Aihe: Kitarakaappia Craten V30 headille
1
Joees
20.06.2006 19:43:29
Joku kaappi missä on celestionin Vintage kolmikymppiset sisällä.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
oiva tumpeloinen
20.06.2006 19:44:44 (muokattu 20.06.2006 19:45:09)
Kumpaakohan Engl:n kaappimallia olet kokeillut? Ei kuulosta ainakaan vintage-malli kovin tukkoiselta. Sitä toista kaappia taas monet suosittelee (mun mielestä) yläkireälle Engl-vahvareille sitä mukavasti tasoittavana kaappina.

V30-elementeillä ladattu kaappi voisi muutenkin olla hyvin tasapainottava ratkaisu kovasti alapäävoittoiselle setupille.

E: ja olin vielä hidaskin....
Jani The Rock
20.06.2006 19:55:05

Tiukka ja herkkä on aina jees. Suosittelen 4 X 10 -konfiguraatiota.
The road never ends for me, kid.
Squirrel2
20.06.2006 22:43:31
Kysyn samassa aiheessa, ettei tarvitse uutta tehdä.

Onko Crate kuin laadukas merkki? Itsellä joskus ollut Craten 10w ja siinä oli muistaakseni hyvä särö, muuta en muista.

Tekeekö Crate putkivehkeitä? Onko tarkoitettu hevivääntöön tyyliin Marshall vai Fender / Perusrockkiin?
Jani The Rock
20.06.2006 22:50:48

Kysyn samassa aiheessa, ettei tarvitse uutta tehdä.

Onko Crate kuin laadukas merkki? Itsellä joskus ollut Craten 10w ja siinä oli muistaakseni hyvä särö, muuta en muista.

Tekeekö Crate putkivehkeitä? Onko tarkoitettu hevivääntöön tyyliin Marshall vai Fender / Perusrockkiin?

Crate tekee monenkinlaisia putkivehkeitä. Laatu lienee samalla tasolla kuin muillakin sarjatuotantona piirilevyille duunattavien laitteiden valmistajilla. St. Louis Music on firma Craten takana, samoin kuin nykyään myös Ampegin.
The road never ends for me, kid.
nicoar
22.06.2006 21:08:37
Kiitti vastauksista. Kävin itse asiassa tänään kokeilemassa tota V30H:lle suunnattua V212T kaappia ( http://www.crateamps.com/html/product.cfm?pid=112 , jossa on 2 x 12" Tone Tubby-elementit. Vertasin samalla Mesan 2x12 kaappiin, jossa oli muistaakseni Celelstion Blue-elementit. Mesa oli avoin koppa, kun taas tuo Craten kaappi oli suljettu.

V30H nupilla tuo Mesa hävisi Craten kaapille ihan selkeesti, joten noista kahdesta ottaisin ehdottomasti ton V212T:n, mutta matka jatkuu - nyt on ainakin 2 kandidaattia takana.

Tietty oli taas vaarallista kierrellä alan liikkeitä, koska piti vaan mennä kattelemaan kaappitarjontaa ja olin ostaa kitaran. Tyhmästä päästä kärsii koko ...ööö, lompakko, muttei musiikkiharrastus. :)

ps. Tosta Craten hyvyydestä voisin todeta, että ainakin mun korvaan V30H soundaa tosi hyvältä - hinta/laatusuhde on enemmän kuin hyvä; omasta mielestäni. Ja se särö on just sellanen, josta meikäläinen tykkää ihan sikana. Rouhea, mutta kuitenkin helvetin selkeä. Ehkä Crate ei kuulosta niin hienolta kuin joku Mesa tms. mutta - ei tässä merkkejä katella, keles!
Ehkä join, ehkä en... so not, kunhan hyppy kulkee! http://www.drunkwater.net
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)