Tirehtori 19.05.2006 08:33:39 | |
---|
Eli "kotiharjun päällä"? Sanat menee joissain kohdi..Tirlirlei kevät vei hallan ja pakkasen, tirlirlei, tuskinpa häiritsen riemuin näin laulelen..Puut jo lehtii trip trap trul, koko luomakunta herää trip trap trul.. Kiire olis, Nobody knows? eikä tästä |
aikavaikea 19.05.2006 08:56:24 (muokattu 19.05.2006 08:57:03) | |
---|
"I am familiar with forty-two different impressions left by tires. This, as you perceive, is a Dunlop, with a patch upon the outer cover. Heidegger's tires were Palmer's, leaving longitudinal stripes." - Sherlock Holmes |
Tirehtori 19.05.2006 08:58:21 | |
---|
Ei sulla ois tuota biisiä ;) ?? eikä tästä |
aikavaikea 19.05.2006 08:59:54 | |
---|
Ei sulla ois tuota biisiä ;) ?? Ei ole ei, mutta nyt se soi päässä, kiitti vaan. "I am familiar with forty-two different impressions left by tires. This, as you perceive, is a Dunlop, with a patch upon the outer cover. Heidegger's tires were Palmer's, leaving longitudinal stripes." - Sherlock Holmes |
Olen pahoillani :) eikä tästä |
askomiko 19.05.2006 11:34:01 (muokattu 19.05.2006 11:35:31) | |
---|
Löytyy myös pari vuotta sitten ilmestyneeltä hittikokoelmalta "Kiusankappaleita 1". Samalta levyltä löytyy myös muita armottomia klassikoita, kuten "Kirjasto on neliö", "Hevoset ja minä", "Joulupukki puree ja lyö" ja "Munat jäi vetoketjun väliin". Suosittelen 2000%. Tahdon bändiisi soittamaan.
"Mutta 99% varmuudella sanoisin että se kiinalainen kopioäimä tms. soveltuu ainoastaan kuikkaan tähdättäväksi manuaaliprojektiiliksi" |
jra 19.05.2006 23:29:15 | |
---|
On myös kokoelmalla "M.A.Numminen: Klassikot -ne kaikki parhaat-". Nimi on sikäli harhaanjohtava että koska kysessä on vain tupla lp, niin useita kymmeniä maestron klassisia iskusävelmiä jää uupumaan. Mukana on kuitenkin rollaava "Kuka on kierittänyt juuston rautatieasemalle", sekä letkeät "Vesioikeustango", "Jätevedenmääritelmä", "Luonnonsuojelujenkka" ja "Ne tieteet jotka käsittelevät yleisiä tosiseikkoja". |
sellisti 21.05.2006 23:05:58 | |
---|
"Munat jäi vetoketjun väliin" Tää on hulvaton biisi. "Kaikenlaisten lintujenhan munista on koko ajan ollut kyse, ymmärräthän, ethän ole älyvajaa..." "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Humputtaja 22.05.2006 23:57:59 | |
---|
Eli "kotiharjun päällä"? Sanat menee joissain kohdi..Tirlirlei kevät vei hallan ja pakkasen, tirlirlei, tuskinpa häiritsen riemuin näin laulelen..Puut jo lehtii trip trap trul, koko luomakunta herää trip trap trul.. Kiire olis, Nobody knows? Kiusankappaleita 1 -nimisellä M.A Nummisen kokoomalevyllä.... |
Loijaa 23.05.2006 19:59:22 | |
---|
en mie tuohon vastausta ois tienny, mut.. KUMIPALLONA LUOKSES POMPIN AIN AHAHAHAH ..jäi soimaan päähän, kun pitkästä aikaa kuuntelin, pompi pompi.. That's The Way That It Is |