JM 12.10.2003 13:51:02 | |
---|
Eli kysymys on kaikessa yksinkertaisuudessaan tämä: Käykö esim. Bossin-pedaaleihin menevä muuntajan"plugi" Ibanezin lattiaefekteihin? Eli toimivatko Ibanezin spedut Bossin muuntajalla ilman että tarvitsee ostaa erillistä adapteria piuhaan? "It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton |
Eli kysymys on kaikessa yksinkertaisuudessaan tämä: Käykö esim. Bossin-pedaaleihin menevä muuntajan"plugi" Ibanezin lattiaefekteihin? Eli toimivatko Ibanezin spedut Bossin muuntajalla ilman että tarvitsee ostaa erillistä adapteria piuhaan? Toimii. Osta samalla 500mA:n malli ja jakopiuha, niin ei heti tarvitse uutta ostaa. Osta JEM77BFP! |
JM 12.10.2003 14:05:32 | |
---|
Kiitos nopeasta vastauksesta. Näin teen, jakopiuhan ostoon mars. "It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton |
barnabas 12.10.2003 21:01:34 (muokattu 13.10.2003 10:26:08) | |
---|
Mitä oot muuten tykännyt noista ToneLokeista. Itelläni löytyy kaksi Ts-7 Ds-7, ja nytten oon ajattelu cf-7 choorus pedaaleja. Aika hyviä hintaansa nähden. Edit: Nytpä huomasin että viestissäni on ihan törkeesti vihreitä. Mutta pistänpä ne tähän miten ne pitäisi olla eli aluksi tämä: "Ts-7 Ds-7" siihen väliin kuulu "ja". Sekä "choorus pedaaleja" pitäisi olla yksikössä eikä monikossa. |
JM 12.10.2003 22:58:34 | |
---|
Mitä oot muuten tykännyt noista ToneLokeista. Itelläni löytyy kaksi Ts-7 Ds-7, ja nytten oon ajattelu cf-7 choorus pedaaleja. En osaa vielä sanoa mitään, huomenna saan CF7:n(käytettynä ostan). Pitääpi ilmoitella mitä mieltä olen kun pääsen treenikämpälle testailemaan! "It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton |
kassus 13.10.2003 19:23:45 | |
---|
Mitä oot muuten tykännyt noista ToneLokeista. Itelläni löytyy kaksi Ts-7 Ds-7, ja nytten oon ajattelu cf-7 choorus pedaaleja. Mulla on neljä Tone-Lokea de-, cf-, aw- ja ts-7. Olen tykännyt kovasti, kätevästi saa säädöt lukkoon ja ääntäkin lähtee. En tasoa pysty vertailemaan muihin koska aikaisemmin olen käyttänyt multiefektejä, niihin verratuna Tone-Luket ovat hyviä. TLT-Team, takanani on loistava tulevaisuus. |
Reddie 13.10.2003 20:11:34 | |
---|
Itselläni on ToneLokeista Smash Boxi ja Fuzzi. Edellä mainittu ollu varmaan pari vuotta ja jälkimmäinen vuoden. Molempia rakastan. Molemmat erittäin monipuolisia säädöiltään joten soundia saa laidasta laitaan. |