Aihe: Kitarat: soittaminen
1
Miikathebest
31.05.2006 16:09:49

Aina kun lueskelee täältä soittamiseen liittyviä juttuja ja kuuntelee toisten äänityksiä, alkaa innostamaan kitaran soittaminen taas hieman enemmän. Kiitos.

Kitarakamapalsta on pahasta! Se lietsoo vain päätöntä GAS:aa.
Hei sinä!
sus
31.05.2006 16:10:29
Kitarakama on vitun tylsä, siellä ei ole ikinä mitään mua kiinnostavaa.
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!
Starlia
31.05.2006 16:27:29
Aina kun lueskelee täältä soittamiseen liittyviä juttuja ja kuuntelee toisten äänityksiä,

Niin. Tämä kait koskee näitä skaboja? Joskus laittelin tänne omia biisejä ja sitten itketään että demopalsta on sitä varten vaikkei siellä kukaan koskaan mitään kuuntele taikka anna palautetta. Ärsyttävää tiukkapipoilua. Ei kukaan niitä pakota kuuntelemaan.
apenaattori
31.05.2006 21:37:54
Ilman mnettiä ja kitarapalstaa tietäisin paljon vähemmän kitaransoitosta, kitarakamoista ja musiikista yleensä ja olisin paljon nykyistäkin huonompi kitaristi. Kiitos muusikoiden.net ja sen kokeneet kitaravelhot, jotka ovat auttanneet ja innostaneet minua eteenpäin!
Mulle saa tehdä melkein mitä vaan. Eiku siis aivan mitä vaan.
arvid70
31.05.2006 21:39:05
Ilman mnettiä ja kitarapalstaa tietäisin paljon vähemmän kitaransoitosta, kitarakamoista ja musiikista yleensä ja olisin paljon nykyistäkin huonompi kitaristi. Kiitos muusikoiden.net ja sen kokeneet kitaravelhot, jotka ovat auttanneet ja innostaneet minua eteenpäin!

täällä tulee komppia, jonka oon oppinu Mnetissä ;)
KAUPPIAANPUHETTA!!
-Cale
31.05.2006 21:54:28
Mulle täältä ei taas oo ollu yhtikäs mitn hyötyä oikeastaan mistää. Kaikki on selostettu aina nii vaikeaselkoisesti ettei niistä ymmärrä hevon vit***kaan... Esim. jokku kitaransoittoon liittyvät jutut/teoria... Tai voipi tietysti olla että olen tavallista yksinkertaisempi tyyppi, mikä kyllä pitääkin paikkansa...
*Kitaristi*
31.05.2006 21:59:46
Mulla taas on se omgelmana että tulee täällä luettua soittamiseen ja kitarakamoihin liittyen niin paljon että soittaminen jää vähemmälle. Paljon mä tiedän soittamisesta mutta mitää en osaa
Hanhi
31.05.2006 22:26:50
Kitarakama-palstaa katellu lähinnä vaan silloin jos on tarkotuksena hommata itelle uutta roinaa. Tää palsta jossain mielessä jopa kohottaa soittomotivaatiota, johtuu varmaan skaboista ja kitaristien/bändien analysoinnista.
Wahi
31.05.2006 23:09:01
Ääninäytteitä on aina kiva kuunnella, mutta muuten tämä Soittaminen -palstan ilmapiiri on ihan sieltä... Ei jaksa enää ottaa vakavasti tätä. Ihan liikaa tabi kyselyitä ym. rölötystä (joo, tuleehan sitä itsekin välillä rölöt postattua).
"Sori vaan mut pikkuveljeni kirjoitti sen ku käytämme tätä yhteisesti, joten.." -Friedman, kohta 16v.
J.Ahonen
31.05.2006 23:36:59
Kaikki kunnia sille, että tämä palsta on opettanut monet jutut. Mutta tuntuuko teistä sille, että ympyrä sulkeutuu? Samaa paskaa jauhetaan päivästä toiseen, eri paketissa. Olen pysytellyt tuolla eri alueilla nykyään....Ellei ole jotain kysyttävää.
kimurantti1
01.06.2006 00:03:52
Mutta tuntuuko teistä sille, että ympyrä sulkeutuu? Samaa paskaa jauhetaan päivästä toiseen, eri paketissa.

Tuntuu. Samat aiheet toistuu kokoajan ja silti lähes joka päivä käyn kurkkaamassa josko sittenkin olisi jotain uutta :P
Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa? Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl...
LordWinter
01.06.2006 16:19:01
Kyllä se vähän ainakin innostaa, kun kuulee jonkun muunkin osaavan soittaa jotain Steve Vaita kuin Steve Vai itse.
It's never too late to get new tooth brush.
BigPapa
01.06.2006 17:01:30

Kyllä se vähän ainakin innostaa, kun kuulee jonkun muunkin osaavan soittaa jotain Steve Vaita kuin Steve Vai itse.

Tästähän tää helposti alkais:Tuskinpa kukaan muu soittaa Steve Vaita kuin itse Steve Vai ja miksi edes pitäisi.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
kh 203
01.06.2006 17:28:01

Täälläki palstalla tuppaa pyörimää aina nää samat kysymykset " miten tää metallica biisi menee " tai jotai.....
Voihan sitä vaikka pukeutua naiseksi mutta sisällä on aina mies ( Lord of the strings )
LordWinter
01.06.2006 19:42:39
Tästähän tää helposti alkais:Tuskinpa kukaan muu soittaa Steve Vaita kuin itse Steve Vai ja miksi edes pitäisi.

Tarkoitin, että jotkut ihmiset ehkä pitävät Steve Vain musasta ja haluavat oppia soittamaan hänen biisejään. Silloin tapahtuu ilmiö jolloin Vai ei ole ainoa joka soittaa hänen tekemiään biisejä.
It's never too late to get new tooth brush.
Vainhaalee
01.06.2006 20:38:34
Kitarakama-palstaa katellu lähinnä vaan silloin jos on tarkotuksena hommata itelle uutta roinaa. Tää palsta jossain mielessä jopa kohottaa soittomotivaatiota, johtuu varmaan skaboista ja kitaristien/bändien analysoinnista.

Pöh... Kun tuota kama-osastoa seuraa, niin ei voinut kuvitellakaan miten on voinut tulla toimeen ilman kaikkia härpättimiä... Itsekin soittelen kitara-johto-vahvari -setupilla, niin silti löytyy jotain: "Oi prekele mikä johto! Ja vaan 69,-e /metri, on varmaan hyvää! Pakko saada!"

Soittopalstan lukeminen on ollut alusta asti vähän niin ja näin, kun silloin kaikki topicit oli jtn COB-juttuja... Mitä se semmonen on?
Hail to the King, Baby!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)