Aihe: Keskustelua AC/DC:stä
1 2 3 4 544 45 46 47 48122 123 124 125 126
Velli
25.05.2006 13:54:39
For Those About To Rock oli ensimmäinen AC/DC plättyni ja paras biisi mielestäni levyllä on C.O.D

Tuo on kyllä todella hyvä biisi. Tyttöystävä kävi joskus toivomassa sitä DJ:ltä rokkibaarissa ja DJ:kin kuulemma totesi että todella hyvä valinta :).
rheinone
12.06.2006 21:12:43
Classic Rock:
Despite rumours to the contrary, AC/DC have not yet begun recording their next album. "There's no scheduling," says Albert Records boss Fifa Riccobono. "They're ready to record but there's no plan for it."
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
slowdive
12.06.2006 21:48:41
Tulipa vaan mieleen että AC/DC on kyllä siitä harvinainen tuon koko- ja ikäluokan bändi, että siltä ei taida olla ainuttakaan "Greatest Hits" tai "Best of" -kokoelmaa olemassa. Vai olenko erehtynyt?

Monella tuon ikäisellä bändillä on virallisiakin kokoelmia jo kaksinumeroinen luku, ja nykybändeiltähän kompileissöniä pukkaa helpostikin jo kolmen levyn jälkeen.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
rheinone
12.06.2006 22:12:02
Tulipa vaan mieleen että AC/DC on kyllä siitä harvinainen tuon koko- ja ikäluokan bändi, että siltä ei taida olla ainuttakaan "Greatest Hits" tai "Best of" -kokoelmaa olemassa. Vai olenko erehtynyt?

Monella tuon ikäisellä bändillä on virallisiakin kokoelmia jo kaksinumeroinen luku, ja nykybändeiltähän kompileissöniä pukkaa helpostikin jo kolmen levyn jälkeen.

Hyvä pointti. Vaikka voihan tuohon vissiin todeta että US/Euroopan versio High Voltagesta oli enemmän tai vähemmän Best of aussi-High Voltage & T.N.T.?
Mr. Mustard
12.06.2006 22:54:31

Mielestäni Live-levy käy samalla best of-kokoelmastakin.
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
sellisti
12.06.2006 23:08:59
"They're ready to record but there's no plan for it."

No mikähän kumma nyt sitten vielä mättää jos kerran valmiita oltais äänittelemään? Kai tässä on jo tarpeeks odoteltu. Laittaisivat nyt vauhdiksi.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Goodfellas
12.06.2006 23:09:09
Doningtonin tupla ajaa aika hyvin tosiaan samaa asiaa ja If you want blood myös oiva kokoelma 70-lukua. Toisaalta nyt on sen verran aikaa kulunut viime levystä, että mun puolesta olis ihan ok, jos tekisivät sellaisen ja vetäisivät rundia siihen päälle. Ei se uusi levy nyt niin kiinnosta, mutta sitä rundia kaipaa jo perkeles!
Peace sells...but who`s buying?
Squirrel2
13.06.2006 08:43:15

Itse lasken Family Jewels tuollaiseksi kokoelmaksi, siinä on 2 levyä, toisessa Bon Scottin laulua ja toisessa Brian Johnssonin.
Makkari
13.06.2006 19:20:37
Tosin kyse on DVD:stä.
Kyllähän pojat joskus sanoivat etteivät halua julkaista kokoelmia.
I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you.
Velli
13.06.2006 19:50:18
Who Made Who on myös puolittain kokoelma.
Yli puolet biiseistä ovat aiemmin julkaistuja.
Umpihullu
13.06.2006 20:25:05 (muokattu 13.06.2006 20:26:06)

Juu ja Bonfireäkin vois luokitella periaatteessa kokoelmaksi, vaikka sisältääkin niitä live vetoja ja muuta sälää. ZZ -Topin ensimmäistä liveä odotellessa...
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
Makkari
14.06.2006 14:08:35

Tosin se oli leffan soundtrack eikä sellainen kokoelma-kokoelma. :P

Bonfirehan oli kunnianosoitus Bon Scottille joka on kai yhtä biisiä lukuun ottamatta aiemmin julkaisematonta kamaa.
I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you.
Velli
14.06.2006 17:35:34 (muokattu 14.06.2006 17:36:44)
Tosin se oli leffan soundtrack eikä sellainen kokoelma-kokoelma. :P

Juu, mutta vanhoja biisejä silti.

Bonfirehan oli kunnianosoitus Bon Scottille joka on kai yhtä biisiä lukuun ottamatta aiemmin julkaisematonta kamaa.

Onhan siinä se koko Live in Paris-tuplalive, joka oltiin julkaistu videona jo ajat sitten. Volts-levyllä puolestaan olivat Ride On ja School Days aiemmin julkaistuja. 4 levyisessä Bonfire-versiossa taas oli Back In Black mukana. Täysin uutta materiaalia olivat siis ainoastaan Live From The Atlantic Studios ja Voltsin ennen julkaisemattomat biisit. Tosin Tuo Atlantic-livekin oli julkaistu jo paljon aiemmin bootlegina.
rheinone
14.06.2006 19:50:07
Tosin Tuo Atlantic-livekin oli julkaistu jo paljon aiemmin bootlegina.

No joo mut eihän bootlegejä tietenkään lasketa.
Bald Anus
16.06.2006 13:20:32

AC/DC on mielestäni parhaimpia livebändejä koskaan. Studiolevyilläkin on niin livefiilistä, että! Ja kuinka pitkä tuo Angus muuten on, sitä pohditiin kavereiden kanssa?
Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
A.Starving
16.06.2006 13:33:03 (muokattu 16.06.2006 13:33:40)
AC/DC on mielestäni parhaimpia livebändejä koskaan. Studiolevyilläkin on niin livefiilistä, että! Ja kuinka pitkä tuo Angus muuten on, sitä pohditiin kavereiden kanssa?

Komp Komp tohon. Ja pari eri luotettavaa? lähdettä tuolla netissä sanois että mies on ameriikan mitoissa 5'2" elikkäs semmoset ~155cm jos oikein laskin.
"Minä olen elämän professori, kuoleman joutilas opiskelija ja ellei minun tiedoistani ole teille apua en ole sanonut mitään, vaan kaiken." -Pablo Neruda, suom. Pentti Saaritsa
T.N.T
16.06.2006 18:05:47

Ketä kiinnostaa kuinka pitkä Angus on ? Mulle tärkeintä on musa . AC/DC kuitenkin on joka tapauksessa mielestäni rumin mahdollinen bändi vaikka onkin mun mielestän paras alallaan .
Sarvekas
foetor ex ore
16.06.2006 18:07:38
Ketä kiinnostaa kuinka pitkä Angus on ? Mulle tärkeintä on musa . AC/DC kuitenkin on joka tapauksessa mielestäni rumin mahdollinen bändi vaikka onkin mun mielestän paras alallaan .

Ketä kiinnostaa jos ne on susta rumia ?
timus
16.06.2006 18:11:08
Komp Komp tohon. Ja pari eri luotettavaa? lähdettä tuolla netissä sanois että mies on ameriikan mitoissa 5'2" elikkäs semmoset ~155cm jos oikein laskin.

Parhaita liveakteja ihan selkeesti. Muuten noista Youngin veljeksistä Malcolm on huomattavasti Angusta heiveröisemmän ja hintelämmän oloinen ja se on paljon se.

Niin ja Malcolm on oikeesti mualiman paras rytmikitaristi.
Morning people don't exist. Coffee does!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)