migeboy 01.10.2003 16:32:05 | |
---|
|
Fortune 01.10.2003 16:39:27 | |
---|
|
Jani The Rock 01.10.2003 16:39:34 | |
---|
Näyttää mielenkiintoiselta tavalta hankkia itselleen välilevyn luiskahdus tai muu selkävamma... Pidätkö Ramonesista yms. punkrokista? Haluaisitko soittaa kyseisenlaista musaa? Tsekkaa wanted-palsta, god damn it! Hey ho, let`s go! |
outo_O 01.10.2003 16:46:23 | |
---|
ai hurja, ai hurja tosimiehellä olisi tietysti tuosta viisikaulauisesta versiosta 10 kaulainen, lefti ja rightii kitarat. siinäpä vasta haaste. B L A C K E N E D ! ! ! |
Fortune 01.10.2003 16:48:30 | |
---|
ai hurja, ai hurja tosimiehellä olisi tietysti tuosta viisikaulauisesta versiosta 10 kaulainen, lefti ja rightii kitarat. siinäpä vasta haaste. Eikö jollakin Romeolla tms. hurjalla ollut molempiin suuntiin sojottavat kaulat, joilla soitti sitten täppäämällä yhtäaikaa? Nielsenillähän on tuon saitin mukaan ollut 6-kaulainen, joka hävisi. Nielsen epäilee syypääksi kitarateknikkoaan :) |
migeboy 01.10.2003 16:49:08 | |
---|
ai hurja, ai hurja tosimiehellä olisi tietysti tuosta viisikaulauisesta versiosta 10 kaulainen, lefti ja rightii kitarat. siinäpä vasta haaste. Niin, kaulat olis molempiin suuntiin. Tai emmä tiärä. Jenkeissä jos jollakin ei jo ole tollast, niin joku kuitenkin kohta hankkii sellasen. |
Fortune 01.10.2003 16:53:04 | |
---|
|
jPekka 01.10.2003 16:53:49 | |
---|
Nielsenillähän on tuon saitin mukaan ollut 6-kaulainen, joka hävisi. Nielsen epäilee syypääksi kitarateknikkoaan :) Se, joka on ollut monet kerrat Hamerin mainoksissa: "The ultimate travel guitar (if you have roadies)". Jimmy Pagellahan oli akustinen kolmikaulainen siinä No Quarter/Un-ledded-showssa. Muistaakseni Battle of Evermoressa. Käytti maniskakaulaa eikä koskenutkaan kuusi- tai kaksitoistakielisiin kitarakauloihin... . - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
mie 01.10.2003 17:06:38 | |
---|
Eikä Rick Nielsenin ergonomistakin ergonomisempaa pikkukitaraa: http://www.cheaptrick.com/guitar6.html Miten tuollasta pystyy soittamaan? Voi olla aika hankala soittaa puhtaasti alimmalla nauhattomalla. Meijän äiti on kyllä maailman kovin jätkä! |
jPekka 01.10.2003 17:07:33 | |
---|
Miten tuollasta pystyy soittamaan? Voi olla aika hankala soittaa puhtaasti alimmalla nauhattomalla. Mutta jos selkään sattuu, niin kitaraa voi laskea niin alas että lankun alareuna ottaa lavaan ja nojata soittaessaan kitaraan. . - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
migeboy 01.10.2003 17:09:37 | |
---|
Mutta jos selkään sattuu, niin kitaraa voi laskea niin alas että lankun alareuna ottaa lavaan ja nojata soittaessaan kitaraan. . Heh. No kaippa kitarassa voi olla vaikkapa miljoona kaulaa, mut soittaminen vaan hankaloituu aina, mitä enemmän niitä kauloja siitä kitarasta löytyy. Pitääks tää mun käsitys paikkansa? |
Fortune 01.10.2003 17:12:40 | |
---|
Heh. No kaippa kitarassa voi olla vaikkapa miljoona kaulaa, mut soittaminen vaan hankaloituu aina, mitä enemmän niitä kauloja siitä kitarasta löytyy. Pitääks tää mun käsitys paikkansa? No kyllä, tässä ulottuvuudessa. Nielsenistä ei kyllä koskaan tiedä, vaikka hän seuraavaksi keksisi kumota jotain anatomian tai fysiikan lakeja. Ainahan sitä voi istua siinä kitaran bodyn keskellä ja soittaa slide-putkella, joka kaula eri vireessä. Tai tekisi sellaisen kitaran, jossa on tähden muodossa kauloja joka suuntaan ja keskellä reikä, missä seisoa ja jalat joiden varassa kitara seisoisi lavalla. Semmoinen "allround lapsteel". Siinä häviäisi monen kosketinsoittajan kioskikin. |
migeboy 01.10.2003 18:57:02 | |
---|
Ei muuta kun pitää kai teetätyttää tollanen kitara. |
JMP71 01.10.2003 19:54:18 | |
---|
..Tai tekisi sellaisen kitaran, jossa on tähden muodossa kauloja joka suuntaan ja keskellä reikä, missä seisoa ja jalat joiden varassa kitara seisoisi lavalla. Semmoinen "allround lapsteel". Siinä häviäisi monen kosketinsoittajan kioskikin. Hoho. + Danilo haltiakumppaneineen viipyi iloisessa lutkassa iltatunnit ja osan yötä. -Elaine Cunningham, Haltialaulu- ;-) |
Spiralmind 02.10.2003 05:04:39 | |
---|
Hyh saattana että osaa olla kammottavia... Mä en oo koskaa tajunnu et miks yhteen kitaraan pitää laittaa enemmän ku yks kaula.. hankalahan sit on soittaakin kun jos yks kaula on optimaalisella korkeudella niin toinen ei varmasti ole.. |
pimp 02.10.2003 15:03:55 | |
---|
Nielsenillähän on tuon saitin mukaan ollut 6-kaulainen, joka hävisi. Nielsen epäilee syypääksi kitarateknikkoaan :) Tuon mukaan (minun ymmärrykseni sanoo) että kuuskaulaista suunniteltiin ja tuo kyseinen 5 kaulainen varastettiin pariksi kuukaudeksi. tuo kyllä erottuu joukosta aika helposti kyllä. ja michael angelo on iso vitsi hyvää kesää, anna pesää Perustakaa joku mun kanssa bändi, pliis! |
Tuon mukaan (minun ymmärrykseni sanoo) että kuuskaulaista suunniteltiin ja tuo kyseinen 5 kaulainen varastettiin pariksi kuukaudeksi. tuo kyllä erottuu joukosta aika helposti kyllä.
Tottapa haastat, hämäännyin tuosta 36 kielestä, mutta siinähän on yksi 12-kielinen kaula. Eli ei 6x6=36 vaan (4x6)+12=36 :) |
pimp 02.10.2003 16:01:55 | |
---|
Tuon mukaan (minun ymmärrykseni sanoo) että kuuskaulaista suunniteltiin ja tuo kyseinen 5 kaulainen varastettiin pariksi kuukaudeksi. tuo kyllä erottuu joukosta aika helposti kyllä. ja michael angelo on iso vitsi Whoa... Onpas muuten helvetin epäselvää tekstiä. Lieneekö suomea? hyvää kesää, anna pesää Perustakaa joku mun kanssa bändi, pliis! |
zorro 02.10.2003 18:03:09 | |
---|
ja michael angelo on iso vitsi Maikkel angelo on eräs teinimutantti-ninjakilpikonna jos se et ole sinä.... se on joku muu! |
migeboy 04.10.2003 19:37:22 | |
---|
Whoa... Onpas muuten helvetin epäselvää tekstiä. Lieneekö suomea? Ei se suomea ole, se on hepreaa tai jotain sinne päin. |