passe 24.05.2006 23:56:47 | |
---|
8,3 lukion päättäri. Jos olis edes joskus tullut tehtyä niitä läksyjä, niin ehkä siinä olis ollut vielä vähän puristamisen varaa... "Good is in the details..." |
Tindrum 24.05.2006 23:57:27 | |
---|
Kielitaidosta sen verran, että joskus tuli saksantunneilla vastattua opettajan kysymykseen "Jag vet inte" No, kaverilta kun kysyttiin sanan sukua niin se vastas akkusatiivi. Se oli hyvä. Tai siis paha. m©
Varmuus on paras. |
passe 25.05.2006 00:00:06 | |
---|
Kielitaidosta sen verran, että joskus tuli saksantunneilla vastattua opettajan kysymykseen "Jag vet inte" Luokkakaveri lukiossa, ensimmäisellä Ruotsin tunnilla: Maikka: "hur mår ni i dag"? Johon Tero reagoi 10:n sekunnin hiljaisuudella ja vilpittömän lasittunut katse silmissään : "on se hienoa toi Saksan kieli". "Good is in the details..." |
Luokkakaveri lukiossa, ensimmäisellä Ruotsin tunnilla: Maikka: "hur mår ni i dag"? Johon Tero reagoi 10:n sekunnin hiljaisuudella ja vilpittömän lasittunut katse silmissään : "on se hienoa toi Saksan kieli". haha! :D tuli mieleen että kaveri on silleen liikuttuneessa tilassa, ja huokausten seasta toteaa tuon kuolemattoman replan. alkoi suorastaan hymyilyttämään. hyvä jätkät. :D Whatever happens, happens. |
dolo 25.05.2006 00:14:05 | |
---|
Yläasteen päästötoikkarin keskiarvo oli jotain ~7.5. Vuosi lukiota -> kesken. Nykyisin Ylivieskanseudun ammattioppilaitoksessa numeroilla 3-4. Eli ihan mukavasti menee. |
Anonymous-jazz 25.05.2006 00:15:18 (muokattu 25.05.2006 00:16:03) | |
---|
Kertokaahan teidän koulumenestyksiänne menneiltä ajoilta, tai sitten tästä ihan lähimenneisyydestä. ihan mielenkiinnolla kuulisin että onko rumpaleiden ammattisairaus yksinkertainen tyhmyys, vai olenko yksin typeryyteni kanssa, kun ei ainakaan mun kalloon meinaa lukion opit mennä millään! :D keskiarvo pyörii kutosessa perhana. kertokaa. tämä on periaatteessa rumpuihin liittymätön, ja siksi tänne foorumille kuulumaton thread, mutta vastatkaa silti, älkää valittako threadin turhuudesta. jos suora vastaaminen viiltää mieleäsi niin paljon, ettet voi olla kirjoittamatta asiaa, jätä vastaaminen kokonaan sikseen, kiitos. HOHO ei mulla oo ADHD:ta mutta peruskoulun keskari tais olla jotain 6,4. Eräs luokkakaverini (kiipparisteja) 17 v. hemmetin lahjakas tyyppi ja hänellä kanssa samaa rataa nuo. Kyllä yleensä hikipingot ja muusikot painii eri sarjoissa... Tai no ei aina. Aivan sama mitä kusimusaa soitetaan. Kunhan siitä saadaan maksu. |
Brother Michael 25.05.2006 00:20:40 | |
---|
Mjaha....kaiketi olen jonkinsortin poikkeus, lukion päättäri palttiarallaa 9 tasan, ylppäreistä vissiin about E:n paperit. Mulla kyllä tuo soitto nimenomaan keventää koulunkäyntiä, saa vähän päästeltyä ylimääräisiä höyryjä ulos aina kun treenikselle pääsee. Nojoo, mä nyt kävin tuollaisen "eliittikoulun", jossa muutenkin oli helkkarin kova taso ja jotenkin olen aina ottanut koulun (vähän liiankin) vakavissaan, joten musiikkiharrastus, jonka löysin about lukion ensimmäisenä vuotena kyllä toi sitä mukavaa vastapainoa opiskeluille, kun monivuotinen jujutsu-harrastus oli loppunut vuotta aikaisemmin. Eipä sitä silti kannata överiksi tuota soittamista minun mielestäni vetää, ellei nyt ihan tosissaan tiedä pyrkivänsä muusikon uralle. Mulle se nyt on "vain" mukava harrastus, mutta ei tietenkään harmittaisi, jos siitä ihan ammatti tulisi. One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar |
Jupi57 25.05.2006 00:53:54 | |
---|
Lohdutuksen sana: Huono koulumenestys peruskoulussa ei takaa maailmanmainetta myöhemmin. Hyvä koulumenestys peruskoulun jälkeen ei takaa maailmanmainetta myöhemmin. Näkemys takaa! Jenkeissä on tuhansia tyyppejä, jotka eivät edes kuvittele elättävänsä itseään muuten kuin muusikkoina (skidistä lähtien). Suomessa on (onneksi) kymmeniä tyypejä, jotka eivät edes kuvittele elättävänsä itseään muuten kuin muusikkoina. Lordilla oli näkemys jo 10-vuotiaana (älkää kysykö mistä tiedän). Aiotko elättää itsesi musiikilla? Haluatko menestyä? Menestys ennen työtä tulee vain suomenkielen-sanakirjassa. Itse kysymykseen: "Bad" under 20 Armeija Kateusefekti pakottaa sanomaan, että erittäin huomattavan totaalisesti parempi. Tarkoittaa, että minulla on tutkinto maailmanmaineen sijaan : ). |
pehmo 25.05.2006 01:03:09 (muokattu 25.05.2006 01:03:40) | |
---|
YA: 7.9 Nyt apiturientti, ka hieman alle 7½, ruotsi C historia C, englanti M, äidinkieli M. taikka eihän mua rumpaliksi voi edes laskea... |
Magiz 25.05.2006 01:05:49 | |
---|
olisiko parempaa tulevaisuutta kuin vakaa työpaikka, omakotitalo, vaimo, pari lasta ja menestyvä yhtye, jossa saisi soittaa kunnon kamoilla. ai että.. eikä tämänkään saavuttamiseksi tarvitse esimerkiksi ylioppilaslakkia kummempaa. Whatever happens, happens. |
HCW 25.05.2006 01:16:55 | |
---|
Joo, kyllä se mullakin yläasteen keskiarvo huiteli jossain 6 pinnassa. Ei vaan kiinnostanut tuohon aikaan. Kävin sitten LVI-puolen ja kokeilin jonkin aikaa ihan oikeita töitä raksalla. Ei passanu meikäläiselle. Menin sitten konsalle ja sillä tiellä ollaan edelleen, tosin valmistun sieltä viikon päästä. "Olen joskus jopa miettinyt munan teippaamista kapulaan, mutta muoto on hankala ja kapulan balanssi hukkuu" - RM_Wispila |
Magiz 25.05.2006 01:18:09 | |
---|
Menin sitten konsalle ja sillä tiellä ollaan edelleen, tosin valmistun sieltä viikon päästä. Onneksi olkoon! :) Whatever happens, happens. |
HCW 25.05.2006 01:18:14 | |
---|
olisiko parempaa tulevaisuutta kuin vakaa työpaikka, omakotitalo, vaimo, pari lasta... Keskiluokkaiset unelmat...no parempi kun en sano ääneen. Ei mitään henk.koht. "Olen joskus jopa miettinyt munan teippaamista kapulaan, mutta muoto on hankala ja kapulan balanssi hukkuu" - RM_Wispila |
Magiz 25.05.2006 01:19:14 | |
---|
Keskiluokkaiset unelmat...no parempi kun en sano ääneen. Ei mitään henk.koht. ns. amerikkalainen unelma. :) no mutta en mä oikein muuta elämältä toivoisi! kunnon asunto, perhe, ja aikaa ja rahaa rumpuharrastukselle. aijai. :) Whatever happens, happens. |
Master 25.05.2006 01:24:37 (muokattu 25.05.2006 01:26:26) | |
---|
ns. amerikkalainen unelma. :) no mutta en mä oikein muuta elämältä toivoisi! kunnon asunto, perhe, ja aikaa ja rahaa rumpuharrastukselle. aijai. :) Niin täydellistä..Hieno ja kallis auto on pakko olla! Ja tietenkin koira! |
Magiz 25.05.2006 01:28:55 | |
---|
Niin täydellistä..Hieno ja kallis auto on pakko olla! Ja tietenkin koira! itse pidän kissoista.. :) ja kyllähän se semmonen farmariauto pitää olla. :) tai sit joku iso pakettiauton ja henkilöauton sekotus, johon mahtuu kolmeen riviin ihmisiä, yhteensä 8, ja josta saa kaks takarivia kumoon. vois käyttää perheautona, ja mahdollisesti myös keikkapakuna. :) Whatever happens, happens. |
Master 25.05.2006 01:36:44 (muokattu 25.05.2006 01:42:03) | |
---|
itse pidän kissoista.. :) ja kyllähän se semmonen farmariauto pitää olla. :) tai sit joku iso pakettiauton ja henkilöauton sekotus, johon mahtuu kolmeen riviin ihmisiä, yhteensä 8, ja josta saa kaks takarivia kumoon. vois käyttää perheautona, ja mahdollisesti myös keikkapakuna. :) Uusi bemari jossa on kaikki lisävarusteet... |
savopie 25.05.2006 01:52:33 | |
---|
Muuten menee ok, mutta ruotsi laskee keskiarvoa huomattavasti :/. keskiarvo viime jaksotodistuksessa tais olla 7.8 luokkaa. Pietu. |
Hakki 25.05.2006 02:55:30 | |
---|
Kai sitä uskaltaa peruskoulun päättötokarin keskiarvon sanoa, eli 9,2. Lukiossa ei jaksanut napata mikään ja arvosanat romahtivat. Keskiarvo olis varmaan jotain seiskan pintaan. Nykyään yliopistossa eivät arvosanat myöskään päätä huimaa, ykköstä ja kakkosta, asteikolla 1-5. Peruskursseissa tulee heikompaa, mutta aine- ja syventävät opinnot onkin sitten kolmosta ja nelosta, joten kai sitä jotain toivoa mullakin on vielä. while(true) {play(metal);} |
wavelength 25.05.2006 03:03:40 | |
---|
Peruskoulun päättötodistuksen KA oli muistaakseni jotain 9,1:n luokkaa, lukion taasen noin 8,4. YO-tutkinnon arvosanat olivat reaali B, ruotsi M, äidinkieli M, pitkä matematiikka E, ja englanti L. Rumpujen soiton aloitin vasta lukiosta valmistuttuani, minkä jälkeen opiskelin puolitoista vuotta suomen kieltä ja kirjallisuutta yliopistossa. Sitten tulin järkiini, ja rupesin opiskelemaan musiikkia. Tällä hetkellä yritän suorittaa muusikon ammattitutkintoa amiksessa, joten mikäli vanhat ammattikoululaisten stereotypiat pitävät paikkansa, niin kaipa se rummunsoitto sitten tyhmentää... not. |