ANtTIKRISTUS 22.05.2006 16:29:02 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=DDcx ... s&search=%20nightwish%20sleepwalker Siitä sitten miettimään. No eipä ollu hääppöinen... mutta siltikin varmaan parempi, kuin se kappale joka sitten lopulta valittiin edustamaan Suomea. En kyllä tiedä mikä biisi silloin pääsi, mutta on se Suomen edustus kyllä niin säälittävää ollut tähän mennessä, että huonokin Nightwish pesee ne bye-bye-beibit mennen tullen ja palatessa. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
sellisti 23.05.2006 00:17:10 | |
---|
No eipä ollu hääppöinen... mutta siltikin varmaan parempi, kuin se kappale joka sitten lopulta valittiin edustamaan Suomea. En kyllä tiedä mikä biisi silloin pääsi, mutta on se Suomen edustus kyllä niin säälittävää ollut tähän mennessä, että huonokin Nightwish pesee ne bye-bye-beibit mennen tullen ja palatessa. Se oli se joku Edea tai vastaava, jonka solistina Marika Krook (kai se oli se) lauleli niitä ihme lyriikoita (avaa maa avara jne.) Kai se katsottiin jotenkin riittävän erikoiseksi pärjätäkseen, mutta eipä uponnut Eurooppaan. Jotenkin musta tuntuu muutenkin, että aika ei vielä silloin olisi välttämättä ollut kypsä Nightwishin tyyliselle (tai ylipäätään raskaammalle) musalle Euroviisuissa. Nyt Euroopassa on raskas musiikki erityisen suosittua, suomalainenkin sellainen, ja voi kuvitella että oli vain ajan kysymys milloin Euroviisuihin tarjotaan jotain tällaista. Sikäli Lordin ajoitus oli "once in a lifetime" -tyyppinen täysosuma. Ens vuonna vastaavaa yrittää varmasti vaikka kuinka moni, muttei idea silloin enää tuore ole. Tietysti Lordin kohdalla aika suuri osa huomiosta ja ennakkokohusta johtui ulkonäöstä; ei se musiikki nyt loppujen lopuksi niin valtavan "raskasta" ole. Mutta hienoa että voitto tuli, ja oikeastaan jopa mahtavampaa kuin itse voitto on tietoisuus siitä, että Suomi tullaan muistamaan maana, joka viitoitti Euroviisuille uuden ja toivottavasti pysyvän tien musiikillisesti monipuolisempaan suuntaan. Ei siinä paljon vanhat viisupettymykset enää harmita. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Turmis 23.05.2006 01:40:12 (muokattu 23.05.2006 21:33:55) | |
---|
Se oli se joku Edea tai vastaava, jonka solistina Marika Krook (kai se oli se) lauleli niitä ihme lyriikoita (avaa maa avara jne.) Kai se katsottiin jotenkin riittävän erikoiseksi pärjätäkseen, mutta eipä uponnut Eurooppaan. Nightwishin Sleepwalkerin sijasta euroviisuedustajaksi lähetetty Kappale oli Nina Åströmin esittämä "A Little Bit"; tämä oli sitä peruseuroviisuhuttua, jota joka toinen maa suolsi silloin taukoamatta. Kuinkas muutenkaan. Marika Krookin, tai siis Edean, Aava oli sitten jonakin toisena vuonna. Itse pidän siitä kappaleesta edelleenkin todella paljon - erittäin hieno ja tunnelmallinen sävellys. Valitettavasti sen päälle ei tuntunut ymmärtävän yksikään muu maa yhtään mitään. (Vuodatus) Muistan elävästi, kuin silloisessa euroviisulähetyksessä juontajana oli Maria Guzenina, joka myöskin oli todella innoissaan Edean esityksestä ja odotti menestystä, mutta pisteidenlasku palautti taas ankean arjen. Oli meinaan todella pettyneen kuuloinen juontaja silloin äänessä. Pettynyt olin itsekin, eikä siinä vielä kaikki - sitten joku h*levetin transuhoro tulee ja voittaa viisut perustylsällä eurojumputuksella. Kyllä silloin söi miestä. Vaikkei euroviisujen takia olisi pitänyt. (/Vuodatus) Aina voi ottaa vielä yhden määrämittaisen. V.U.K. #21 |
sellisti 23.05.2006 21:00:35 | |
---|
Nightwishin Sleepwalkerin sijasta euroviisuedustajaksi lähetetty Kappale oli Nina Åströmin esittämä "A Little Bit" Oho. Muisti petti. Eikun niin joo, Edea meni viisuihin silloin Ultra Bran nenän edestä. Niinhän se olikin. Ultra Brakin olisi voinut menestyä, oli ihan vauhdikas ralli. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Wasbesp 24.05.2006 14:40:01 | |
---|
|
Lapis 24.05.2006 18:48:26 | |
---|
|
DaKiller 24.05.2006 19:00:21 | |
---|
Joo voi vittujen vittu. En enää ikinä lue seiskaa. Tehkää tekin samoin! No eipä tuota sontaa muutenkaan tule luettua. Käsittämätön juttu muuten miten Katso-lehti muuttui hyvästä tv-lehdestä 7-päivää suoliosastoksi. Eipä sitäkään sontaa tullut muutoksen jälkeen enään luettua. Prkl. |
Omk 24.05.2006 19:17:17 | |
---|
Äiti lopetti seiskan kestotilauksen ! oikein! !" |
Lapis 24.05.2006 19:49:11 | |
---|
Äiti lopetti seiskan kestotilauksen ! oikein! Kerro äidilles terkkuja. Kenties voisimme tavata? :) Hyvä! |
Äiti lopetti seiskan kestotilauksen ! oikein! niin lopetettiin mekin.tuli mitta täyteen. Anna kaikkien kukkien kukkia ja mulkuille turpaan |
yellow 25.05.2006 23:34:11 | |
---|
Nightwishin Sleepwalkerin sijasta euroviisuedustajaksi lähetetty Kappale oli Nina Åströmin esittämä "A Little Bit"; tämä oli sitä peruseuroviisuhuttua, jota joka toinen maa suolsi silloin taukoamatta. Kuinkas muutenkaan. Marika Krookin, tai siis Edean, Aava oli sitten jonakin toisena vuonna. Itse pidän siitä kappaleesta edelleenkin todella paljon - erittäin hieno ja tunnelmallinen sävellys. Valitettavasti sen päälle ei tuntunut ymmärtävän yksikään muu maa yhtään mitään.
Itsekin tuolloin arvelin, että voisi tulla mukava sijoitus Edealle, mutta ei kun ei. Nightwish olisi voinut sijoittua hyvin, jos idioottiraati olisi kuunnellut kansan tahtoa. Tosin Sleepwalker ei ollut mikään kummoinen biisi kylläkään, mutta erilainen kuitenkin. Viimeisen 25 vuoden aikana ei montaakaan kelvollista biisiä ole viisuihin Suomesta lähtenyt. Kaikenmaailman Kojot, Kari Kuivalaiset, Pavemaijaset,Voutilaiset ja Rönningit, huh huh. |
Tympee Huttunen 26.05.2006 08:28:29 | |
---|
|
Kuljukka 26.05.2006 15:03:02 | |
---|
|
Stratocaster_90 26.05.2006 15:07:06 | |
---|
|
petrutsi 26.05.2006 15:33:33 | |
---|
My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
LexaR 26.05.2006 15:56:13 | |
---|
"We ask you this one pointed question; where does the beat start?!" - Devy |
carnation 26.05.2006 19:15:40 (muokattu 26.05.2006 19:16:04) | |
---|
Tää adressipelleily on menny jo ihan naurettavaks. "Adressi lehdistövapauden puoltamiseksi", hohhoijaa... tässäpä hyvä adressi: http://www.adressit.com/adstressi No enpä kyllä kirjoita tuohonkaan nimeäni. Tuo "adressi turhien adressien poistamiseksi" on vähän sama asia kuin Scream-elokuvan jatko-osat; siinä vaan pudotaan itse kaivettuun kuoppaan. |
LexaR 26.05.2006 19:18:53 | |
---|
No enpä kyllä kirjoita tuohonkaan nimeäni. Tuo "adressi turhien adressien poistamiseksi" on vähän sama asia kuin Scream-elokuvan jatko-osat; siinä vaan pudotaan itse kaivettuun kuoppaan. Huumorilla ;) "Tämä adressi toimitetaan Itä-Helsinkiläiseen paperinkeräysastiaan määrittelemättömänä ajankohtana tulostettuna 80 grammaiselle Xerox-paperille." "We ask you this one pointed question; where does the beat start?!" - Devy |
Destructor 26.05.2006 21:11:19 | |
---|
Kuinkahan moni ees tunnistaa tuota ensimmäistä biisiä kun on kuullut vaan ihanan viisuhitin. You call my music sonic poison, but it gives me pleasure to aggravate the ones I hate. |
Atron 26.05.2006 21:53:33 (muokattu 26.05.2006 21:53:55) | |
---|
|