sellisti 22.05.2006 00:11:00 | |
---|
Juuso lähti lenkille Televisiosta suuryhtiön palvelukseen siirtynyt entinen radioääni Juuso Myllyrinne hakee kesäkuntoa. - Juuso juoksi ystävänsä kanssa Kaivopuistossa lähes kahden tunnin ajan. Hyvin näytti juoksu kulkevan, Katsolle vihjataan. http://www.katso.fi/kohut/kotimaa/_a37953/juuso+lahti+lenkille/ Joo, nää juorut on parhaita. Mä oon varma, että on olemassa kokonaan sellainen ihmistyyppi, jonka pääasiallinen harrastus on bongailla julkkiksia, lähettää juoruvinkki seiskalle tai vastaavalle ja odotella juorupalkkiota. Ja jos ei "uutinen" sinällään vielä tunnu kovin raflaavalta, niin siihen pitää liittää joku kohulausunto mukaan, tyyliin: "Samuli Edelmann nähtiin ostamassa pullon kaljaa Laitilan Essolta. Ettei vaan olisi näyttelijä ratkennut ryyppäämään, kommentoivat huolestuneet sivustaseuraajat". Tämä se vasta on journalismia. terv. nimim. "sukulaistädin luona pinon seiskoja hiihtolomalla lukenut" "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
tigrushka 22.05.2006 08:58:57 (muokattu 22.05.2006 12:50:39) | |
---|
Aamun Hesari: "Pyllistäjä heitti autoa pitsalla" Kuka savonlinnalainen mnettiläinen tunnustaa olleensa asialla? ;) "Noin kolmikymppisen mieshenkilön edesottamuksia tutkitaan Savonlinnassa poikkeuksellisena liikennerikkomuksena. Mies päätti lauantaina iltakymmenen aikoihin riisua keskellä tietä housunsa ja pyllistellä autoilijoille. Kohdalle osunut auto joutui ajamaan tien sivuun, jolloin mies heitti auton tuulilasiin pitsan." "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." |
arppah8 22.05.2006 10:13:13 | |
---|
Aamun Hesari: "Pyllistäjä heitti autoa pitsalla" Kuka savonlinnalainen mnettiläinen tunnustaa olleensa asialla? ;) Hitto, oli purskahtaa aamiaismurot näppikselle... ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Ali 22.05.2006 14:03:55 (muokattu 22.05.2006 14:05:26) | |
---|
"Neekeri nähty Pudasjärvellä" Tämä jostain 50-luvun Kalevasta. E: Niin ja tämä on lähinnä hauska, ei typerä. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
south_of_heaven 22.05.2006 16:38:32 | |
---|
"Neekeri nähty Pudasjärvellä" Tämä jostain 50-luvun Kalevasta. E: Niin ja tämä on lähinnä hauska, ei typerä. aikoinaan oli nee... siis tummaihoiset henkilöt niin harvassa Pudasjärvellä, että piti lehteen kirjoittaa otsikoksi?? :D itki south_of_heaven |
sellisti 23.05.2006 22:13:11 | |
---|
Aamun Hesari: "Pyllistäjä heitti autoa pitsalla" Kuka savonlinnalainen mnettiläinen tunnustaa olleensa asialla? ;) "Noin kolmikymppisen mieshenkilön edesottamuksia tutkitaan Savonlinnassa poikkeuksellisena liikennerikkomuksena. Mies päätti lauantaina iltakymmenen aikoihin riisua keskellä tietä housunsa ja pyllistellä autoilijoille. Kohdalle osunut auto joutui ajamaan tien sivuun, jolloin mies heitti auton tuulilasiin pitsan." Mut voi laskea pois epäilyistä. Mutta enpä tiennytkään että tuo täällä päin tapahtui, luin kyllä otsikon ja nauratti. Oli tuon pizzanheiton jälkeen vissiin vähän nyrkkiäkin tarjoillut, jos ei ihan uutisankka ollut. Saapa nähdä kuka ilmoittautuu... "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
tigrushka 23.05.2006 22:31:16 | |
---|
Mut voi laskea pois epäilyistä. Mutta enpä tiennytkään että tuo täällä päin tapahtui, luin kyllä otsikon ja nauratti. Oli tuon pizzanheiton jälkeen vissiin vähän nyrkkiäkin tarjoillut, jos ei ihan uutisankka ollut. Saapa nähdä kuka ilmoittautuu... Tarkempi osoite oli Karjalantie... "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." |
Helvetinpartaterä 23.05.2006 23:25:10 | |
---|
"Karhu puri naista- Nainen potkaisi kuonoon." Ei kannattaisi purra Chuck Norrista, vaikka se onkin pukeutunut hameeseen. Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
sellisti 26.05.2006 00:45:48 | |
---|
7 päivää: "Kimi Seiskalle: Siirryn Ferrarille!" Ei tuossa otsikossa sinällään mitään typerää tai edes hassua ole, mutta ajatus siitä, että Kimi kertoisi kaikista maailman medioista ensimmäisenä 7 päivää -lehdelle tuollaisen asian, on jo aika hassu. Tai oikeastaan niin typerä, että täytyy ihmetellä miten ovat viitsineet tosissaan edes laittaa tuollaisen otsikon. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Hargon 26.05.2006 12:25:34 | |
---|
http://nyt.hs.fi/:"Seiska paljasti Lordin, juhlaraha tulossa" Eli juhlaraha tuleekin sen kunniaksi, että Seiska paljasti Lordin? She's dead! Wrapped in plastic. |
|
Isodee 26.05.2006 15:45:43 | |
---|
Mitä yhteistä on Kimi Räikkösellä ja Lordilla? Seiska julkaisee niistä kuvia ainoastaan naamareissa... |
sellisti 26.05.2006 22:27:17 | |
---|
http://www.seiska.fi ANTEEEEEEEEE-EE--eee-EEEKS :D Eipä olisi tuotakaan anteeksipyyntöä kuultu jos ei olisi asia herättänyt sellaista meteliä seiskan suuntaan kuin mitä teki. Vaikuttais enemmänkin omasta pesästään olevan huolissaan rouva Jokitaipale kuin Lordin ja fanien mielipahasta. Milloinkas roskalehdet siitä olisivat olleet kiinnostuneita, minkälaisen mielen jutuillaan jollekin aiheuttaa. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
wewwie 28.05.2006 16:49:58 | |
---|
Aamun Hesari: "Pyllistäjä heitti autoa pitsalla" Kuka savonlinnalainen mnettiläinen tunnustaa olleensa asialla? ;) "Noin kolmikymppisen mieshenkilön edesottamuksia tutkitaan Savonlinnassa poikkeuksellisena liikennerikkomuksena. Mies päätti lauantaina iltakymmenen aikoihin riisua keskellä tietä housunsa ja pyllistellä autoilijoille. Kohdalle osunut auto joutui ajamaan tien sivuun, jolloin mies heitti auton tuulilasiin pitsan." En ollut minä. Pakko kyllä myöntää että minulla on tietynnäköisiä epäilyksiä. pikkukaupunki.... "soittimet on helposti lajiteltavissa kahteen ryhmään. Haitarit ja ei siis haitarit." |
Roger 29.05.2006 01:21:21 | |
---|
Ei uutisotsikko vaan Nyt-littestä lainasanat: "Lordi voitti! Kuvat bändistä sekä maskien takaa että maskit päällä. Voittaja Lordi, TOMI PUTAANSUU MYÖS ILMAN NAAMIOTA! Hard Rock Hallelujah!" - Suomen Kuvapalvelu Oy:n sähköpostitiedote 22.5. klo 8.41 "Aiemmin aamilla mainostamamme Lordi-yhtyeen jäsenet ilman maskeja ovatkin suomalaisen Kilpi-hevimetaaliyhtyeen jäseniä. Pahoittelemme kovasti sekaannusta!" - Suomen Kuvapalvelu Oy:n sähköpostitiedote 22.5. klo 9.54 Ei pitäisi nuolaista ennen kuin tipahtaa :D Life is what happens to you while you're busy making other plans. - John Lennon |
aikavaikea 30.05.2006 13:06:38 | |
---|
Ihanaa! Uskoni ikuiseen rakkauteen saa elää edelleen. "Matti palasi Mervin luo" Iltalehti, 30.5.2006 12:03 Eivät tunteeni ole mihinkään kadonneet, Mervi kertoo. "Money get back / I'm all right, Jack / Keep your hands off my stack / New car / Caviar / Four star daydream / Think I'll buy me a football team." |
author 30.05.2006 13:23:01 | |
---|
Ihanaa! Uskoni ikuiseen rakkauteen saa elää edelleen. "Matti palasi Mervin luo" Iltalehti, 30.5.2006 12:03 Tästä sais muutkin parsikunnat ottaa mallia siitä miten avioliiton eteen tehdään työtä. Ei se ole helppoa kellään! |
BMF 30.05.2006 13:30:03 | |
---|
Ihanaa! Uskoni ikuiseen rakkauteen saa elää edelleen. "Matti palasi Mervin luo" Iltalehti, 30.5.2006 12:03 Tämä ei yllättänyt yhtään. BAD MOTHER FUCKER |
Rattata 30.05.2006 13:43:36 | |
---|
Ihanaa! Uskoni ikuiseen rakkauteen saa elää edelleen. "Matti palasi Mervin luo" Iltalehti, 30.5.2006 12:03 Eikös tuo pitäisi olla toisinpäin. Mervihän se oli joka läks. No samapa tuo. |
Wahi 30.05.2006 13:56:04 | |
---|
Tosta proffata ku oli juttu. Oli aika huvittava kun oliko se nyt Iltalehden lööpeissä: "Kuka murhasi professorin?" Ja vieressä Ilta-Sanomat: "Yölliset vieraat murhasivat professorin!" "Sori vaan mut pikkuveljeni kirjoitti sen ku käytämme tätä yhteisesti, joten.." -Friedman, kohta 16v. |