Aihe: Omatekemiänne tehtäviä peleihin?
1 2
TiMiTheShiT
16.06.2006 12:44:47
tein aikanaan ihan helvetisti kenttiä Elasto Maniaan (ent. Across). Mulla tais olla jopa sellainen ihan kenttä-pack, mutta ei kyllä varmasti enää tallessa ole. Tietenkin joltain kaapissa pölyttyneeltä kovolta voisi löytyäkkin... mutta hyvin epätodennäköistä.

Mäkin tein elastomaniaan. Muutamaa väänsin pitkäänkin oli pirullisia kenttiä sen muistan gravitaatioita piiloteltu joka paikkaan :D ja muuten ei päässy eteenpäin....
Poutatorvi keikat, musiikkinäytteet yms. tekeleitämme on myös demostudiossa
Fishbone Soldier #1
Snowblind
16.06.2006 13:23:29

Duke Nukem 3d:olmedeehen, quake3:olmoseen ja operation flashpointtiin tuli joskus väsättyä ihan älyttömästi mappeja mutta eipä ole niistäkään mitkään enää tallessa.
I'm not insane, I'm just smarter than you.
janik
16.06.2006 13:57:28
3d:olmedeehen

Hoho......
Dunga
16.06.2006 14:10:11
3d:olmedeehen

Hajosin....
Don't fuck with me now, man, I am Ahab. IMIK #4 Romantikkoitkijät #24 V.U.K #2
Speedy_
16.06.2006 15:07:04
3d:olmedeehen, quake3:olmoseen

Kuinka voi ihminen revetä näin pahasti tuommoselle asialle, väsymystä sitten vissiin...
"Me fail english? That's unpossible!" -Ralph Wiggum
L4t3
16.06.2006 15:38:12
Minebombersiin, Lieroon, Tapankaikkiin, Stuntsiin ja Generallyyn tein kymmeniä kenttiä ja episoodeja, sillon kun en vielä juuri musiikkia ja mnetissä roikkumista harrastanut. Minebombers on kyllä muuten semmonen peli, johon ei voi kyllästyä.
"Elämä on vain M-netin korvike." (Vanha viidakon sanonta) - Hohhoijaa
toxic
16.06.2006 17:18:25
Soldattiin tein ja paljon, mutta uusiin versioihin ei taida vain löytyä editoria.

Normandian maihinnousut ja kaikki tuli tehtyä ;)
Wk
16.06.2006 19:39:26
Duke Nukem3D, Warcraft 2, Heroes 2 & 3 ja Tapan Kaikki 3. Nohin on tullut tehtyä kenttiä, mutta eihän niitä tietenkään enää tallessa ole.
http://www.mikseri.net/users/108413.php
Flow
16.06.2006 21:01:44
Multapa löytyy hyllystä tallainen teos kuin 3d game alchemy...Siinä tuli vuonna kivi ja käpy kaikki editorit doomin, hereticin ja hexenin kenttiin. Lisäksi siinä oli kaikki ohjeet niiden tekemiseen.
Eli siis kyllä olen tehnyt omia kenttiä, eniten ehkä doom kakkoseen. Harmi kun nykyään nuo pelit on niin lussuja...
When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on. -Thomas Jefferson
ICE
16.06.2006 21:11:45 (muokattu 16.06.2006 21:12:55)
Ei kuulu asiaan mutta menkööt tämän kerran. :-)
Yläasteikäisenä (9.luokalla) suomensin GTA ykkösen Liberty Cityn kaupunginosat ja repliikit, muutin autojen nimet myös todellisuutta vastaaviksi. Oli kyllä aika nörttihommaa, heh. Mutta hauskahan se oli pelata Liberty Cityä kun iso paha mafiapomo Sika-Kusti tahtos tyttöystävänsä Minna-Martin noudettavan "hotellista". ;-)

E: GTA ykkösessä mä ja kaveri muutettiin kulkuneuvojen arvoja (nopeutta, massaa jne.). Monet autoista oli tikittäviä aikapommeja modaustemme jälkeen. hehe
Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko.
MINULLE 3 OPINTOPISTETTÄ MIITIN JÄRJESTÄMISESTÄ
wrshredder
16.06.2006 23:14:23
Offtopicina mainittakoon että Duke Nukem 3D on parhaita moninpelejä ikinä.

Ääretön komppi.
Voi sitä tunnelman parhautta kun veljen kanssa mäiskittiin Dukea co-opilla. Ja Quake ykköstä.
THV-Klubi#52 Romantikkoitkijät#23 S.M.A.K - perustajajäsen
Torniojaws
17.06.2006 01:04:13 (muokattu 17.06.2006 01:06:59)

Onhan tässä tullut tehtyä vaikka mitä:

Heroes II
Heroes III
Age of Empires
Age of Empires II
Starcraft
The Elder Scrolls III: Morrowind
Need for Speed III: Hot Pursuit
Shadow Warrior

Sitten on vielä muita, mutta ei nyt tule mieleen mitä ne oli (joskus '97, '98). Pääasiassa tosin omaan käyttöön, ei oikeastaan mitään julkaisukelpoista paitsi ehkä jotkin Starcraftin kartoista, mutta ne ovat aikaa sitten bittitaivaaseen kadonneita.

Oma suosikki oli myöskin "Normandian" maihinnousu Starcraftissa, johon väsäsin aivan uskomattomia eri skriptoja, jotka vielä kulkivat täysin ottelutapahtumien mukaan. Kentän läpipelaamisessa meni pa(r)h(a)immillaan yli kymmenen tuntia, mutta hauskaa se oli :D Harmi kun se on mennyttä, ellen sattunut tallentamaan jollekin vanhalle CD-R:lle joskus.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Kukkis 77
18.06.2006 13:31:12

Mun piti väsätä Doomiin mallinnus meidän ostarista treenkämppineen ja baareineen mutta se vitun editori oli niin aunuksesta että tekemättä jäi.

Jaa että Duke Nukemiin olis helppo editori? Pitääpä etsiä se jostakin. Nam sanoo hän.
Sinä et ole mikään venäläinen traktori, tai ehkä sinä oletkin.
Nazareth
18.06.2006 15:47:48
Dukessa vitutti erittäin rajoittunut moottori. Päällekkäin olevia huoneita ei pystynyt tekemään, ei edes siltaa, semmonen piti kasata spriteistä.

Shadow Warriorissa ja Bloodissa tuo muistaakseni onnistuu.
Portin lenkki o parasta ja sinine lenkki kallista paskaa. IMIK #27 AKKK#6
LiiMaNHeNKi
18.06.2006 17:41:40
Dukessa vitutti erittäin rajoittunut moottori. Päällekkäin olevia huoneita ei pystynyt tekemään, ei edes siltaa, semmonen piti kasata spriteistä.

Kyllä niitä päällekäin olevia huoneita pystyi tekemään, se vain oli aivan pirullisen taistelun takana. Itse kävin läpi tuon helvetin yhtä kenttää tehdessä. Saattoi tosin olla, että huoneet eivät saaneet olla aivan samankokoisia ja tasan päällekäin, vaan hieman sivussa toisiinsa nähden, en enää muista.
Laiskuus on viisauden alku.
Nazareth
18.06.2006 17:45:35
Kyllä niitä päällekäin olevia huoneita pystyi tekemään, se vain oli aivan pirullisen taistelun takana. Itse kävin läpi tuon helvetin yhtä kenttää tehdessä. Saattoi tosin olla, että huoneet eivät saaneet olla aivan samankokoisia ja tasan päällekäin, vaan hieman sivussa toisiinsa nähden, en enää muista.

Joo tän tappelun mäki muistan, ne ei saanu tosiaan olla tasan päällekkäin vaan hivenen erillään.
Portin lenkki o parasta ja sinine lenkki kallista paskaa. IMIK #27 AKKK#6
Jormaz
18.06.2006 18:02:41
Dukessahan homma meni niin että oli tavallaan vain yksi iso huone jossa pystyi kattoa ja lattiaa nostamaan ja laskemaan sekä kallistamaan.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
toxic
19.06.2006 03:27:40
E: GTA ykkösessä mä ja kaveri muutettiin kulkuneuvojen arvoja (nopeutta, massaa jne.). Monet autoista oli tikittäviä aikapommeja modaustemme jälkeen. hehe

Itse olen modannut taas uudemmissa gta peleissä. Mikä onkaan mukavampaa kuin auto, joka sutii koko matkan lentokentän päästä päähän ajettaessa.
wavelength
19.06.2006 11:29:50

V-Wingiin ja Slicks 'n' Slideen tehtiin kamun kanssa kenttiä pilvin pimein.
En tiedä mistä puhun. Prof.Sound's Drum Tuning Bible.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)