Super-Jari 17.06.2006 14:03:38 | |
---|
Lordi on varmaan selkeäsanaisin örisijä mitä oon kuullu . On taidokasta öristä selkeästi . Onko kukaan esim. kuullu Cannibal Corpsea ? Eihän siitä saa sanaakaan selvää . Hehe. Onhan noissa bändeissä nyt vähän erityyliset vokalistit. Lordi kuitenkin laulaa. |
Wailey 18.06.2006 01:19:51 | |
---|
Lordi on varmaan selkeäsanaisin örisijä mitä oon kuullu . On taidokasta öristä selkeästi . Onko kukaan esim. kuullu Cannibal Corpsea ? Eihän siitä saa sanaakaan selvää . Ei ¤#&#&¤#/&¤%/#¤!!!! Et varmaankaan ole tosissasi? Sitä paitsi Corpsegrinder artikuloi näinä päivinä varsin selvästi. Kuunteleppas vaikka Devourmenttia, siinä sulle örinää. |
Hyviä örisijöitä on huomattavasti harvemmassa kuin hyviä cleanisti laulavia, taikka näitä "rosoisesti" laulavia kuten esim. Putaansuu. Itse en tiedä kuin muutaman todella hyvän örisijän, esim. Åkerfeldt, Tägtren ja vaikka Kotamäki. Nämä ovat kyllä enemmän death-metal tyyliin painottuvia laulajia, mutta se kuulostaa mun korvalta kaikkein parhaalta, tyylejä on örinässäkin erilaisia. Örinä on kyllä haastava laulutyyli, vaikkakin asiaan vihkiytymättömän korvaan se saattaa kulostaa helposti vain turhanpäiväiseltä öykkäämiseltä/huutamiselta. Itsekkään en tätä tyyliä aluksi sulattanut, mutta ajan kansssa aloin diggaileen tosissaan. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
pantzku 18.06.2006 11:37:02 | |
---|
Onpas Lordin Get heavy hinnoissaan, lähtöhinta 25 e ja kertakorotus 7 e eli kerran huutanut maksaa levystä yhteensä 32 e. Eikä kaveri maksa tuohon hintaan edes postikuluja vaan ne tulevat vielä huutohinnan päälle, hoho! Nyt vaan kaikki huutamaan! =) http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=33189091"There's nothing you can really do to prepare to rock. Do you prepare to eat a delicious meal? Are you hungry? Then you're gonna eat it. And I'm hungry for rock 24/7,Byoch." Jack Black |
slowdive 18.06.2006 12:17:47 | |
---|
Onpas Lordin Get heavy hinnoissaan, lähtöhinta 25 e ja kertakorotus 7 e eli kerran huutanut maksaa levystä yhteensä 32 e. Eikä kaveri maksa tuohon hintaan edes postikuluja vaan ne tulevat vielä huutohinnan päälle, hoho! Nyt vaan kaikki huutamaan! =) http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=33189091 No huh huh.. Nuita "keräilyharvinaisuuksien" myyjiä kyllä nykyään riittää huutonetissä. Ensin käydään Anttilan alelaarilla ja sitten nettiin äkkirikastumisen toivossa myymään. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Jetku 18.06.2006 13:23:43 | |
---|
Kaveri on vaivaiset kakskytävuotta etuajassa, eihän Lordin "asema" suomalaisessa popkulttuurissa ole vielä niin vahva, nehän on elossa ja kaikkea. Omastani en luovu ennenkuin hinta lähentelee miljoonaa. |
T.N.T 18.06.2006 18:45:13 | |
---|
No huh huh.. Nuita "keräilyharvinaisuuksien" myyjiä kyllä nykyään riittää huutonetissä. Ensin käydään Anttilan alelaarilla ja sitten nettiin äkkirikastumisen toivossa myymään. Totta : GetHeavy on ehkä Lordin eka levy mutta sen saa vieläkin jostain ostarista 15e . Sarvekas |
sellisti 18.06.2006 20:53:14 | |
---|
Totta : GetHeavy on ehkä Lordin eka levy mutta sen saa vieläkin jostain ostarista 15e . Omani ostin Prismasta kympillä. Onnea vaan tuolle myyjälle. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
T.N.T 18.06.2006 21:38:15 | |
---|
Omani ostin Prismasta kympillä. Onnea vaan tuolle myyjälle. Toisaalta kyllä mä mielummin ostan lordin rocklevyn kolmella kympillä kun jonkun dragonball sarjiksen joita ne nörtit myy samaan hintaan . Sarvekas |
Sarko 19.06.2006 15:45:09 | |
---|
LOL, kaveriha yrittää kynyttää iha kunnolla :D Ei muuta ku Anttilastaha saa kaks levyä 15e, voitte vaikka ostaa Get Heavyn kylkeen vaikka Coheed & Cambrian uusimman. Mutta tyhmähän ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa. Stakes are high, but so am i. |
sellisti 19.06.2006 23:05:03 | |
---|
Mutta tyhmähän ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa. No joo, kunhan nyt ei ihan kusetuksen puolelle mene... yritteliäs myyntipuhe kieltämättä tuo "et löydä enää ihan jokakaupasta", mutta olisko pikkusen liioiteltua kumminkin... ei nyt sentään mistään harvinaisuudesta ole kyse. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Sarko 20.06.2006 12:56:58 | |
---|
Harvinaisuudesta ei tuon levyn kohdalla voi todellakaan puhua. Stakes are high, but so am i. |
Easti 27.06.2006 14:25:23 | |
---|
En tiedä kuuluuko tämä nyt ihan tänne, mutta noita Lordi topiceja oli niin paljon, ettei niistä ota selvää. http://youtube.com/watch?v=0iypH5E2Mzw Esitettiin meidän koulun vanhemman luokan potkiaisissa. Toi valon on-off kikkailu johtuu siitä, että koko show on kuvattu tavallisilla digikameroilla, joilla sai kuvattua 30s kerralla. Minä olen vasemmalla, (vaikka ei sitä kai kaikkille olisi kannattanut kertoa.) :D |
aivokuolio 27.06.2006 15:54:57 | |
---|
Minä olen vasemmalla, (vaikka ei sitä kai kaikkille olisi kannattanut kertoa.) :D' Totta. Myötähäpeä ei ole kiva tunne... 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
Lesko 27.06.2006 19:14:58 | |
---|
En tiedä kuuluuko tämä nyt ihan tänne, mutta noita Lordi topiceja oli niin paljon, ettei niistä ota selvää. http://youtube.com/watch?v=0iypH5E2Mzw Esitettiin meidän koulun vanhemman luokan potkiaisissa. Toi valon on-off kikkailu johtuu siitä, että koko show on kuvattu tavallisilla digikameroilla, joilla sai kuvattua 30s kerralla. Minä olen vasemmalla, (vaikka ei sitä kai kaikkille olisi kannattanut kertoa.) :D Olen liian sanaton edes ajattelemaan puhumista x/ "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Kaakeli 28.06.2006 08:55:24 | |
---|
Bändi voisi ottaa ne pellevermeet pois päältä niin rispekti kasvais monella suuresti.Onhan niillä sinäänsä tarttuvia biisejä,vaikka en kovin lordin tahdissa jammailekkaan.. |
Mustikkamuffinssi 28.06.2006 09:27:08 | |
---|
Bändi voisi ottaa ne pellevermeet pois päältä niin rispekti kasvais monella suuresti.Onhan niillä sinäänsä tarttuvia biisejä,vaikka en kovin lordin tahdissa jammailekkaan.. Miksi ihmeessä? Ei tuo Lordi nyt hirveästi iske, mutta ei kyllä yhtään enempää iskisi jos sitä soittaisivat jotkut ihan "normaalin" näköiset ihmiset. Ei se olisi sama juttu ilman niitä pukuja. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
Kaakeli 28.06.2006 11:28:07 | |
---|
Miksi ihmeessä? Ei tuo Lordi nyt hirveästi iske, mutta ei kyllä yhtään enempää iskisi jos sitä soittaisivat jotkut ihan "normaalin" näköiset ihmiset. Ei se olisi sama juttu ilman niitä pukuja. Minulla henkilökohtaisesti tuli vaan hymy huuleen kun näin heidät.Mutta jokainen tykkää mistä tykkää.Jättäisivät KISSille ja muille legendoille ton homman.Onhan se tietysti tapakin myydä!Hallelujah..! |
Mustikkamuffinssi 28.06.2006 11:34:21 | |
---|
Minulla henkilökohtaisesti tuli vaan hymy huuleen kun näin heidät.Mutta jokainen tykkää mistä tykkää.Jättäisivät KISSille ja muille legendoille ton homman.Onhan se tietysti tapakin myydä!Hallelujah..! Jep. Kyllähän se on vähän helpompi saada julkisuutta, kun näyttää muumien möröltä, mutta eipä KISS:kään mikään legenda heti aloittaessaan ollut. Tuskin nuo Lordin pojatkaan olettaa, että heidät mitenkään vakavemmin otettaisiin noiden pukujen ansiosta, mutta kun ilmeisen kovia KISS ja sarjakuvafaneja ovat, niin onhan se hienoa, että pääsevät yhdistämään eri kiinnostuksen alojaan tuommoiseen yhteen projektiin. Ja onhan Bonollakin ne aurinkolasit, mutta silti se pelastaa maailman, ja päättää oikeasti kaikista asioista. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
sellisti 28.06.2006 22:34:30 (muokattu 28.06.2006 22:35:10) | |
---|
Minulla henkilökohtaisesti tuli vaan hymy huuleen kun näin heidät. Voisiko se olla jopa tarkoitus..? Meinaan vaan, että tuskinpa Putaansuu asiaan itsekään mitenkään ryppyotsaisesti suhtautuu. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |