Karlsson 18.05.2006 20:45:57 | |
---|
Itse asiassa oli loistava bändi ja on harmillista, että äijä on vaihtanut lahjakkuutensa kaikkeen tuollaiseen paskaan. Joillekin se kusi todella nousee sinne päähän eikä laskehdi sieltä millään. No kaksi hienoa levyä onneksi ehti Libertineskin julkaista ja täytyy olla tyytyväinen siihen. Eiku paska se oli. Nyt olis mahti tilaisuus vääntää makuasioista, eli parasta mitä on olis tarjolla! "I had to. I was drunk." -Vivian |
Sliv 18.05.2006 20:54:58 | |
---|
|
kingdom 18.05.2006 21:26:46 | |
---|
Surullista. Toivottavasti kaveri pääsee hoitoon ja tajuaa ettei tuossa meiningissä oikein mitään järkeä ole. |
fx 19.05.2006 14:35:39 | |
---|
Babyshamblesin Down in albion on kyllä aivan huippu levy. Saundit ja biisit on parasta mitä olen piiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan kuullut. Enkä välttämättä uskoisi Sunin liioiteltua ja mässäilevää versiota tapahtuneesta... "Don't look back into the mother fuckin' sun..." "I am part of celebrity culture, but I am also part of a hospital waiting list" |
Läpistö 19.05.2006 14:48:17 | |
---|
huh huh, kylläpä näytti äijä olevan sekasin :S "Nothing lasts to the past" Zugabe - Chained |
Xizor 19.05.2006 15:01:33 | |
---|
Babyshamblesin Down in albion on kyllä aivan huippu levy. Saundit ja biisit on parasta mitä olen piiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan kuullut. Enkä välttämättä uskoisi Sunin liioiteltua ja mässäilevää versiota tapahtuneesta... "Don't look back into the mother fuckin' sun..." Jälleen kerran huomaa, että musiikkimakuja on niin monelaisia. Itse kävin tämän fiaskon innoittamana kuuntelemassa Amazon.com:ssa clippejä tuolta Down in Albion- levyltä ja meinasi tulla oksennusreaktio. =) Aivan tautisen yksinkertaista indie-härö-rämpyttelyä ja soundi- politiikka oli luokkaa autotallissa nauhoitettu epävireisellä kitaralla 5 promillen humalassa. Mutta tämä siis vain mun mielipide. =) |
fx 19.05.2006 15:06:11 | |
---|
Levy ei meikäläisellekkään ekalla kerralla auennut yhtään. Sitten kuuntelin jonkun live keikan ja ajattelin kokeilla uudelleen. Nyt olen kuunnellut levyä tammikuusta lähtien 1-10 kertaa viikossa...Paranee joka kerta. Kappaleissa on melodian pätkiä jotka huomaa vasta monen kuuntelu kerran jälkeen. Totta on että levyllä on paljon Dohertyn julkisuus imagoon liittyviä juttuja ja Kate Moss jopa vierailee levyn yhdellä kappaleella...Esim. Sun-lehteä parjataan muutamassakin kappaleessa. Lehdellähän oli alkuvuodesta kampanja jonka tarkoitus oli hommata Doherty vankilaan... "I am part of celebrity culture, but I am also part of a hospital waiting list" |
Feggy 21.05.2006 21:48:02 | |
---|
"Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä"
- Ludwig Wittgenstein: Filosofisia tutkimuksia |
D-Kay 22.05.2006 14:36:05 | |
---|
Jätkä vetää kohta överit ja kas, legenda on syntynyt. "I'm not a business man I'm a business, man" |
W4R 22.05.2006 15:31:08 | |
---|
Idiootti. Vetäis vaan överit, ei paljoa maailma siinä menettäisi. Prog'n'Roll! |
t.heiska 22.05.2006 16:53:08 | |
---|
Empä ole musaa kuulut enkä miehestä muutenkaan kuullut ennen tätä, mutta pienen wikipedia infon jälkeen alkaa ihmetyttämään, että miten tollanen kaveri on vapaana muiden joukossa... |
Trebla 22.05.2006 17:43:44 | |
---|
Jätkä vetää kohta överit ja kas, legenda on syntynyt. ..Laulaja kun kuolee Rahaa sillä vuolee, manageri, plus moni muu. Roskalehdet itkee. Uskomus on sitkee, että kuollut on tähti ollut... Kontra: Mauri Autotune raskauden aikana vahingoittaa lastasi |
Sarko 23.05.2006 11:57:38 | |
---|
Mä toivon että Pete Dohertystä EI koskaan tulee minkään sorttista legendaa, pääsee muuten narkkarinhaahka korruptoimaan tuhansien viattomien nuorten mielet. Samanlaisia kuulapäitä on Oulun Toppila ja Itä-Helsinki pullollaan, sillä erotuksella että Pete Doherty osaa lähes soittaa. Mitä Babyshamblesiin ja Libertinesiin tulee, niin mielestäni nämä ovat tarjoilleet melko merkityksetöntä nyky-Brittiläistä ravistelua, hirveällä hypellä paisuteltua tavaraa. Stakes are high, but so am i. |
Stain 23.05.2006 12:05:37 | |
---|
Jätkä vetää kohta överit ja kas, legenda on syntynyt. Ensin pitäisi tehdä hyvää musiikkia. It's a bittersweet symphony, this life |
greshgurt 23.05.2006 18:10:15 | |
---|
Mä toivon että Pete Dohertystä EI koskaan tulee minkään sorttista legendaa, pääsee muuten narkkarinhaahka korruptoimaan tuhansien viattomien nuorten mielet. Samanlaisia kuulapäitä on Oulun Toppila ja Itä-Helsinki pullollaan, sillä erotuksella että Pete Doherty osaa lähes soittaa. Pete Doherty on jo jonkinsortin legenda. Ehkä hän joskus voisi unohtuakin, mutta tuskin pitkiin aikoihin. Toiseks, nuo Toppila - Itä-Helsinki -tyypit on ihan amiksia ja piripäitä. Doherty ei ainakaan kovin amikselta vaikuta, ja taitaa olla enemmän hepomiehiä. Ensin pitäisi tehdä hyvää musiikkia. Tästä olen täysin samaa mieltä. Dohertyn musiikkia en ole kuullut, joten siihen en ota kantaa. Mutta oikeesti ihmiset, ei ne pelkät överit tee kenestäkään klassikko-superstara-neroa. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
The Duke 23.05.2006 22:06:39 | |
---|
Ensin pitäisi tehdä hyvää musiikkia. Ei välttämättä. Doherty voisi tehdä jonkun hämysoololevyn (kunnon kakofoniaa tai sitten akustista herskahoilausta) ja sen jälkeen kuolla pois. Soololevy myy tietenkin huonosti ja kas...muutaman vuoden päästä tuota levyä havittelevat kaikki :) Näin se menee...ainakin melkein :) *Brian Jones Boozing Society* |
Ei välttämättä. Doherty voisi tehdä jonkun hämysoololevyn (kunnon kakofoniaa tai sitten akustista herskahoilausta) ja sen jälkeen kuolla pois. Soololevy myy tietenkin huonosti ja kas...muutaman vuoden päästä tuota levyä havittelevat kaikki :) Eihän sen tartte edes kuolla. Sehän voi kadota muutamaksi vuodeksi vaikka mielisairaalaan, kasvattaa vähän painoa, leikata hiuksensa ja sitten muuttaa asumaan yksityisenä kansalaisena johonkin pikkukaupunkiin. Muuttaa nimensä vaikka Roger Dohertyksi. Istua telkkarin ääressä, syödä porsaankyljyksiä ja maalata tauluja. Elää "legendaaristen" levytysten teostoilla ja rojalteilla... antaa systärin aviomiehen esittää kymmenen vuoden välein kommentteja lehdistölle tyyliin: "Roger elää nykyään hyvin tavallista elämää eikä halua että häntä muistutetaan hänen menneisyydestään." "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
Valokaari 24.05.2006 15:45:10 | |
---|
Kate Moss hakkasi narkkarirokkarin 24.05.2006 15:30 · Viihdeuutiset Supermalli Kate Moss on hakannut entisen poikaystävänsä, narkkarirokkari Pete Dohertyn. Moss raivostui Dohertylle siksi, että tämä oli ruiskuttanut verta MTV-musiikkikanavan kameran ja kameramiehen päälle viime viikolla Berliinissä. Kate ripitti ex-miestään jo matkalla kotiinsa, mutta päästyään perille St John´s Woodin asunnolleen Moss alkoi potkia ja lyödä Dohertyä keskellä katua. Viiden maissa iltapäivällä tapauksella oli runsaasti silminnäkijöitä. - Hän pieksi minut kunnolla, koska oli vihainen siitä veren suihkuttamisesta. Hän kävi päälleni lyöden ja potkien. En voinut lyödä takaisin, koska olen mies. Olen kunnossa, mutta satutin sormeni, Doherty vikisi Contactmusic.comin mukaan. Lähde: http://www.stara.fi/?p=3476Rok rok. |
Bonesaw 24.05.2006 15:50:55 | |
---|
Hyvä Kate. Hohoo. -|-|- |
greshgurt 24.05.2006 16:01:56 | |
---|
Olen kunnossa, mutta satutin sormeni, Doherty vikisi Contactmusic.comin mukaan. Nooh.... miks tuo nyt pitää noin ilmaista. Typerää. Olen tietoisesti nai(i)vi. |