Aihe: Tokai:n Lespat/telet/stratot- mistä halvimmalla?
1
KeljuK
14.10.2003 00:29:58
Paljon puhuttuja Tokai:n kitaroita ei tunnu suomesta saavan muualta kuin musamaailmasta. Eli saako muualta/saako halvemmalla/entäpä saksanmaalta?

Hirvittävä himo olisi Jaappanin LoveRock:n. Se n. tuhannen euron hinta hillitsee. Ja japsitokaita ei tunnu käytettynä liikaa liikkuvan- saa tarjota jos sellaisesta eroon haluaa(LC70->), mieluiten WineRed, muutkin huomioidaan.

email: keljukkojootti@luukku.com
LaXu
14.10.2003 00:42:34
Saksan eBayta kannattanee kytätä. Joka tapauksessa tuskin löydät mistään oleellisesti Musamaailmaa halvemmalla uutta japsi-Tokaita. Japanistakin tilattuna postikulujen, tullien ja verojen jälkeen hinta tulee melko lähelle Musamaailman hintaa.
KeljuK
14.10.2003 00:48:54
Saksan E-bay on hieman nihkeä lähettämään suomeen yhtään mitään. Monia tuotteita vaan tuppaa saamaan keskieuroopasta huomattavasti halvemmalla kuin suomesta- paitsi Tokai:n kitaroihin en ole törmännyt. Siksi kysely.
tenpo
14.10.2003 02:55:12
Nurmosta top soundista löytyy ainakin tokain les pauleja sekä stratocastereita. Itse sieltä kävin lauantaina poistamassa uuden kepin. eli Tokain ls75q. Kyllä toimii.
tilatkaa tytöt taksi.
Kimble
14.10.2003 10:14:26
Kuopion Viiking musiikissa on Tokaita tarjolla runsaasti
Jokaiselle on oma nimensä
deevee
14.10.2003 19:47:15
Noh, Kotkan Sävelaitasta löytyy pari Tokain Les Paul kopiota. Taisi olla peräti kolme kappaletta. ;) Myyjän mukaan hyviä pelejä, en oo ite kokeillu.
"Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava! Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos."
mikko1
14.10.2003 20:28:03
salon kitarataivaassa(!) oli ainakin kesemmällä jotain tokaita, kannattaa sieltä kysellä.
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)