Aihe: Typerin uutisotsikko
1 2 3 4 541 42 43 44 45122 123 124 125 126
taikakameli
30.05.2006 21:55:19
Ymäläyttäh täällä on varmaan puolet jotain ohokatsoseiskabasakaa jostain Juuson lenkeistä ja Bruce Willisin kekseistä, ei kiinnosta sääh! Pakkoko ne kaikki on raportoida? Pitäis varmaan perustaa oma ketju hauskoille uutisotsikoille.

Makkaranpaistajaa lyötiin kirveellä 50 kertaa

Makaaberi ja huono

sääh
Any time is a good time for pie.
tigrushka
01.06.2006 18:46:27
Päivän IS: "Tanja Saarelan täydellinen häämatka päättyi sairauslomaan"
"Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben."
stigcarpelan
02.06.2006 17:20:32
Jokunen aika sitten sisä-savon sanomissa (loistolehti):
"Nuutinen siivoaa ulkohuussia"
THV-klubi#48 "pomo on aina kännissä" -tuukka virtaperko
Nazareth
07.06.2006 07:09:38
Ei ihan tyhmin mutta jossain lehdessä(jonka nimeä en muista) oli jotain juttua hautausmaan kukkaloistosta tms ja sitten jonkun haastateltavan ihmisen kommentti isona otsikkona

"Täällä voisi viipyä ikuisuuden"
Portin lenkki o parasta ja sinine lenkki kallista paskaa. IMIK #27 AKKK#6
Nazareth
07.06.2006 07:15:52
4.6.06 Seiska:

David Copperfield taikoo vauvoja

"-Maailmassa riittää paljon uusia asioita, joita valloittaa. Aion tehdä tytön raskaaksi. Luonnollisesti mukana ei ole lainkaan seksiä. Kaikki tulevat pitämään siitä, mutta enempää en kerro, taikuri paljastaa PageSix.com -nettipalvelulle"

Vissii jollai silmänkääntötempulla livauttaa keinosiemennysputkilon akan hameen alle. Onnea yritykselle kumminkin.
Fiskaal
07.06.2006 17:58:05
Luonnollisesti mukana ei ole lainkaan seksiä...

What's the catch?:)
Joko mennään ulos, pysytään sisällä, tai pudotaan lattian läpi.
Hargon
08.06.2006 09:22:16
Iltasanomat 8.6.2006:

Varikset hyökkäsivät hautausmaalla

Kaksi aggressiivista varista järkytti keski-ikäistä naista pahanpäiväisesti eilen Äänekosken hautausmaalla. Varikset ryhtyivät äkkiarvaamatta syöksyilemään kohti naista, mutta uhri selvisi minuutteja kestäneestä piinastaan lopulta naarmuitta.

Tulossa elokuvateattereihin:
Crow 5 - The Äänekoski Cemetary
She's dead! Wrapped in plastic.
Rakkikoira
08.06.2006 16:38:40
Iltasanomat 8.6.2006:

Varikset hyökkäsivät hautausmaalla

Kaksi aggressiivista varista järkytti keski-ikäistä naista pahanpäiväisesti eilen Äänekosken hautausmaalla. Varikset ryhtyivät äkkiarvaamatta syöksyilemään kohti naista, mutta uhri selvisi minuutteja kestäneestä piinastaan lopulta naarmuitta.

Tulossa elokuvateattereihin:
Crow 5 - The Äänekoski Cemetary

Tais olla Ville ja Sami.
Qsysi
08.06.2006 16:42:36 (muokattu 08.06.2006 16:42:47)
4.6.06 Seiska:

David Copperfield taikoo vauvoja

"-Maailmassa riittää paljon uusia asioita, joita valloittaa. Aion tehdä tytön raskaaksi. Luonnollisesti mukana ei ole lainkaan seksiä. Kaikki tulevat pitämään siitä, mutta enempää en kerro, taikuri paljastaa PageSix.com -nettipalvelulle"

Vissii jollai silmänkääntötempulla livauttaa keinosiemennysputkilon akan hameen alle. Onnea yritykselle kumminkin.

Ja sitten ne instantly toteaa sen raskauden siinä lavalla? Uuhpejpe.
8 FOOT LATEX SATAN WINGS! V.L.K #34
M1kk0
10.06.2006 10:20:47
"Bussi ajoi metsään, kuusi loukkaantui"

voi puu parkaa
'o' Googleta ennen kuin kysyt typeriä.
sellisti
11.06.2006 00:43:06
"Bussi ajoi metsään, kuusi loukkaantui"

voi puu parkaa

Toi on muuten oikeesti hyvä. Ei oo vissiin toimittaja ajatellut että sen voi ymmärtää noinkin.

Itä-Savossa oli joskus otsikko, jonka mukaan "Tulipalo pakotti risteilylaivan palamaan satamaan". Tarkoitus oli varmaan kirjoittaa "palaamaan".
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Nazareth
16.06.2006 22:37:19
Länsi-Savo 16.6:

"Etelä-Savossa riittää muikkua."

Ei sinänsä typerä muttaku nopeesti näin ton otsikon ni tuli hassu lukihäiriö.
diabami
20.06.2006 01:39:24
Länsi-Savo 16.6:

"Etelä-Savossa riittää muikkua."

Ei sinänsä typerä muttaku nopeesti näin ton otsikon ni tuli hassu lukihäiriö.

Oho! Mullakin tuli hassu lukihäiriö kun nyt yöllä vähän väsyttää.
jussiohman
20.06.2006 04:34:02
Avioero tai ei, kakkukahvit kyllä.

Tommonen oli jossain Seiskassa kun kaverin luona luin.
tytön haarukasta löydettiin pakkohyvän merkkejä
Frequency
20.06.2006 13:00:46
Joku päivä repesin ääneen kaupassa ollessani kun huomasin otsikon joka oli tyyliin "Golfpallo silmään, näkö meni" ja naurun aiheutti vieressä ollut kuva golfarista jolla oli toinen silmä paketissa ja se seiso niin surullisen näköisenä golfmaila olalla jossain golfklubilla.

Öhh... tulin mökiltä silloin. Väsytti. Olen julma.
Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä.
Wahi
20.06.2006 13:05:43
...kaverin luona luin.

Niin varmasti.
"Itse en ole paljoa teoriaa opiskellut vaan oon kanssa itseoppinut ja olen huomattavasti teoria kitaristeja parempi" - Eräs "tunnettu" mnettiläinen...
Wahi
20.06.2006 13:06:09
Joku päivä repesin ääneen kaupassa ollessani kun huomasin otsikon joka oli tyyliin "Golfpallo silmään, näkö meni" ja naurun aiheutti vieressä ollut kuva golfarista jolla oli toinen silmä paketissa ja se seiso niin surullisen näköisenä golfmaila olalla jossain golfklubilla.

Öhh... tulin mökiltä silloin. Väsytti. Olen julma.

Repesin itsekin kyseiselle lööpille.
"Itse en ole paljoa teoriaa opiskellut vaan oon kanssa itseoppinut ja olen huomattavasti teoria kitaristeja parempi" - Eräs "tunnettu" mnettiläinen...
Di
20.06.2006 13:35:03 (muokattu 20.06.2006 13:35:44)
Naurettava oli tämän päivän llta-Sanomien ylidramaattinen otsikko: "Juhannusaattona S A T A A ".

Ei kai siihen nyt maailma kaadu vaikka vähän sataisikin. Päinvastoin, jää moni hukkumatta.
Hargon
20.06.2006 13:48:51
Päinvastoin, jää moni hukkumatta.

Tjaah. Aika harva kuitenkaan sateeseen hukkuu, ellei nyt sitten jotain monsuunia tule.
She's dead! Wrapped in plastic.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)