jPekka 29.05.2006 10:07:24 | |
---|
Perinteisempiä harppukitaroita: Moinen nähdään tietysti myös Last Waltz -elokuvassa The Bandin Jaime Robbie Robertsonin käsissä. (Ei itse keikalla, vaan lopussa soitetulla teemalla.) "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
Murgo 29.05.2006 10:07:35 | |
---|
Nuo ja aloittajan linkin hirvitys ovat jotenkin omituisen häiritseviä. Tulee lähes paha olo ja tuntuu siltä, että silmissä viiraa, kun noita katselee. :| Hullun arabin Abdul Alhazredin kammoksutussa Necronomiconissa on kuvailtu suurten muinaisten hirveitä soittimia joiden ulkonäkö herättää kosmista kauhua ja ääni tekee tavallisen kuolevaisen peruuttamattomasti mielenvikaiseksi :) Olis kiva kun osais soittaa mutta asenteellakin pärjää. |
Pnctocn 29.05.2006 10:29:37 | |
---|
"Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin" |
Aki 29.05.2006 12:50:38 | |
---|
"We are the winners, of Eurovision.
Vote! Vote! Vote for the Winner!!!"
-Liettuan Euroviisuedustaja 2006 |
PekkaM 29.05.2006 12:52:21 | |
---|
|
benny 29.05.2006 13:01:43 | |
---|
Se on tuo ruma floikka joka tonki kitaran pilasi. Sille ei vaan voi mitään, mutta se itse laitos on niin ruma ja karseen näköinen. Pilaa kitaran kuin kitaran. shitfuck inc. |
Jucciz 29.05.2006 13:34:40 | |
---|
Nyt saamari jucciz suu soukemmalle! RG on kitara ja kitarannäköinenkin vielä! Ei se nyt missikisoja voittaisi, mutta ei sitä saa verrata vänkyröihin, sehän on sentään Ibanez! Mur! "Sentään"? :) Ei voittaisi missikisoja, ei. Ollakseen kaunis, pitää mielestäni olla edes jotenkin persoonallinen - RG on on persoonattomuuden ruumiillistuma. Tylsin, mitäänsanomattomin Stratocaster-kopio, jota maa päällään kantaa. Silti luultavasti tosi paikan tullen aivan soittokelpoinen kitara... saako RG:tä muuten millään järkevällä kaulaprofiililla? Kaikissa niissä, joita olen testannut, kaula on ollut noin 1,5-2 cm (!) liian ohut eikä soittimeen ole saanut mitään tuntumaa. Siihen vielä 9-42 -kielisetti niin ollaan jo niin kaukana kitaroinnista että taidanpa lopettaa tähän. :) Pakko kyl todeta, että ei oo kaunista lukkokammellista kitaraa olemassakaan. Naulan kantaan! |
Pnctocn 29.05.2006 13:48:56 | |
---|
Se on tuo ruma floikka joka tonki kitaran pilasi. Sille ei vaan voi mitään, mutta se itse laitos on niin ruma ja karseen näköinen. Pilaa kitaran kuin kitaran. jep, sori. En huomannut että siinähän on FLOIKKA kun oli muuten niin siisti, mutta tarkemmin kun katsoin niin olet ihan oikeassa; ihan helvetin ruma ja varmasti paska soittaa. "Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin" |
|
jogo3000 29.05.2006 13:57:38 | |
---|
Ei voittaisi missikisoja, ei. Ollakseen kaunis, pitää mielestäni olla edes jotenkin persoonallinen - RG on on persoonattomuuden ruumiillistuma. Tylsin, mitäänsanomattomin Stratocaster-kopio, jota maa päällään kantaa. Silti luultavasti tosi paikan tullen aivan soittokelpoinen kitara... Näin on näreet. Itelläni tosin on hieno RG koska sitä on modattu. Hyötähyviää. Kahakkättee. Myötämöykkynee. |
drlecter 29.05.2006 19:15:20 | |
---|
|
Petrukki 29.05.2006 19:21:58 | |
---|
Lordi:"Lol, we won the Eurovision", O RLY OWL: "O RLY?" |
Dr. Muff 29.05.2006 19:22:59 | |
---|
"Sentään"? :) Ei voittaisi missikisoja, ei. Ollakseen kaunis, pitää mielestäni olla edes jotenkin persoonallinen - RG on on persoonattomuuden ruumiillistuma. Tylsin, mitäänsanomattomin Stratocaster-kopio, jota maa päällään kantaa. Silti luultavasti tosi paikan tullen aivan soittokelpoinen kitara... saako RG:tä muuten millään järkevällä kaulaprofiililla? Kaikissa niissä, joita olen testannut, kaula on ollut noin 1,5-2 cm (!) liian ohut eikä soittimeen ole saanut mitään tuntumaa. Siihen vielä 9-42 -kielisetti niin ollaan jo niin kaukana kitaroinnista että taidanpa lopettaa tähän. :) Naulan kantaan! Monista kitaroista löytää sentään jotain positiivista. Mä en keksi mitään RGstä. Jacksonitkin o hienompia. I read the internet, I know what's going on. - Axl |
Atron 29.05.2006 21:37:22 | |
---|
|
kimurantti1 29.05.2006 23:47:21 | |
---|
Ei voittaisi missikisoja, ei. Ollakseen kaunis, pitää mielestäni olla edes jotenkin persoonallinen - RG on on persoonattomuuden ruumiillistuma. Tylsin, mitäänsanomattomin Stratocaster-kopio, jota maa päällään kantaa. Ja Les Paul on mielestäsi jotenkin persoonallisempi? Nehän on niin marginaalikitaroita, että varmasti erottuvat joukosta ;-) Mulla on aivan sama sama fiilis LP:tä kohtaan kun sulla RG:tä. Mä olen päättänyt, että sellaista tusinakitaraa en osta (siis LP:tä) :-) saako RG:tä muuten millään järkevällä kaulaprofiililla? Kaikissa niissä, joita olen testannut, kaula on ollut noin 1,5-2 cm (!) liian ohut eikä soittimeen ole saanut mitään tuntumaa. Kokeilepa RG:tä jossa on Ultra-kaula. On sekin paljon ohuempi kuin esim. LP:n kaulat yleensä, mutta selkeästi paksumpi kuin Wizardit. Mitä mieltä olit Jemin kaulasta? Jostain muistelen, että sä sellaistakin oot testannut. Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
Kimmo72 30.05.2006 00:11:27 | |
---|
RG on on persoonattomuuden ruumiillistuma. Taidat itse olla. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Kjukka 30.05.2006 07:30:27 | |
---|
|
jPekka 30.05.2006 09:50:00 | |
---|
Tai tota alinta kaulaa voi olla vähän hankalaa soittaa seisaaltaankaan, ellei satu käsivarret olemaan mallia gorilla. Kiraraa voi nojata lattiaan. Itse voi soittaa niitä ylempiä kauloja ja sitten roudari makaa lavalla ja soittaa sitä alinta. "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
Dreg 30.05.2006 11:24:50 | |
---|
Aivoihin sattuu kun katselen kaikkia näitä hirvityksiä. Pitää kuitenkin nostaa hattua rakentajille! Eikös Mclaughlinkin soittanut Shaktin aikoihin jollakin epätavallisella akustisella? "Great deeds on a small budget!" |
Ziggy Bubba 30.05.2006 12:10:24 | |
---|
Monista kitaroista löytää sentään jotain positiivista. Mä en keksi mitään RGstä. Jacksonitkin o hienompia. No miten on vaikka noiden Japanin RG:iden laatu, eikös se ole aika positiivinen ilmiö? Aika kummaa että toi RG otetaan silmätikuksi noista mättökapuloista, se kun ei mun silmään ainakaan ole läheskään härskimmästä päästä. Sanoisin jopa että se on tyylikkäin "super-strato". Kai tämä tölviminen johtuu samasta syystä kuin vaikka Antti Tuiskun kohdalla, suosiosta seuraa kateutta ;) www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |