stratocaster 29.05.2006 12:07:19 | |
---|
Piti nostaa tää taas ku ite löysin juuri tämän bändin. Aivan loistoa kaikki mitä olen tähän mennessä bändiltä kuullut! Kattokaas: http://youtube.com/watch?v=tHw9b4BBV9Y&search=ten%20years%20after Tossa toi Woodstockin pätkä. Alvin Leen soolojutut vaikuttaa kans kiinnostavilta. Olin kyllä yllättynyt ku jopa mun äiti ties Ten Years Afterin! Miten tää nyt sitte liitty pesäpalloon? |
Feggy 29.05.2006 12:31:56 | |
---|
Ihmeen hyvin pysynyt mukana mulla, yleensä kun olen vähän kyllästynyt noihin teini-aikojen suosikkeihini. Ssh ja Cricklewood green (vaimikäseolikaan) on kyllä toimivia runttulevyjä, ehkä se johtuu siitä, että tykkää Leen äänestä. |
Ihmeen hyvin pysynyt mukana mulla, yleensä kun olen vähän kyllästynyt noihin teini-aikojen suosikkeihini. Ssh ja Cricklewood green (vaimikäseolikaan) on kyllä toimivia runttulevyjä, ehkä se johtuu siitä, että tykkää Leen äänestä. Cricklewoodin meen kyllä heti tilaamaan nytte. En ole biisiäkään kuullut, mutta ei Leehen voi pettyä. Heh. Miten tää nyt sitte liitty pesäpalloon? |
Magic Bullet 29.05.2006 13:01:19 | |
---|
Nyt aijon lesota täysillä, joten jos ette jaksa katsoa niin skipatkaa sratosfäärisesti yli. Hahhah! Mun faija on haastatellut Alvin Leetä ja ollut sen kaa viettämässä iltaa....hohoo....ei mulla muuta....kova bändi. |
Eskimo 29.05.2006 13:15:51 | |
---|
|
Ukko 24.06.2006 19:23:44 | |
---|
Ja jos Alvin Lee oli kova, niin sitä oli myös basisti Leo Lyons. Tässä onkin yksi ero Rory Gallagherin ja Alvin Leen välillä. Alvinilla oli kova taustapumppu mutta Roryllä taas ei. |
BigPapa 25.06.2006 12:20:38 (muokattu 25.06.2006 12:22:57) | |
---|
Tässä onkin yksi ero Rory Gallagherin ja Alvin Leen välillä. Alvinilla oli kova taustapumppu mutta Roryllä taas ei. No olihan se nyt Gallagherilläkin kova bändi.Esmes Gerry McAvoy bassossa ja Wilgar Campbell rummuissa. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Ukko 25.06.2006 14:30:19 | |
---|
No olihan se nyt Gallagherilläkin kova bändi.Esmes Gerry McAvoy bassossa ja Wilgar Campbell rummuissa. Soittajia sitä kiistämättä. Alvinin pumppu sai kuitenkin aikaan hektisemmän menon. |
BigPapa 25.06.2006 16:00:48 | |
---|
Soittajia sitä kiistämättä. Alvinin pumppu sai kuitenkin aikaan hektisemmän menon. Niin niin, siis on pakko valita taas toinen vaan vai?Miksi ei voi pitää kummastakin...prkl... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Ukko 30.06.2006 18:59:58 | |
---|
Niin niin, siis on pakko valita taas toinen vaan vai?Miksi ei voi pitää kummastakin...prkl... Pidän kummastakin. Rööri on perinteisempi ja Alvin yksi tilusankareiden esitaistelijoita vaikkakin Johnny Wintter on kumpiakin kovempi tekijä, siis omasta mielestäni. Itseasiassa Rööri ja Wintter ovat aika samankaltaisia. |
Aurelie 04.07.2006 19:30:16 | |
---|
En oo kauheesti kuunnellu, mutta on vaikuttanut aika hyvältä. Alvin Lee on kyllä hurjan nopea tiluttelija. Oon kuunnellu Woodstockista sitä ja paria levyä oon lainannu. ''But Gollum and the Evil One crept up and slipped away with her...''
Led Zeppelin |
AllRightNow 10.11.2010 20:46:14 | |
---|
Tietääkös kukaan kyseiseen bändiin perehtyneistä äijistä tai äm.. naisista mitään muita kappaleita kuin I'm going home, jotka on ehkä enemmän rock 'n' roll tyylisiä kuin yhtyeen tuotanto yleensä, kun se on sellaista blues henkistä kamaa. Entä löytyykö sellaisia Alvin Leen soolotuotannosta? |
Lonesome 10.11.2010 21:24:04 (muokattu 10.11.2010 21:29:44) | |
---|
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
nottamus 10.11.2010 21:37:59 | |
---|
hanki kokkari nimeltään Essential, joka on onnistunut läpileikkaus yhtyeen parhaista hetkistä. Sillä on runsaasti rokettirollistuffia mukana. Sit sun pitää vielä ostaa Alvin Leen tiukka soolokiekko In Tennessee, joka äänitettiin Sun-studiossa Elvarin rytmiryhmä kera. Siinä on aimo annos sitä rootssoundia, jonka Alvin hallitsee mennen tullen - jopa uskottavammin kuin monet jenkkilän mestarit konsanaan. Näillä pärjäät jo hetken aikaa. every dog has its day |
HaloOfFlies 10.11.2010 23:08:28 | |
---|
I'd Love To Change The Worldin kitarointi on kyllä jotain aivan uskomatonta. It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
Lonesome 10.11.2010 23:29:43 | |
---|
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
akuankkakomppi 11.11.2010 13:54:16 | |
---|
Kuten Bigpapa tuolla jo totesikin, turha näitä on ruveta mihinkään paremmuus- tai muuhun järjestykseen panemaan. Mä tykkään Rööristä, enkä TYA:kaan vierasta. Ehkä Rööri-vainaa oli monipuolisempi, mutta Rory Gallagherillehan on omat ketjunsa. Tuo TYA:n Woodstockin veto mielestäni on klishee, joka kannattaa unohtaa saman tien. Hyvää, rehellistä rytmimusiikkia poijjaat levyille asti saivat. Watt, Rock'n'roll music to the world, Positive vibrations ja about time lp-hyllystäni löytyvät. Näistä eniten olen tuota rr'öö kuunnellut, mutteivät muutkaan pelkästään pölyttymässä ole. TYA:lla oli iso rooli meikäläisen käännyttämisessä rock-uskontoon, siitä heille hatunnosto. sum ergo cogito |
AllRightNow 11.11.2010 16:26:34 | |
---|
Joo kiitos paljon! Niin onko toi alvin lee äänestetty joskus maailman nopeimmaksi kitaristiksi? |
Lonesome 11.11.2010 19:12:03 | |
---|
akuankkakomppi: Kuten Bigpapa tuolla jo totesikin, turha näitä on ruveta mihinkään paremmuus- tai muuhun järjestykseen panemaan. Mä tykkään Rööristä, enkä TYA:kaan vierasta. Ehkä Rööri-vainaa oli monipuolisempi, mutta Rory Gallagherillehan on omat ketjunsa. Juuri näin, mutta silti aasinsiltaa Röörin ja Alvinin bändien käytännön vertailuun: Lähdettyään Röörin bändistä, Gerry McAwoy ja Brendan O'Neill jatkoivat uudelleen kasatussa Nine Below Zerossa. Alvin Lee oli saman managerin hoidossa (Miles Copeland) v. -94 ja kas kummaa, USA:n kiertueella NBZ avasi keikat ja McAwoy ja O'Neill jatkoivat Leen komppiryhmänä. Youtubessa oon jonkin taltioinnin ko. kiertueelta nähnyt. "Slow Blues In 'C" taisi olla kyseessä. http://www.youtube.com/watch?v=6rqjwiXJPjo Ja muitakin biisejä näyttäis löytyvän... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
StJerky 12.11.2010 08:56:17 | |
---|
AllRightNow: Tietääkös kukaan kyseiseen bändiin perehtyneistä äijistä tai äm.. naisista mitään muita kappaleita kuin I'm going home, jotka on ehkä enemmän rock 'n' roll tyylisiä kuin yhtyeen tuotanto yleensä, kun se on sellaista blues henkistä kamaa. Entä löytyykö sellaisia Alvin Leen soolotuotannosta? Tuossa on hauska piisi http://www.youtube.com/watch?v=QGerxNUErNc |