari nähnyt... tätähän se filmaus juuri taitaa olla.

Ärsyttää kyllä toisinaan nähdä miten isot ja vahvat miehet kaatuvat pienestäkin kosketuksesta ja käyttäytyvät kuin pikkulikat. Tulee joskus mielikuva, jossa erotuomari on ala-asteen välituntivalvoja ja pelaajat lapsia, jotka juoksevat tauotta kantelemaan opelle ties mistä tapauksesta.

Ai niin, ja sellaisenkin helmen olen joskus telkkarista nähnyt, että hyökkäävä pelaaja kaadettiin, ja tämä jäi tietenkin nurmen pintaan tuskissaan. Peli kuitenkin jatkui, ja kaadettu hyökkääjä huomasi yhtäkkiä pallon ajautuvan aika herkulliseen maalintekopaikkaan. Hyökkääjä pinkaisi nurmen pinnasta ylös ja pallon perään, mutta huomatessaan ettei kuitenkaan ehdi palloon tipahti hän takaisin nurmikkoon jatkamaan tuskaisaa irvistelyään. Silloin piti jo oikein miettiä, onko kyse jostain parodiasta vai mistä. :D
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Jani The Rock
22.06.2006 23:58:48

Filmauksesta puheen ollen, paras näkemäni tapaus (en muista kisoja enkä pelaajaa) oli se kun pelin ollessa poikki pelaaja potkas turhautuneena pallon kulmalipulla odotelleen vastustajan sääreen tms. ja kyseinen vastustaja kaatui maahan tuskissaan päätään pidellen. Kyllähän potkaisija tempustaan toki rangaistuksen ansaitsi, muttei ilman sanktiota selvinnyt tämä näyttelijälahjakkuuskaan. Myöhemminhän hän selitteli, että piti tilannetta jotenkin tehostaa siltä varalta ettei tuomari nähnyt... tätähän se filmaus juuri taitaa olla.

Tää sankarihan oli Ronaldinho.
The road never ends for me, kid.
sellisti
22.06.2006 23:59:51

Ai, niinkin tuttu mies. Kas kun ei jäänyt mieleen. Tapaus kyllä jäi.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
carlos
23.06.2006 00:00:30 (muokattu 23.06.2006 00:01:07)

Eipäs ollut kuin Rivaldo! Ronaldinho on ihan hyvä jätkä.

EDIT: Viime MM-kisoissa kyseinen tapahtui Brasilia-Turkki-pelissä. Tais saada joku kalkkuna siitä hyvästä punaisen..
Incarnation
23.06.2006 00:08:40
Nyt nähtiin se Brasilia mitä olen kaivannut jo muutaman pelin ajan.

Brassiavatari tänne!!
"Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime
Jani The Rock
23.06.2006 00:10:42

Eipäs ollut kuin Rivaldo!

Jea. I stand corrected.

Mutta joka tapauksessa koko Brasilia joutaa mun puolesta suksimaan vaikka helvettiin.
The road never ends for me, kid.
Incarnation
23.06.2006 00:13:06
Mutta joka tapauksessa koko Brasilia joutaa mun puolesta suksimaan vaikka helvettiin.

Punanen kortti ja lukkoa ja bannia.

:)
"Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime
Rattata
23.06.2006 00:34:39
Eipäs ollut kuin Rivaldo! Ronaldinho on ihan hyvä jätkä.

EDIT: Viime MM-kisoissa kyseinen tapahtui Brasilia-Turkki-pelissä. Tais saada joku kalkkuna siitä hyvästä punaisen..

Jepu: http://www.youtube.com/watch?v=EhzSizgMKnY
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)