sus 20.05.2006 15:21:52 | |
---|
Minulle tulee ihan tautisesti suorituspaineita jos soitan musiikkiliikkeessä ja lähistöllä on muita ihmisiä. Kädet tärisee eikä soitosta meinaa tulla yhtään mitään. Sama juttu jos on vähänkin tuntemattomia ihmisiä kuuntelemassa soitan sitten missä vaan. Keikalla ollessa kumma kyllä ei ollut tätä ongelmaa. Johtuu varmaan siitä että on muu bändi mukana. Kun muistelen paikallisessa musaliikkeessä tetissä oloa, hävettää silloinen soittelu. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
ballfish 20.05.2006 15:57:34 | |
---|
Yleensä saan hyvän tuntuman kitarasta ihan perussoinnuilla. Less is Less and More is More. |
atimoc 20.05.2006 23:51:55 | |
---|
Älä stressaa, ajattele vain soittavasi mnet-toverien edessä*. *) Eli koska tahansa saattaa nurkan takaa ilmestyä rock-poliisi, joka murskaa huutonaurullaan olohuonemuusikon herkän itsetunnon. "These songs are long... and there are fast parts... so that automatically means that they're good!" |
Guitar Hero 21.05.2006 00:10:20 | |
---|
jaa.. kitaraa, bassoa.. mikä ikinä punttiin vipinää saakaan? Come to the dark side. We have cookies |
Varsinkin jos joku parempi kitaristi on testailemassa laitteita samaan aikaan kuin itse. Mietinkin, että miksi kaikki muut lopettaa testailun ja poistuu liikkestä, kun alan soittaa. >-)))> #2Punttisika #5 oulumiittingiä tuosa about 20.5. tarkasta backstagelta!
tissit |
Friedman 02.06.2006 19:08:08 | |
---|
Joissain liikkeissä on sellainen juttu et seinällä on lista joita biisejä on kyllästytty kuuntelemaan eli niit "ei saa soittaa." Omin silmin oon nähny tällaisen, muuten en olisi uskonut. |
Torniojaws 02.06.2006 19:18:43 | |
---|
Joissain liikkeissä on sellainen juttu et seinällä on lista joita biisejä on kyllästytty kuuntelemaan eli niit "ei saa soittaa." Omin silmin oon nähny tällaisen, muuten en olisi uskonut. Wayne's World? |
xEVH5150x 10.06.2006 15:24:32 (muokattu 10.06.2006 15:24:55) | |
---|
jos minä kokeilen kitaraa kokeilen onko sillä hyvä soittaa sooloja, ja komppausta ja kaikkia erityylejä. En minä ainakaan sinne taitoja mene näyttään ihan sama jos jollaki menee korvat |
LamaAjanElvis 10.06.2006 15:29:10 | |
---|
Minulle tulee ihan tautisesti suorituspaineita jos soitan musiikkiliikkeessä ja lähistöllä on muita ihmisiä. Kädet tärisee eikä soitosta meinaa tulla yhtään mitään. Sama juttu jos on vähänkin tuntemattomia ihmisiä kuuntelemassa soitan sitten missä vaan. Sama juttu, mutta soitosta ei tule mitään edes tuttujen kuullen. Rikastettua uraania komisario Palmu. Sormet lähtee soundista. |
Jmvk 10.06.2006 15:29:32 | |
---|
Soita sitä mitä ekana mieleen juolahtaa. Improvisoi vaikka. Näin minäkin teen. Kun loppuu kesken kaikki biisit mitkä parhaiten osaan niin sitten alan vaan kehittämään omia riffejä ja improvisoin. Mukavaa. Heh. Musiikkiliikkeissä saa hyvin kehiteltyä saatnan hyviä riffejä ja vois kehitellä biisejäkin. Kotona ei luonnistu ei millään hyvien riffien keksiminen. ''kuule empä oo pahemmin makuja maistellu'' |
wrshredder 10.06.2006 15:39:40 | |
---|
Sehän on juuri rök-musiikin peruskivi ,että tehdään kaikkea kiellettyä ,ollaan rebeleitä. Soita Paranoid 100 kertaa putkeen! aina nostaen hieman volyymiä , näytä niille myyjille mistä kana kusee!! THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
LordWinter 10.06.2006 20:51:36 | |
---|
Sehän on juuri rök-musiikin peruskivi ,että tehdään kaikkea kiellettyä ,ollaan rebeleitä. Soita Paranoid 100 kertaa putkeen! aina nostaen hieman volyymiä , näytä niille myyjille mistä kana kusee!! Jos noin tekee niin ilkeät myyjät tulee ja ottaa sulta kitaran pois ja potkii pellolle. It's never too late to get new tooth brush. |
wrshredder 10.06.2006 20:55:08 | |
---|
Jos noin tekee niin ilkeät myyjät tulee ja ottaa sulta kitaran pois ja potkii pellolle. Oikein! sehän siinä olikin just pointti : katu-uskottavuus! "jäbät , mulla on porttikielto tän räkälän jokaseen musaliikkeeseen!" "wooow! jätkä o kingi!" *jätkät kumartelee* *naiset hyppii hulluina kimppuun* THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
LordWinter 10.06.2006 21:00:32 (muokattu 10.06.2006 21:00:54) | |
---|
Oikein! sehän siinä olikin just pointti : katu-uskottavuus! "jäbät , mulla on porttikielto tän räkälän jokaseen musaliikkeeseen!" "wooow! jätkä o kingi!" *jätkät kumartelee* *naiset hyppii hulluina kimppuun* Sitten kannattaa varmaan ostaa se kitara ensin ja alkaa sitte soittaa paranoodia sata kertaa täysillä voluumeilla. It's never too late to get new tooth brush. |
arvid70 10.06.2006 22:42:13 | |
---|
Mä ainakaan soita siä mitään, soitan kotona jos keppi o paska vien sen takas. ei sillä että en osaakkaan, mutta että ;) KAUPPIAANPUHETTA!! |
Squirrel2 10.06.2006 23:21:11 | |
---|
Öö, miksi Paranoidin soittaminen on kielletty? Itse en tosin vielä kertaakaan ole kuullu Paranoidia, tiedä edes onko se bändi vai jonkun bändin biisi. Tossa yksi väläytti jonkun kyllästymislistan, senkö vuoksi? Itseäni harmittaa, kun joskus olen tesmaamassa jotain kitaraa ihan ostomielessä rahat takataskussa, niin viereen tulee joku yläastelainen suoraan koulusta, reppu selässä ja ottaa 6 000e Gibosonin ja luukuttaa siinä täysillä jotain skeissebiisiä. Ei sinänsä, saahan sitä testata, mutta en usko kuitenkaan ostoon hinnan vuoksi. |
Nieby 10.06.2006 23:35:35 | |
---|
Itse en tosin vielä kertaakaan ole kuullu Paranoidia, tiedä edes onko se bändi vai jonkun bändin biisi. nyt en tiedä, oliko vitsi vai ei... |
Squirrel2 10.06.2006 23:36:09 (muokattu 10.06.2006 23:36:59) | |
---|
nyt en tiedä, oliko vitsi vai ei... Nope, kuuntelen vain AC/DC:tä. + silloin tällöin jotain gospelmusaa |
Nieby 10.06.2006 23:38:37 | |
---|
ookkeeeii.. tota paranoid on sitten black sabbathin, joka oli yksi ensimmäisistä heavybändeistä, kuuluisin biisi.. tulevien nolojen tilanteiden välttämiseksi.. |
Squirrel2 10.06.2006 23:48:59 | |
---|
Ei siinä ole mitään noloa, jos ei yhtä biisiä tiedä. |