Yläasteella tais olla 9.6-9.7 luokkaa KA, nyt kansainvälisessä lukiossa on ennustettu 43/45 pistettä päättötodistukseen. Kesällä sen sit näkee, kun tulokset tulee... Hyvin on riittänyt aika soittoon ja kaikkeen muuhunkin mahdolliseen, se on vaan järjestelykysymys. "Good enough for jazz" |
kampela 26.05.2006 21:21:14 | |
---|
Pukineitten valmistaja. http//:www.musamaailma.fi |
Magiz 03.06.2006 13:38:54 | |
---|
tulipa mieleeni, että niille joita tänään lakitetaan: paljon onnea! :) jos täällä nyt semmoisia on ylipäätään. :P Whatever happens, happens. |
Progressor 03.06.2006 14:29:05 | |
---|
Lukion päättötodistuksen keskiarvo oli 9,6. Kirjoituksista sain kolme L:ää ja kolme E:tä. Yliopistossa en ole jaksanut laskea keskiarvoja, mutta enimmäkseen kurssit ovat sujuneet ihan hyvin. Aikaisemmin minulle oli äärimmäisen tärkeää saada kokeista mahdollisimman hyviä arvosanoja, mutta nyttemmin sillä asialla ei ole enää ollut niin suurta merkitystä. Nykyään tavoitteenani on lähinnä oppia tarvittavat asiat ja päästä kursseista läpi. Tietysti hyvä arvosana tuntuu paremmalta kuin huono, mutta en jää murehtimaan pieleen mennyttä tenttiä, jos vain tulos on hyväksytty. Onnea vain kaikille koulunsa päättäville minunkin puolestani. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
e r s k i 03.06.2006 14:52:27 (muokattu 03.06.2006 14:53:32) | |
---|
6,8 tais olla peruskoulun viimeisessä lapussa, jonka käteeni sain. Hitto, siitäkin on aikaa... E: Ainiin, onnea minunkin puolesta kaikille, jotka täällä valmistuvat/kirjoittavat! |
HCW 03.06.2006 14:56:58 (muokattu 03.06.2006 14:57:10) | |
---|
Offia: Eilen valmistuin konsalta minäkin. Opiskelut saa piisata vähäksi aikaa. "Olen joskus jopa miettinyt munan teippaamista kapulaan, mutta muoto on hankala ja kapulan balanssi hukkuu" - RM_Wispila |
Epämuusikko 03.06.2006 16:50:52 | |
---|
Offia: Eilen valmistuin konsalta minäkin. Opiskelut saa piisata vähäksi aikaa. Onneksi olkoon. Turhaan siellä mätänemään, keikalle siitä! Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
Muovinen 03.06.2006 18:24:12 | |
---|
Tuo on kiinni melko pitkälti ihan vaan motivaatiosta. Jos ruotsia tosissaan haluaa oppia niin kyllä sitä sitten oppiikin. Minullakin on suuria vaikeuksia tuon ruotsin kans ja juurikin tuon motivaation puutteen vuoksi. Aivan näin. Mulla jäi aikoinaan lakin saaminen syksyyn ihan vain ruotsin takia. Kurssinumerot laskivat täydellisen motivaation puutteen takia tasaisesti seiskasta neloseen ja lopulta niitä nelosia oli jo liikaa. Sitten kun oli pakko lukea ruotsia, eikä tarvinut muusta välittää niin kirjoitin siitä M:n. Kuuntelusta ja aineesta molemmista yli 80 pistettä. Kokeen loppuun kirjoitin että joko opettaja nyt huomaa että olen vihdoinkin lukenut? ;) Mulla näkyy numeroissa tämä mun ääripääviritteisyys (juu, oma termi). Jos kiinnostaa niin kiinnostaa sitten kunnolla ja jos ei kiinnosta niin en tee mitään. Tämän takia numeroita on aina koko spektrin täydeltä. Esim. enkku oli aina kymppi ja ruotsi vitonen. Saatanan tuuliviiri. Peruskoulun keskari jotain kasipuolen luokkaa. Yliopistossa menee erittäin hyvin ja erittäin hitaasti :D musiikkiani mikserissä --> Muovinen
"Nice flag, did it yourself?" -MJK |
vapauskauppias 03.06.2006 18:36:48 (muokattu 03.06.2006 18:37:19) | |
---|
Aivan näin. Mulla jäi aikoinaan lakin saaminen syksyyn ihan vain ruotsin takia. Kurssinumerot laskivat täydellisen motivaation puutteen takia tasaisesti seiskasta neloseen ja lopulta niitä nelosia oli jo liikaa. Sitten kun oli pakko lukea ruotsia, eikä tarvinut muusta välittää niin kirjoitin siitä M:n. Kuuntelusta ja aineesta molemmista yli 80 pistettä. Kokeen loppuun kirjoitin että joko opettaja nyt huomaa että olen vihdoinkin lukenut? ;) Mulla näkyy numeroissa tämä mun ääripääviritteisyys (juu, oma termi). Jos kiinnostaa niin kiinnostaa sitten kunnolla ja jos ei kiinnosta niin en tee mitään. Tämän takia numeroita on aina koko spektrin täydeltä. Esim. enkku oli aina kymppi ja ruotsi vitonen. Saatanan tuuliviiri. Peruskoulun keskari jotain kasipuolen luokkaa. Yliopistossa menee erittäin hyvin ja erittäin hitaasti :D Ei, kun en sittenkään kirjoita mitään - olen suomalainen. |
Jysky1234 03.06.2006 18:37:25 | |
---|
Tällänen yo-todistus sitä tuli saatua Äikkä: A Englanti: A Fysiikka: B Matikka, lyhyt: E Ruotti: B et tämmöstä tänään |
Foe mounier 03.06.2006 20:25:13 (muokattu 03.06.2006 20:26:01) | |
---|
KA tänä vuonna oli 8.2. Jee. viime vuon oli 7,9 eli parannusta on tullut. Tuolla ekoilla sivuilla suunniteltiin jtn unelma... juttuja. Komppaan myös siihen et jos ois asunto, vaimo, auto, pändi joka tienaa, ja mitä viel oiskaa, ni ai että ois onnellinen. Mutta koska oon viel ylä asteella (8 luokal tai loman jälkeen ysil.) ni ei varmaa kannata panostaa pelkkään musiikkiin ja lopettaa opiskelut. Mieli voi varmaa muuttua ja sit ku on huonot paperit ni mitäs sitte teet, ku ei pääse töihin. Eli kannattaa siis opiskella kanssa. Mitä mä teille selitän.... ääh... antaa olla. |
Magiz 03.06.2006 22:48:32 | |
---|
Tällänen yo-todistus sitä tuli saatua Äikkä: A Englanti: A Fysiikka: B Matikka, lyhyt: E Ruotti: B kuitenkin lakki päässä, vaikka onkin aika heikko paperi. Whatever happens, happens. |
Magiz 03.06.2006 22:50:20 | |
---|
Mieli voi varmaa muuttua ja sit ku on huonot paperit ni mitäs sitte teet, ku ei pääse töihin. Eli kannattaa siis opiskella kanssa. joo siis sä oot nyt just siinä vaiheessa, että ensi vuoden kun panostat kunnolla kouluun, ni pääset kunnon lukioon. sit voit taas vähän löysätä, ja sit taas lukion tokalla pitää kiristää, että saa tarvittavat kurssit käytyä. tsemppiä vain. :) Whatever happens, happens. |
Foe mounier 03.06.2006 23:28:54 | |
---|
tsemppiä vain. :) kiitos, sitä tarvitaan jos muusikoksi haluaa. |
wavelength 03.06.2006 23:46:16 | |
---|
Mutta koska oon viel ylä asteella (8 luokal tai loman jälkeen ysil.) ni ei varmaa kannata panostaa pelkkään musiikkiin ja lopettaa opiskelut. Mieli voi varmaa muuttua ja sit ku on huonot paperit ni mitäs sitte teet, ku ei pääse töihin. Eli kannattaa siis opiskella kanssa. Ainakin kannattaa käydä lukio tai/ja ammattikoulu ennen kuin rupeaa moisia päätöksiä tekemään. Itse lähdin opiskelemaan musiikkia vasta intin jälkeen ja vietettyäni puolitoista vuotta yliopistossa. Näkemys ja varmuus haluamistaan asioista kyllä kehittyvät iän ja kokemuksen myötä. |
south_of_heaven 03.06.2006 23:50:32 | |
---|
kuitenkin lakki päässä, vaikka onkin aika heikko paperi. matikka on kyl aika hyvin kumminkin ... itki south_of_heaven |
Jordan 04.06.2006 18:39:55 | |
---|
9.1 tuli saatua ylä-asteen päätötodistukseen, jonka sain eilen... |
Velli 04.06.2006 19:12:08 | |
---|
Lukion päättötodistuksen KA oli muistaakseni 9.2 ja kirjoituksista tuli seuraavia kirjaimia: ädinkieli, ruotsi ja englanti E, lyhyt matikka L ja reaali M. Käytännöllisesti katsoen lukio oli hukkaan heitettyä aikaa. Tuli sitten hieman kiire saada menetetty soittokehitys kiinni lukion jälkeen. Taitoni ovat vieläkin vähintään vuoden jäljessä siitä mitä ne ilman lukiota olisivat (laiskuudellakin on tosin osansa pelissä). |
Remo 04.06.2006 19:43:36 | |
---|
matikka on kyl aika hyvin kumminkin ... Täytyy kyllä sanoa että se on lyhyt matikka, niin ei sillä kyllä paljo painoarvoa oo. O |
ziggy 04.06.2006 21:21:10 | |
---|
Peruskoulun päätyessä oli ka 9.4, lukiossa kurssien (~30 kpl) ka 8.8. "Mielummin reilusti metsään, kun arasti paskaan". -Alexander Kuoppala |