Aihe: Tokai:n Lespat/telet/stratot- mistä halvimmalla?
1
KeljuK
14.10.2003 00:29:58
Paljon puhuttuja Tokai:n kitaroita ei tunnu suomesta saavan muualta kuin musamaailmasta. Eli saako muualta/saako halvemmalla/entäpä saksanmaalta?

Hirvittävä himo olisi Jaappanin LoveRock:n. Se n. tuhannen euron hinta hillitsee. Ja japsitokaita ei tunnu käytettynä liikaa liikkuvan- saa tarjota jos sellaisesta eroon haluaa(LC70->), mieluiten WineRed, muutkin huomioidaan.

email: keljukkojootti@luukku.com
KeljuK
14.10.2003 00:48:54
Saksan E-bay on hieman nihkeä lähettämään suomeen yhtään mitään. Monia tuotteita vaan tuppaa saamaan keskieuroopasta huomattavasti halvemmalla kuin suomesta- paitsi Tokai:n kitaroihin en ole törmännyt. Siksi kysely.
LaXu
14.10.2003 01:15:17
Saksan E-bay on hieman nihkeä lähettämään suomeen yhtään mitään. Monia tuotteita vaan tuppaa saamaan keskieuroopasta huomattavasti halvemmalla kuin suomesta- paitsi Tokai:n kitaroihin en ole törmännyt. Siksi kysely.

Enpä sanoisi noinkaan. Vaikka monissa huutokohteissa mainitaan, että lähettää vain Saksan sisällä, niin kannattaa toki myyjältä kysyä, muuttaisiko hän mieltään. Useamman kerran käynyt niin, että myyjä suostuisi lähettämään jos voittaisin huutokaupan.

Piru vie, joku vei nätin (joskaan ei niin nätin kuin omistamani yksilö) Fenix Les Paulin nokkani edestä tuossa pari päivää sitten, parista sekunnista oli kiinni että olisin ehtinyt lykätä vielä yhden tarjouksen. eBayssa huutaminen on jännää, viimeisen tunnin aikana tulee aina hirveä taisto. :)

Eikä noita kitarakamoja välttämättä saa keski-Euroopasta sen halvemmalla kuin täältäkään. Juuri jokin aika sitten ostin uuden Marshall DSL50 nupin halvemmalla, kuin jos olisin tilannut sellaisen Thomannilta. Tinkikää!
tenpo
14.10.2003 02:55:12
Nurmosta top soundista löytyy ainakin tokain les pauleja sekä stratocastereita. Itse sieltä kävin lauantaina poistamassa uuden kepin. eli Tokain ls75q. Kyllä toimii.
tilatkaa tytöt taksi.
Kimble
14.10.2003 10:14:26
Kuopion Viiking musiikissa on Tokaita tarjolla runsaasti
Jokaiselle on oma nimensä
deevee
14.10.2003 19:47:15
Noh, Kotkan Sävelaitasta löytyy pari Tokain Les Paul kopiota. Taisi olla peräti kolme kappaletta. ;) Myyjän mukaan hyviä pelejä, en oo ite kokeillu.
"Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava! Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos."
mikko1
14.10.2003 20:28:03
salon kitarataivaassa(!) oli ainakin kesemmällä jotain tokaita, kannattaa sieltä kysellä.
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)