Aihe: Muuntaja Ibanezin ToneLok-pedaaleihin
1
JM
12.10.2003 13:51:02
Eli kysymys on kaikessa yksinkertaisuudessaan tämä:
Käykö esim. Bossin-pedaaleihin menevä muuntajan"plugi"
Ibanezin lattiaefekteihin? Eli toimivatko Ibanezin spedut
Bossin muuntajalla ilman että tarvitsee ostaa erillistä adapteria piuhaan?
"It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton
PekkaM
12.10.2003 13:54:09
Eli kysymys on kaikessa yksinkertaisuudessaan tämä:
Käykö esim. Bossin-pedaaleihin menevä muuntajan"plugi"
Ibanezin lattiaefekteihin? Eli toimivatko Ibanezin spedut
Bossin muuntajalla ilman että tarvitsee ostaa erillistä adapteria piuhaan?

Toimii. Osta samalla 500mA:n malli ja jakopiuha, niin ei heti tarvitse uutta ostaa.
Osta JEM77BFP!
barnabas
12.10.2003 21:01:34 (muokattu 13.10.2003 10:26:08)
Mitä oot muuten tykännyt noista ToneLokeista. Itelläni löytyy kaksi Ts-7 Ds-7, ja nytten oon ajattelu cf-7 choorus pedaaleja.
Aika hyviä hintaansa nähden.

Edit: Nytpä huomasin että viestissäni on ihan törkeesti vihreitä. Mutta pistänpä ne tähän miten ne pitäisi olla eli aluksi tämä: "Ts-7 Ds-7" siihen väliin kuulu "ja". Sekä "choorus pedaaleja" pitäisi olla yksikössä eikä monikossa.
JM
12.10.2003 22:58:34
Mitä oot muuten tykännyt noista ToneLokeista. Itelläni löytyy kaksi Ts-7 Ds-7, ja nytten oon ajattelu cf-7 choorus pedaaleja.

En osaa vielä sanoa mitään, huomenna saan CF7:n(käytettynä ostan). Pitääpi ilmoitella mitä mieltä olen kun pääsen treenikämpälle testailemaan!
"It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton
kassus
13.10.2003 19:23:45

Mulla on neljä Tone-Lokea de-, cf-, aw- ja ts-7. Olen tykännyt kovasti, kätevästi saa säädöt lukkoon ja ääntäkin lähtee. En tasoa pysty vertailemaan muihin koska aikaisemmin olen käyttänyt multiefektejä, niihin verratuna Tone-Luket ovat hyviä.
TLT-Team, takanani on loistava tulevaisuus.
Reddie
13.10.2003 20:11:34
Itselläni on ToneLokeista Smash Boxi ja Fuzzi. Edellä mainittu ollu varmaan pari vuotta ja jälkimmäinen vuoden. Molempia rakastan. Molemmat erittäin monipuolisia säädöiltään joten soundia saa laidasta laitaan.
Tilanne on traagisuudessaan koominen
Formed - Nu-metallia suomesta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)