Aihe: Levyntekokuulumisia
1 2
Fortune
01.10.2003 17:28:59
:o

Noinko ollaan virtuaalisesti huuli pyöreänä.

Innolla odotan, varsin hieno selostus oli.

Lykkyä tykö!
PL
01.10.2003 19:39:27 (muokattu 10.12.2003 10:02:04)
..................
Juntunen
01.10.2003 19:55:19

:o

Joo sai minutkin tuo selostus odottamaan. Hammond ja rokkijutut herättivät mielenkiinnon.
Jabbe
01.10.2003 20:44:34
Pitäisköhän kaikkien ruveta aina tekemään tällaisia kun ovat käyneet studiossa? Mulla on varmaan sessiot ensi viikonloppuna, voisikin pitää päiväkirjaa..
Notefix
01.10.2003 20:47:24 (muokattu 01.10.2003 20:50:25)

Hauska selostus. Tuollaisia on mukava lukea. Juttua käytännönduunista yms. Pitäisköhän munkin ryhtyä pitämään studiopäiväkirjoja :)

Varmasti tuo kuulostaa hyvältä. Ihan mielenkiinnolla voipi odotella lopputulosta. Ties vaikka saisit sopparin ja radiosoittoa yms...
Jabbe
01.10.2003 20:48:46
Pitäisköhän munkin ryhtyä pitämään studiopäiväkirjoja :)

Pitäis. Saatais mekin vähän mallia pro-maailman meiningistä.. ;)
lxi
01.10.2003 21:34:05
Pitäisköhän munkin ryhtyä pitämään studiopäiväkirjoja :)

Pitäisi. Pitää. Aloitat huomenna. Capiche?
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
HS
01.10.2003 22:05:40
Terve

Hyvältä kuulostaa, ööh tai siis näyttää; Harria, Hammondia, Anssia...
Jäämme mielenkiinnolla odottamaan.

"Nyt pukinkonttiin uutta Jabea"
:)
Liittykää seuraan, lainatkaa rahaa.
Notefix
01.10.2003 22:59:47

Pitäisi. Pitää. Aloitat huomenna. Capiche?

Nojaa, tylsää jorinaa siitä varmaan tulis...ei oo pokkaa. Parhaat jututhan tulee tunnetusti bändihommista...niin ja hutusta...ainakin siitä päätellen, mitä tuolla tanssimusapalstalla tulee luettua.

Ei, mut oikeasti. Noita bändi, studio - ja keikkatarinoita vois olla enemmänkin. Siis, oikeaa musantekojuttua, muutakin kuin noita "5 parasta kitaristia" aiheita.
Neljä Ruuvia
02.10.2003 06:41:49
Nojaa, tylsää jorinaa siitä varmaan tulis...ei oo pokkaa. Parhaat jututhan tulee tunnetusti bändihommista...niin ja hutusta...ainakin siitä päätellen, mitä tuolla tanssimusapalstalla tulee luettua.

Ei, mut oikeasti. Noita bändi, studio - ja keikkatarinoita vois olla enemmänkin. Siis, oikeaa musantekojuttua, muutakin kuin noita "5 parasta kitaristia" aiheita.

No alota ny,pliis... Nyt kaupoissa: Notefix muistelee... "Ennen oli rauta nauhaa,miehet oli toolssi ,hii-ohoi. Nyt on rautaa toolssi ja miehet ovat nauhaa. Hii-oho.i
Boogiman
02.10.2003 06:54:10
Hieno raportti!

Tässä on jotain asiaakin joten lisää näitä!
Kirjoitelkaa kaikki likaisetkin yksityiskohdat...
Jäärä
02.10.2003 08:44:54
"Ennen oli rauta nauhaa,miehet oli toolssi ,hii-ohoi. Nyt on rautaa toolssi ja miehet ovat nauhaa. Hii-oho.i

Hehe!
"Koneella on koneen tahti"
Notefix
02.10.2003 11:48:13

No alota ny,pliis... Nyt kaupoissa: Notefix muistelee... "Ennen oli rauta nauhaa,miehet oli toolssi ,hii-ohoi. Nyt on rautaa toolssi ja miehet ovat nauhaa. Hii-oho.i

Tuo oli hyvä....

Mä luulen että joiltain muilta täällä saataisiin enemmän ajan tasalla olevia muisteloita...Hoho!

Oikeasti, mä en oo misään täällä nauranut niin paljon kuin tuolla tanssimusapalstalla...aika karua läppää :)
Teijo K.
02.10.2003 12:33:48 (muokattu 02.10.2003 12:34:33)

Terve

Hyvältä kuulostaa, ööh tai siis näyttää; Harria, Hammondia, Anssia...
Jäämme mielenkiinnolla odottamaan.

"Nyt pukinkonttiin uutta Jabea"
:)

Joo, tänne kanssa.

Laita Jabe tietoa heti, kun sinkkua/ ep-tä/ levyä / whatever on saatavilla, pliis. Sait kiinnostuksen heräämään pelkällä nimilistalla. Ja mukavanoloinen kirjoituskin, sietäisit plussaa tuosta hyvästä.
Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms)
Vilhelmus
03.10.2003 00:44:27

Jesh, olipa mukavaa luettavaa! Julkaisua odotellessa..
Muutenkin hauskaa, kun on välillä ihan kerrottavaakin, eikä vain kysyttävää. Siis palstalla yleensä.
Jabe
03.10.2003 16:36:49 (muokattu 07.12.2003 21:11:58)

Kiitos kaikille yllä olleista kannustavista kommenteista. Nyt on nuo neljä biisiä masteroitu, ja olo on edelleen ihan juhlava :-) Ainakin yhden kuuntelukerran perusteella omassa, tutussa kuunteluympäristössä vaikuttaa siltä, että levyä ei masteroitu lyttyyn, vaan se edelleenkin hengittää ja rokkaa. Tietenkin masterointi toi lisää volaa, tiukkuutta jne., mutta mihinkään ylimoderniin tiiliskivikompurointiin ei sorruttu. Enkä mitään sellaista pelännytkään - Hämis on mielestäni tajunnut tosi hyvin, millaista soundia haetaan, ja millaisesta meiningistä on kyse. Hänen kanssaan työskentely on ollut yhtä juhlaa. Niinkuin tuottajan ja soittajienkin.

Laita Jabe tietoa heti, kun sinkkua/ ep-tä/ levyä / whatever on saatavilla, pliis.

Siltä ette voi välttyä :-) Apropoo, käykää laittamassa mailiosoitteenne mun postituslistaan: http://www.saunalahti.fi/jpesola/postituslista.htm . En kiusaa millään viikottaisilla viesteillä, mutta laitan sitten sähköpostia, kun on jotain uutta kerrottavaa levystä ja keikoista.

Edit: Tuo postituslistasivu ei pelittänyt jostain syystä uusilla www.jaakkopesola.com -sivuilla. Koitan fiksata sen joskus ... mutta sähköpostia saa tietysti mulle päin lähettää ihan muuten vaan.
Jabe
07.12.2003 21:09:26

Rytmi -lehden 7/2003 -numeron kiekkoringissä on mun vielä julkaisemattoman levyn arvostelu. Tai oikeastaan sen referenssilevyn, jota lähettelin tutuille kuultavaksi saadakseni palautetta. Suunnittelin, että saisin joitain arvosteluja ja lehtijuttuja sitten julkaisun jälkeen ... mutta mukavaahan sitä palautetta on lehdistä lukea jo nyt, mikäs siinä :-)

Mä sain plussan muuten verran paremmat pinnat (kiekot?) kuin Pat Travers! Rok :-)

Ensimmäinen sinkku levyltä julkaistaan tammikuun alussa. Lisää läppää aiheesta sitten.
Veikko
07.12.2003 21:17:59
Sinähän olet kerennyt. Hienoa, toivottavasti ovet aukenevat.
"Sähköurku!!!" (nuoren J. Karjalaisen äänellä)
Jabe
17.12.2003 19:47:15 (muokattu 17.12.2003 19:48:11)

Prkl, kovaa hommaa on kaiken saaminen valmiiksi ajoissa. Mikään kun ei hoidu, jos sitä ei itse hoida. Kansityöt on viittä vaille valmiit. AD ja valokuvaaja tekivät kyllä loistavaa työtä. Minutkin saattaa "tunnistaa ihimiseks muutenkin ko kengään jäljist' ". Ja kansityössä on joku taiteellinen pointti ... meinaan - minusta tuntuu, että se kokonaisuus on "samaa fiilistä musan kanssa".

Sovin just sinkun julkkarikeikan Juttutupaan (Helsingin Hakaniemessä) tiistaiksi 3. helmikuuta -04. (Sinkku on kyllä ulkona jo tammikuun puolella.)Tulkaahan kattomaan keikkaa. Sehän voisi olla sopiva sauma jättää tipaton tammikuu taakse :-) Vaikka kyllä mun musaa saattaa kestää ihan selvinkin päin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)