Mazah 09.10.2003 21:12:00 | |
---|
Oon nauhotellut N-Trackillä käyttäen midi pohjia, ja ennen kaikki on toiminut ihan loistavasti mut sit jouduin formatoimaan koko paskan ja nyt wav jää nauhoituksessa midistä jälkeen. Ihan nauhoituksen alussa tapahtuu midissä pieni hyppy, eka isku menee vähän pitkäksi ja loput tulee normaali tahdissa, ja nauhoitettu wav ei ole synkassa. Oon koittanut runkata nauhoitus ja toistolaitteita, bufferingia ja vaikka mitä kelloja mutta ei auta. Siirtämällä saa synkkiin mutta en varmasti rupee siirteleen joka ikistä punch-in:iä.. Äänikortti siis SB Live. Mutta minä olen Kissanainen? |
Ukko 10.10.2003 14:57:31 | |
---|
Äänikortti siis SB Live. Sepä se :( |
jPekka 10.10.2003 16:22:24 | |
---|
Ihan nauhoituksen alussa tapahtuu midissä pieni hyppy, eka isku menee vähän pitkäksi ja loput tulee normaali tahdissa, ja nauhoitettu wav ei ole synkassa. Oon koittanut runkata nauhoitus ja toistolaitteita, bufferingia ja vaikka mitä kelloja mutta ei auta. Ettei tuo vaan olisi se klassinen n-Trackin juttu: Settings -> Preferences -> Audio Devices -> Advanced Settings -> "Keep audio devices open" -ruudusta rasti pois? . - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
Ettei tuo vaan olisi se klassinen n-Trackin juttu: Settings -> Preferences -> Audio Devices -> Advanced Settings -> "Keep audio devices open" -ruudusta rasti pois? . Jep, nyt tulee synkassa. Mutta, nauhoituksen päätyttyä tulee ilmoitus: "can't add wave files in midi tracks" ja sitten se tiedosto ei tulekaan siihen paikallensa. Sen saa kyllä aukeen importtaamalla samaan biisiin... Ja sit toinen juttu: mitä laitetta noissa toisto ja nauhotus hommissa kannattaa käyttää? Kun on DS - Intel(r) integrated... - Primaty sound... - SB Live! wave device MME - kaks ensimmäistä samaa kuin DS - Wave Mapper ja WDM - Intel(r) integrated... - SB Live! wave device Mutta minä olen Kissanainen? |
jPekka 11.10.2003 17:33:00 | |
---|
Jep, nyt tulee synkassa. Mutta, nauhoituksen päätyttyä tulee ilmoitus: "can't add wave files in midi tracks" ja sitten se tiedosto ei tulekaan siihen paikallensa. Sen saa kyllä aukeen importtaamalla samaan biisiin... Öööö... tuota en ole koskaan saanutkaan. Oliskos sulla valittuna nauhoituslähteeksi midi-raita audioraidan sisään? (Action -> Record mode) Ja sit toinen juttu: mitä laitetta noissa toisto ja nauhotus hommissa kannattaa käyttää? Kun on ja WDM - Intel(r) integrated... - SB Live! wave device Todennäköisesti tuo SB Live /WDM on paraslaatuinen, jos toimii hyvin. Mutta kokeilemallahan se selviää. - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
Mazah 11.10.2003 19:08:05 (muokattu 11.10.2003 19:09:19) | |
---|
Öööö... tuota en ole koskaan saanutkaan. Oliskos sulla valittuna nauhoituslähteeksi midi-raita audioraidan sisään? (Action -> Record mode) No toi rupeskin yhtäkkiä toimiin vaikken mielestäni tehny mitään ratkasevaa... Todennäköisesti tuo SB Live /WDM on paraslaatuinen, jos toimii hyvin. Mutta kokeilemallahan se selviää. No mä pistin ton nyt toistaseks. Kiitos näistä, nyt toimii. Mutta minä olen Kissanainen? |