Räbbänä 27.05.2006 00:45:55 | |
---|
Hajosiko se sirkkelivehje tms? Jotain sieltä kyllä ruiskusi. Se ruiskutti vettä. Eli eiköhän se ohjelmaan kuulunut.
Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
petrutsi 27.05.2006 00:52:35 (muokattu 27.05.2006 01:41:02) | |
---|
Huikea meno oli. Vähän kyllä katoin porukkaa välillä, että ei oo tainnu hevikonserteissa oltua. Nyrkkiä nous ilmaan ja vähän liikettä kroppaan silloin kun kamera sattui tulemaan kohti, muuten seisottiin kuin tikut. Mutta kukin tavallaan! Onneksi ei sentään pittejä tullut :) Älyttömän upea show Lordilta, tosi hyvä mieli jäi! Taisi muilla artisteilla tulla aika pitkälle playbackina. Parhaus Kilvellä joku soolo missä floikkatemppua ja flutteria jne ja kepissä ei ees kampea! PMMP:tä oli kivointa seurata mutta jotenkin yleisö vähiten lämpeni heille, kävi vähän sääliksi. Eläytyivät sentään eniten ja muutenkin. My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
rheinone 27.05.2006 00:55:48 | |
---|
Tulipas nähtyä se Loiri livenä. Mutta oli se vaan pahan näköiseksi itsensä ryypännyt. Mutsin kanssa käytiin Loiri tsekkaamassa Tapiolan kylddyyrikeskuksessa joskus 80-luvulla tai ettei vaan ois ollu 90-lukua. Pahan näkönen oli, mut sitä ei ainakaan sillon sen enempää kommentoitu. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
jjylli 27.05.2006 01:51:12 | |
---|
kävelin kotiin torinpoikki. se näytti kaatikselta.. tähän ei katrihelena pystynyt. eikä riki sorsa |
rheinone 27.05.2006 02:01:36 | |
---|
kävelin kotiin torinpoikki. se näytti kaatikselta.. tähän ei katrihelena pystynyt. eikä riki sorsa On se kauhiaa tää nykynuoriso. Toista se oli katrihelnan aikoihin. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Olin katsomassa ja hauskaa oli. Nyrkkiä puitiin ilmaan ja karjuttiin, vaikkei kaikki siinä ympärillä taineet tajuta sen homman tarkoitusta. Minä muuten aloitin sen "We Are The Winners" -yhteislaulun jos joku kuuli. :D Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
thekimble 27.05.2006 03:11:42 | |
---|
Kattelen just kovalevyltä tätä keikkaa kun lueskelen tätä nyt kelasin kilpeen ni eihän niil oo edes piuhoja kitaroissa vaik eka katsomalta meni täydestä "pienessä outzossa". egotrippi tuskin veti playpäkkinä kun oli niin järkyttävää. jee |
Fuzzy Boner 27.05.2006 03:32:13 | |
---|
egotrippi tuskin veti playpäkkinä kun oli niin järkyttävää. singback..
MÖLLISTY |
thekimble 27.05.2006 03:51:42 | |
---|
singback.. Joo kelailin taas vähän ja niinhän tuo oli. Just olin egon keikalla ja niillä laulut menee normi keikoilla ihan putkeen, mut onhan se vaikee vetää setin eka ja ainoo biisi nappiin tommosen populan edessä jee |
hanipai 27.05.2006 09:20:12 | |
---|
Kattelen just kovalevyltä tätä keikkaa kun lueskelen tätä nyt kelasin kilpeen ni eihän niil oo edes piuhoja kitaroissa vaik eka katsomalta meni täydestä "pienessä outzossa". egotrippi tuskin veti playpäkkinä kun oli niin järkyttävää. Ehdin mennä kehumaan vaimollekin Kilven kitaristin rentoa menoa ja sit kuulu se floikkavingutus :) I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
GAS on Saatanasta :) |
Kosminen 27.05.2006 09:25:54 | |
---|
Hah, ite olin tuolla paikalla, enkä kyllä nähnyt lavalta yhtään mitään. Yhtä kaukana olevaa screeniä näin välillä aina vilaukselta. Eli kotisohvilla oli varmaankin varsin mukavat oltavat. Ja olihan siellä se karaoken ME mutta enpä tiedä kuinka moni sitä oikeasti lauloi. Mutta Lordi on kova. Ehkä klubikeikalla.. Kalamies #16 >-)))> |
samsonov 27.05.2006 10:13:20 | |
---|
Joo oli kyllä huippu tapahtuma näin telkkarin välityksellä. Mun mielestä oli ihan hyvä äänenlaatu telkustaki, ei mitään valittamista. PMMP oli pettymys, että ees oli esiintymässä. Rasittavia ämmiä jotka puskee joka paikkaan (Qstockkiinki!) Egotrippi oli huippu juttu ja mun mielestä iha hyvi vetivät ja otti tilaisuudesta vaarin ku 90 000 ihmistä kuuntelemassa. Kilpi nyt oli ja oli. Mut Lordin show! All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
Ukko 27.05.2006 11:02:23 | |
---|
Ehdin mennä kehumaan vaimollekin Kilven kitaristin rentoa menoa ja sit kuulu se floikkavingutus :) Enpä huomannut moista kun oli senverta vinkkua kaalissa siinä vaiheessa. Ilmankos olikin kovanluokan soitantaa kun tuli nauhalta. |
Sertzo S 27.05.2006 11:28:53 (muokattu 27.05.2006 11:29:36) | |
---|
Kyllähän tuohon oli satsattu paljon ja euroviisuhurmassa kansa oli täysillä mukana, mikä on aivan ok. Viisuvoitto kaiken kaikkiaan oli historiallinen ja myönteinen tapahtuma ja siitä kaikki kunnia Lordille. Enpä kyllä viittätoista minuuttia kauempaa kuitenkaan juurikaan jaksa tuota genreä kuunnella, vaikka voittobiisin melodiset ratkaisut minua tyydyttivätkin. |
temesta 27.05.2006 12:24:58 | |
---|
Huvitti kyllä ne Lordin "Suomi-huudot" biisien välissä. Ihan kuin bändi olis tullut ison meren takaa tai edes länsinaapurista. Mut ei siinä mittää. /,,/ |
Walrus 27.05.2006 12:28:41 | |
---|
Huvitti kyllä ne Lordin "Suomi-huudot" biisien välissä. Ihan kuin bändi olis tullut ison meren takaa tai edes länsinaapurista. Mut ei siinä mittää. /,,/ Ne on tullu toisesta ulottuvuudesta, tuonpuoleisesta. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
meitu 27.05.2006 12:31:44 | |
---|
Höh, en nähnyt Kilven esitystä. Mitäs biisejä he vetäisivät? Ne jotka soittaa ne tietää |
willie 27.05.2006 12:33:44 | |
---|
LamaAjanElvis : Fiilis korvaa äänenlaadun! Just näin, mainio fiilis torilla ! Eikä mun mielestä saundeissa mitään vikaa. Hyvin veti Lordi ja hienoa, että toivoivat kaikille rauhaa ja hyvää mieltä. Fiksuja tyyppejä kertakaikkiaan. Hallelujah ! |
Listen 27.05.2006 13:14:29 | |
---|
Uusinta ensi yönä TV2:lla klo 0.30. |
sellisti 27.05.2006 13:46:22 | |
---|
no joo, kummasti vaan hrh jääny soimaa päähän:) mutta vaikka nuita muita biisei oo ikinä kuunnellukkaan tuntui kovin tutuilta kaikki kertsit jne.... hmm. No, kukaanhan ei varmaan ole Lordia kutsunut maailman tai edes Suomen omaperäisimmäksi artistiksi, noin niin kuin biisien puolesta. Mutta ei se mua haittaa, vaikka tuttuja elementtejä onkin mukana. Osaavat hyvin kierrättää kasarihevin perusaineksia ja rakennella niistä toimivia biisejä. Kyllä mä sellaista mielelläni kuuntelen. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |