Tässä ensimmäinen omasta mielestäni julkaisukelpoinen englanninkielinen sanoitus mitä olen saanut aikaan: Ain't life fun Seeing the shinin' of the sun You don't know what you get What's the point in regret kerto: I'm so down, I'm so dead I know i said, I said enough Don't you see, don't you get That i said, I said too much See the million stars above I would kill for some love Who cares about this world That's only what I've heard kerto I don't know what is mine Always last in the line Don't know who these belong My crappy little song kerto Jos (kun) löydätte kielioppivirheitä niin kertokaa ihmeessä, se kun ei ole meikäläisen vahva puoli. [ostin ku sai halavalla] |
Oma englannin taitoni on paljon kehnompi kuin sulla, joten ehkä juuri siksi ainakin mä tykkäsin.. Tosin en ymmärrä mitä tarkoitit sanoessasi: Don't know who these belong En nyt ole varma, mutta olen aina luullut, että belong on niinku kuulua johonkin ryhmään tai jotain.. Kannattaa varmistaa jostain luotettavammasta lähteestä.. Enhän tiedä miltä toi lauluna kuulostaa, mut sanat oli mun mielestä hyvät! Jatka samaan malliin! |