Aihe: Gibson SG:seen ruuvia!
1
KickBoX
20.06.2006 18:04:06
Tässä pleksinvaihtohommissa vieterin auttamana kimposi yksi niistä ruuveista mitkä pitävät mikkejä paikallaan ja säätelevät korkeutta kadotuksiin. Etsinnöistä huolimattta ei tätä löytynyt, eli mistä näitä saisi tilattua?
Theodor
20.06.2006 18:45:35 (muokattu 20.06.2006 18:45:56)
Tässä pleksinvaihtohommissa vieterin auttamana kimposi yksi niistä ruuveista mitkä pitävät mikkejä paikallaan ja säätelevät korkeutta kadotuksiin. Etsinnöistä huolimattta ei tätä löytynyt, eli mistä näitä saisi tilattua?

Ota toinen ruuvi rautakauppaan mukaan malliksi. Uskoisin että esim. K-Raudasta voisi löytyä noita kruuveja.
Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin
kari10
20.06.2006 20:01:34
Itse kamppailin samanlaisen ongelman kanssa. Tuli kierrettyä K-raudat, Starkit ym..
Ei löytynyt. No lopulta jokunen soitinliike ja lopulta Millbrookista löytyi.
KickBoX
20.06.2006 21:23:08
Minkäs kokoisia ruuveja nuissa Gibsoneissa mahtaa olla? On nimittäin pakko tilata.
sieniesko
20.06.2006 22:25:52
Jos asut Helsingissä tai lähistöllä niin tämä on ainakin hyvä kauppa. Hain joskus DW:n snareen sellasta mini kokosta kuusiokolo "ruuvia" ja löyty..."ai näitä"...

http://www.yritystele.fi/query?what … mbs=&f1=ruuveja&f2=&ax=
sartzan
20.06.2006 22:33:46
Yleensä kitararuuveja ei taida löytyä noista rautakaupoista, vaan visiittiä pitää tehdä soitinkauppoihin tai muihin soittimien osia myyviin liikkeisiin. Millbrook on yks hyvä, ja pohjoisempaa vaikka sp-elektroniikka. Ja ylipäänsä soitinliikkeet, joissa myydään myös osia. Malliruuvi tai se osa mikä on tarkoitus ruuvata kandee ottaa mukaan, varsinki mikkien tapauksessa. Nimimerkillä "parit vääränkokoiset humbukkerin korkeussäätöruuvit ostaneena.."
"Mun WinAmpin randomi toimii ihan miten sattuu"
KickBoX
20.06.2006 22:44:02 (muokattu 20.06.2006 22:45:23)
Millbrookista olisi tarkoitus tilata... Helsinki on nimittäin 300km päässä enkä aio ajaa sitä yhden perkeleen ruuvin takia :| Ja sp-elektroniikka vielä enemmän toiseen suuntaan.
msormune
21.06.2006 08:08:25
Löytyy niitä ruuveja, mutta itsekin turvauduin vastaavassa tilanteessa "erikoisruuviliikkeeseen", jossa varastovastaava lähti ruuvi kourassa etsimään varastohyllyjen välistä vastaavaa kappaletta ja palasi joskus 5 minuutin päästä oikeat ruuvit kourassa... jotka maksoivat jotain pari markkaa yhteensä. Mutta ei ne silti IHAN samannäköiset olleet kuin alkuperäinen. Mutta ei haitannut minua.
McNulty
21.06.2006 11:21:12 (muokattu 21.06.2006 11:22:04)
Siis jos kyseessä on mikkikehyksen ja mikin baseplaten kiinnityskorvan väliin tuleva säätöruuvi jousen kera, niin Levytukku Oy tuo maahan ainakin DiMarzion tuotteita. Sieltä löytyy sellainen jousi + ruuvi paketti missä mukana tulee kaksi säätöruuvia ja kaksi jousta. Maksaa pari euroa vissiin...

Millbrookista taitaa saada ihan yksittäin ostettua varaosina mikkien korkeuden säätöruuveja.
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
http://www.myspace.com/dimeshred
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)