Deg 10.10.2003 15:03:18 | |
---|
The Love Song How can she look so fine How can she look so hot How can she be all mine She's dead Oh so cold and blue She's just about ready to decay But I keep her in the freezer So she feels fresh everytime I touch This Is Necrofilia - I aint proud But she didn't want me alive So I took her dead What a sick person I am But "it" makes me feel good And that's all I care about And she hasn't complained either This Is Necrofilia - I aint proud But she did'nt want me alive So I took her dead Pitkään panttasin, mutta nyt julkaisin sitten ensimmäistä kertaa lyriikkaani näillä sivuilla. Pari ekaa riviä on lainattu gunnareilta, mutta ei se haittaa. Sexual Chocolate, Baby!! |
Bonham 10.10.2003 15:29:35 | |
---|
Kyseessä ei liene "kevyt" musiikki? Aika kova aihe... vaatii kuuntelijalta joko hyvää huumorintajua tai rautaista vatsaa... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Deg 10.10.2003 15:31:36 | |
---|
Kyseessä ei liene "kevyt" musiikki? Aika kova aihe... vaatii kuuntelijalta joko hyvää huumorintajua tai rautaista vatsaa... Joo, ei se ihan mitään powerpoppista ole. Onhan siinä "pikkuisen" huumoria. Ei sitä tietenkään kaikki tajua huumoriksi. Tipper Gorella voisi olla sananen sanottavana. Sexual Chocolate, Baby!! |
Aerodactev 10.10.2003 15:32:40 | |
---|
Mm, joo. Tällainen suora kerronta ei oikein säväytä. Jos tämän saisi rakennettua jotenkin metaforien ja salamyhkäisyyden peittoon, niin tämä olisi ihan hemmetin kiero ja tietyllä tavalla hupaisa teksti. |
Deg 10.10.2003 15:35:53 | |
---|
Mm, joo. Tällainen suora kerronta ei oikein säväytä. Jos tämän saisi rakennettua jotenkin metaforien ja salamyhkäisyyden peittoon, niin tämä olisi ihan hemmetin kiero ja tietyllä tavalla hupaisa teksti. Kieltämättä on aika suoraa puhetta. Että tyhmemmätkin tajuaa. En kyllä yleensä tuollaisia tekstejä kirjoittele, mutta ajattelin nyt pistää tuon alkajaisiksi pehmeäksi laskuksi, ja jatkan sitten jossain välissä hieman vakavammalla tekstillä. Sexual Chocolate, Baby!! |
Lennu 10.10.2003 15:39:28 | |
---|
Mun mielestä taas toi suora tyyli sopii paremmin. Sen huomaa heti huumoriksi, mikä lienee tarkoitus osin? Semmonen, no jaa, enpä osaa sanoa. Koominen. Ces chaussettes sont ã vous? |
hemmo 10.10.2003 15:43:04 | |
---|
Sopisi hyvin Spinal Tapin ohjelmistoon. Koominen. Säröä beibi! |
Teijo K. 10.10.2003 15:45:15 | |
---|
Vähän aikaisessa vaiheessa paljastit jutun jujun. Se loppu onkin sitten aika yllätyksetön. Sellainen pikkuhiljaa aukeava vyyhti toimii minulle paremmin. Ensin yhtä, sitten alkaa pikkuhiljaa aavistelemaan jotain toista ja lopussa paljastuu totuus. Muuten pikkusen osoitteleva, mutta huumorista plussaa. Konteksti ratkaisee aika paljon näissä, eli millaiseen sävellykseen tämä on tarkoitettu? Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
Deg 10.10.2003 15:47:16 (muokattu 10.10.2003 15:48:16) | |
---|
Konteksti ratkaisee aika paljon näissä, eli millaiseen sävellykseen tämä on tarkoitettu? Noh, jonkunnäköinen punk-renkutushan voisi tulla kysymykseen. Auttaisikohan siihen yllätyksettömyyteen, jos noiden säkeistöjen paikkaa vaihtaisi? Sexual Chocolate, Baby!! |
Aerodactev 10.10.2003 15:47:33 (muokattu 10.10.2003 15:47:51) | |
---|
Vähän aikaisessa vaiheessa paljastit jutun jujun. Se loppu onkin sitten aika yllätyksetön. Sellainen pikkuhiljaa aukeava vyyhti toimii minulle paremmin. Ensin yhtä, sitten alkaa pikkuhiljaa aavistelemaan jotain toista ja lopussa paljastuu totuus. Tätä oikeastaan tarkoitin. Alussa kerrottaisiin muutaman säkeistön ajan jostain rakkaudesta ja sitten tulisi joku C-osa jossa koko karmeus läväytettäisiin päin kuuntelijan naamaa. Mustalla huumorilla höystettynä.. Ja hitto, tämän pitäisi olla sitten joku imelä viiksiballadi. |
Teijo K. 10.10.2003 15:50:20 | |
---|
Tätä oikeastaan tarkoitin. Alussa kerrottaisiin muutaman säkeistön ajan jostain rakkaudesta ja sitten tulisi joku C-osa jossa koko karmeus läväytettäisiin päin kuuntelijan naamaa. Mustalla huumorilla höystettynä.. Ja hitto, tämän pitäisi olla sitten joku imelä viiksiballadi. Scorpions? Aina pitäisi säästää tekstin huippukohta loppuun. Siis minun mielestä ainakin. Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
Teijo K. 10.10.2003 15:54:46 | |
---|
Noh, jonkunnäköinen punk-renkutushan voisi tulla kysymykseen. Auttaisikohan siihen yllätyksettömyyteen, jos noiden säkeistöjen paikkaa vaihtaisi? Voisi auttaa, ja sitten jos vaihtaisit ekasta kertsistä nekrofilian johonkin toiseen sanaan. This is cold love... Kokeile. Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
Voisi auttaa, ja sitten jos vaihtaisit ekasta kertsistä nekrofilian johonkin toiseen sanaan. This is cold love... Kokeile. Hyvä arva. Toi toimii. Säröä beibi! |
noir 10.10.2003 16:26:04 | |
---|
Tästä saisi kyllä varsin irvokkaan balladin, sopisi minulle. Rytmistä pääsi mukavasti kiinni, ja itse en juuri loppusointuja peräänkuuluta, joten ei valittamista. Suoraa tekstiä todellakin, ja jos tästä jotain renkutusta tekee, niin metaforia ei niinkään kaipaa. Pientä lisämaustetta voisi todellakin hakea pihtaamalla ratkaisua loppuun.. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Joees 14.10.2003 20:51:04 | |
---|
Aika kova, jopa parempi kuin se raakile jonka väsäsit sillon joskus. Kenties minä tietysti olisin kirjottanut tuon hieman eritavalla mutta kuitenkin, ihan "jees" ;) Ootko Derek näyttänyt tämän paremmalle puoliskollesi? ;) Niin juu, kenties minäkin olisin ehkä hieman myöhemmäksi jättänyt huipennuksen, mutta toisaalta suoremmassakin kerronnassa on puolensa. Ja jos tästä punkkimäkäräistä tekee niin suora kerronta on kenties parempikin. Groooove is in heart! |
Keke Urlaub 14.10.2003 21:36:50 | |
---|
No, itse pidän Absoluuttisen Nollapisteen Rarmos Ybrehtar -biisin sanoista enemmän. Happy with what you have to be happy with. |
Deg 14.10.2003 23:13:42 | |
---|
Ootko Derek näyttänyt tämän paremmalle puoliskollesi? ;)
Itseasiassa kyllä! Ilme oli kyllä näkemisen arvoinen. Sexual Chocolate, Baby!! |
Joees 15.10.2003 15:42:36 | |
---|
Itseasiassa kyllä! Ilme oli kyllä näkemisen arvoinen. Aivan varmasti! Groooove is in heart! |