Aihe: Kitaran lakan peilaavuus pitemmältä matkalta
1
Cadaver
21.05.2006 12:05:04

Vesihiomapaperilla ja Fareclalla käsin kiillottamalla saa suhteellisen helposti pinnan, joka läheltä näyttää kauniin peilikuvan. Mutta mitä hionnan vaihetta vaatisi enemmän, jotta kauempaa kuva ei muuttuisi "rypyläiseksi", kuten tehdas-finisheissä?

Lakan puhkihiomisen pelossa olen harrastanut semmoista, että 1000 paperilla tuen kanssa niin kauan, kunnes "pisteet" on pääasiassa saatu pois, sitten 1500, 2000 ja Farecla. Tarvisiko tonnia karkeampaa aluksi?
Freedom, Metal & Might: Agent Metal Saksaheviä: Revenant Rienausta: Riivaaja
Puavali
21.05.2006 12:24:43
Vesihiomapaperilla ja Fareclalla käsin kiillottamalla saa suhteellisen helposti pinnan, joka läheltä näyttää kauniin peilikuvan. Mutta mitä hionnan vaihetta vaatisi enemmän, jotta kauempaa kuva ei muuttuisi "rypyläiseksi", kuten tehdas-finisheissä?

Pohja pitäisi saada ihan tasaiseksi, mutta esim vaahteran loimukuvio on senverta epätasainen, teki mitä teki, että aaltoilu näkyy.
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
P2
21.05.2006 13:04:32
Itse olen aloittanut 600-karkeudella ja siitä hionut 2000 asti. Saa kyllä tasaista pintaa aikaan tuolla tekniikalla.
Myydään Tokain 335:n mikit, mustat, uudelleen vahatut Halvalla lähtee!
Insane Kane
22.05.2006 13:04:36
Kun minä olen askarrellut niin loppuhionnan teen aina alumiinioksidilla.
Hioo hienommin kuin mikään hiomapapru.
Vinkki...
DIY-Kärpänen pääs perkule puremaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)