ozz3 29.05.2006 15:58:01 | |
---|
Unelmista totta? Lordi ja Kiss yhdessä lavalle! 29.5.2006 Reuters Lordi-mania on levinnyt kaikkialle Eurooppaan, ja yhtyeestä ollaan kiinnostuttu myös Aasiassa ja USA:ssa. - Suunnittelemme New Yorkiin Lordin showcase-esiintymistä yhdessä Kissin kanssa, SonyBMG:n toimitusjohtaja Kimmo Valtanen kertoo IS:lle. Showcase-esiintyminen on tarkoitettu kutsuvieraille sekä media- ja musiikkiteollisuuden edustajille. Yhteisesiintyminen Kissin kanssa on Lordille unelmien täyttymys, sillä kaikki bändin jäsenet ovat intohimoisia Kiss-faneja. Lordin jäsenet jopatutustuivat toisiinsa Kiss Army Finlandin fanimatkalla Kissin Tukholman-konserttiin. Tieto hirviömaskeihin pukeutuvasta suomalaisyhtyeestä kantautui aikanaan myös Kiss-yhtyeen korviin. - Gene Simmons olisi halunnut meidät omalle levy-yhtiölleen, mutta päädyimme kuitenkin toisaalle. Sekin on pitkälti Genen ansiota, sillä hän suositteli meitä nykyiselle levy-yhtiöllemme, Lordi kertoi IS:lle pari viikkoa sitten ja paljasti samalla ystävystyneensä Simmonsin kanssa. Vielä ei ole tietoa, milloin Lordin ja Kissin yhteiskonsertti on tarkoitus järjestää. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
HaloOfFlies 29.05.2006 17:44:59 (muokattu 29.05.2006 17:45:44) | |
---|
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
KoRn88. 29.05.2006 17:53:00 | |
---|
|
Mika Antero 29.05.2006 17:54:36 | |
---|
ja suomalainen kirkkoherra kunnostautuu jälleen. Eivätkö ne ikinä lopeta? http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=11941 Tuon kirkkoherran julistuksessa alkaa olla jo vähän asennetta. Hyökätään sentään muunkin moraalittomuuden (reidenvilautteluun ja silikonitisseihin) kimppuun kuin pelkän kauhuviihteen. Hyvä, että papistostakin löytyy vielä oikeita tulisieluisia hengen miehiä. "Hävetkää, syntiset!" Selvennykseksi sanottakoon, että itse en välttämättä ole kirkkoherran kanssa samaa mieltä. |
elbowski 29.05.2006 18:22:19 | |
---|
Enpä käytä paljoja aikaa ihmettelyyn, mikäli Lordi vielä tämän vuoden, ellei jopa kesän aikana Conan O'Brienin showssa esiintyy. Raivo määrää nuotin |
Hornanturska 29.05.2006 21:07:44 | |
---|
Enpä käytä paljoja aikaa ihmettelyyn, mikäli Lordi vielä tämän vuoden, ellei jopa kesän aikana Conan O'Brienin showssa esiintyy. Mietin eilen täsmälleen samaa asiaa. |
MV 29.05.2006 21:14:50 | |
---|
Vaikka olen pyrkinyt aina aikaisemmin ohittamaan nuo pappien paskanjauhannat olankolauteksella naureskellen niin nyt alkaa kyllä pikkuhiljaa vituttamaan...Mitä vitun idiootteja ne palkkaa sinne saatana. LORDI PERKELE! |
Walrus 29.05.2006 22:14:16 (muokattu 29.05.2006 22:14:39) | |
---|
Eikö noi kirkonisät voi ottaa jo sitä päätä pois perseestä ja lopettaa moiset syyttelyt ja hurskastelut. Jos se perkele on olemassa niin ei se tänne mikään lateksinaamari päällä tuu van puku päällä ja kravatti kaulassa. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
toxic 30.05.2006 00:23:05 (muokattu 30.05.2006 00:23:24) | |
---|
Mietin eilen täsmälleen samaa asiaa. Ja minä. En epäile yhtään vaikka Conanissa olisi pätkä missä Halonen ojentaa hotellihuoneensa avaimen Lordille. |
jjylli 30.05.2006 00:30:48 | |
---|
ja suomalainen kirkkoherra kunnostautuu jälleen. Eivätkö ne ikinä lopeta? ei niin kauan ku kirkkoja poltetaan. olipahan silläkin taas ajoitus.. |
Walrus 30.05.2006 03:49:03 | |
---|
ei niin kauan ku kirkkoja poltetaan. olipahan silläkin taas ajoitus.. Todella ikävä tuo Porvoon tulipalo ja kun oli vielä kuulemma tuhopoltto. Toivottavasti asialla ei ole olleet mitkään 15v norjahevimiehet sillä siittä vasta polemiikki nousisi. Toisaalta viimeksi ku palo se Tyrvään vanha kirkko niin asialla oli ollut muistaakseni se sama hihhuli mikä yritti polttaa Michael Jacksonin lavankin. Mikä lie uskovainen pyromaani olikaan. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
JTR 30.05.2006 11:14:53 (muokattu 30.05.2006 11:15:34) | |
---|
Eiköhän joku jeesusfriikki kohta syytä tosta kirkon palosta Lordin euroviisuvoittoa... kun nyt kerran perkeleet maan päällä vaeltaa ja helvettikin jäätyi, niin kaikkea pahaa pääsee taas tapahtumaan... |
sellisti 30.05.2006 22:29:38 | |
---|
ja suomalainen kirkkoherra kunnostautuu jälleen. Eivätkö ne ikinä lopeta? http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=11941 Aah. Go Heikki, vettä myllyyn vaan. Hauskaa miten hakoteillä nämä saatanallisuudesta vaahtoajat ovat. Kukahan tässä nyt oikein on se "harhaanjohdettu sekopää"..? Onko luterilaisuus kenties hiukan tiukkapipoinen uskonto? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
KooAa 30.05.2006 23:04:24 | |
---|
Aah. Go Heikki, vettä myllyyn vaan. Hauskaa miten hakoteillä nämä saatanallisuudesta vaahtoajat ovat. Kukahan tässä nyt oikein on se "harhaanjohdettu sekopää"..? Onko luterilaisuus kenties hiukan tiukkapipoinen uskonto? Jonkun rivi-ihmisen lausumana ko. asiat ei ylitä uutiskynnystä. Totuus vääristyy. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
sellisti 30.05.2006 23:10:54 | |
---|
Jonkun rivi-ihmisen lausumana ko. asiat ei ylitä uutiskynnystä. Totuus vääristyy. No mutta kirkkoherra nyt edustaa kirkkoa ja uskontoa vähän konkreettisemmin kuin joku rivi-ihminen. Hänen kantansa voidaan helposti olettaa olevan kirkon, tai ainakin edustamansa seurakunnan "virallinen" kanta, vaikka kyse olisikin vain yhden ihmisen mielipiteestä. En tarkoittanut tiukkapipo-kommentilla tavallista "riviluterilaista", vaan sitä uskontoa ja sen tapaa suhtautua asioihin ylipäätään. Luterilaisuus mainitaan usein suvaitsevaiseksi uskonnoksi, muttei se aina niin selvästi ilmene. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
KooAa 30.05.2006 23:27:29 | |
---|
No mutta kirkkoherra nyt edustaa kirkkoa ja uskontoa vähän konkreettisemmin kuin joku rivi-ihminen. Hänen kantansa voidaan helposti olettaa olevan kirkon, tai ainakin edustamansa seurakunnan "virallinen" kanta, vaikka kyse olisikin vain yhden ihmisen mielipiteestä. En tarkoittanut tiukkapipo-kommentilla tavallista "riviluterilaista", vaan sitä uskontoa ja sen tapaa suhtautua asioihin ylipäätään. Luterilaisuus mainitaan usein suvaitsevaiseksi uskonnoksi, muttei se aina niin selvästi ilmene. Olen luterilainen, kuulun kirkkoon. Mitä jos kaikki kirkkoherrat jotka eivät pidä Lordia saatanana ilmoittautuisivat? Uutiskynnys ei ylittyisi silloinkaan. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
sellisti 30.05.2006 23:38:31 | |
---|
Olen luterilainen, kuulun kirkkoon. Niin minäkin. Mitä jos kaikki kirkkoherrat jotka eivät pidä Lordia saatanana ilmoittautuisivat? Uutiskynnys ei ylittyisi silloinkaan. Saattaisi vaikka ylittyäkin, etenkin kun vastakkaisia lausuntoja on ollut muutamia. Oli miten oli, mun pointti on se, että kun kirkkoherra antaa uskontoon liittyviä kommentteja, niin hän edustaa väkisinkin vähän muutakin kuin vain omaa itseään. Siitä uutiskynnyksen ylitys. Ja kun ne kommentit vielä ovat aika kaukana totuudesta, niin herää väkisin kysymys että missä kirkko on menossa. Siitä tiukkapipo-kommentti. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
MrHands 31.05.2006 03:04:31 | |
---|
Would you love a monsterman... Kovaa rockia! |
Sarko 31.05.2006 09:08:15 | |
---|
Would You Love A Masterplan on meikän suosikki. Stakes are high, but so am i. |
Saattaisi vaikka ylittyäkin, etenkin kun vastakkaisia lausuntoja on ollut muutamia. Oli miten oli, mun pointti on se, että kun kirkkoherra antaa uskontoon liittyviä kommentteja, niin hän edustaa väkisinkin vähän muutakin kuin vain omaa itseään. Toki näin on, mutta en menisi kyllä leimaamaan koko luterilaisuutta, jos joku Karjalohjan seurakunnan kirkkoherra Heikki Linnavirta pitää lordia saatanallisena. Se vasta ahdasmielistä onkin, että Isä Mitro + Heikki Linnanvirta = kristinuskon yleinen mielipide. Niin monet uskovaiset ajattelevat Lordista aivan toisin kuin monet kirkkoherrat tms. Ja epäilijöille tiedoksi, en kuulu kirkkoon. Out of time, out of tune - born sucking on a silver spoon. |