Tempura 15.05.2006 23:11:16 | |
---|
Berg. Aki-Petteri. Muutama ihan hyvä juttu pelissä. Muutama aika vitun hirveä esitys. Paska jää näkyviin. Vittuhäättänäh. Lihavuori miettimään tekojaan. Tuo on joku saatanan kansanliike tuo Bergin halveksuminen. Oli Akin syytä että hävittiin. Muut pelasi tosi hyvin, Aki ei. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Planetist 15.05.2006 23:29:00 | |
---|
Katsoittekos tuota Ruotsi - Venäjä-koostetta? Huikeassa vireessä tuntuivat molemmat joukkueet olevan, etenkin Ruotsi. Huh huh. Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake |
greshgurt 15.05.2006 23:31:06 | |
---|
Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Skebameizi 15.05.2006 23:32:57 | |
---|
Miksi siirtää huomiseksi se minkä voi tehdä ylihuomenna? |
sellisti 15.05.2006 23:33:19 | |
---|
Jossittelu Suomen puolivälierävastustajasta... Vastaan tulee Ruotsi (gulp!), jos: 1. Kanada voittaa Suomen, Tshekki voittaa USA:n ja Ruotsi voittaa Venäjän/tasapeli Tää alkaa näyttää pelottavan todennäköiseltä. No, katsotaan nyt jos USA yllättäis Tsekkiä vastaan. Jos Suomi voittaa, tulee Suomenkin voittaa. Tästä mä oon muuten samaa mieltä. =) "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Toveri 15.05.2006 23:37:26 (muokattu 15.05.2006 23:40:35) | |
---|
Tuo on joku saatanan kansanliike tuo Bergin halveksuminen. Oli Akin syytä että hävittiin. Muut pelasi tosi hyvin, Aki ei. Ei, Berg pelaa usein hyvin, mutta ne karkeat virheet näkyvät liian vahvasti. Isokokoinen ja vahva puolustaja, ei huonoimpia laukojia ja pelisilmääkin löytyy enemmän kuin useimmilta. Mutta aina vain tuntuu siltä, että kun vastustaja runttaa maalin, löytyy kentältä pelaaja numero 7, jonka selkämykseen on painettu "Berg". Kai se on tuotannon vika, kun zoomaavat siihen. Ja kaipa tässä on jotain vanhoja "kaunoja" taustalla. Nyt loppuu dissaus ja katseet kohti seuraavaa ottelua. Tsemppiä! Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
HaloOfFlies 16.05.2006 00:33:45 | |
---|
Oli hyvä että tuo tappio tuli nytten, tässä ei vielä menetetty mitään, keskiviikkona/torstaina (lohkosijoituksesta riippuen) on jo tosi kyseessä sitten. Toivottavasti Niittymäen vamma ei ole paha. Jos Nitty joutuu pois kisoista, ollaan kusessa, Norrenaan en nimittäin luota tippaakaan. Ainoastaan jos Bäckström pääsee maaliin voi olla toivoa. First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5 |
Von Blåmberg 16.05.2006 08:12:46 | |
---|
Norrenaan en nimittäin luota tippaakaan. Äläs nyt. Norrennahan on pelannut nollan kolmessa neljästä viimeisimmästä arvokisapelistään. "Since when did mediocrity and banality become a good thing....? I want my children to listen to people who FUCKIN' ROCK!!!!!!" -William Melvin Hicks |
rc 16.05.2006 08:28:28 (muokattu 16.05.2006 08:35:02) | |
---|
Päivitetään puolivälieräspekulaatio. Ruotsi: 1. Tshekki voittaa USA:n, Sveitsi ei voita Valko-Venäjää neljällä maalilla/enemmän. 2. Tshekki ei voita USA:a, Sveitsi voittaa Valko-Venäjän neljällä maalilla/enemmän. Sveitsi: 1. Tshekki voittaa USA:n, Sveitsi voittaa Valko-Venäjän neljällä maalilla/enemmän. 2. Tshekki ei voita USA:a, Sveitsi voittaa Valko-Venäjän alle neljällä maalilla. Valko-Venäjä: 1. Tshekki ei voita USA:a, Valko-Venäjä voittaa Sveitsin/tasapeli. Eli kannustamme jenkkejä. Sveitsi tuskin Belarussiaa murskaa tarpeeksi pahasti. EDIT: Itse kannustan jenkkejä vielä ihan aikataulullisista syistä. Keskiviikkona molen poissa, torstaina telkkarin ääressä. Jos Tshekki voittaa USA:n, Suomi pelaa puolivälierän keskiviikkona klo 19.15 Jos Tshekki ei voita USA:a, Suomi pelaa puolivälierän torstaina klo 20.15 Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä - Uusis ei |
Jzzka 16.05.2006 08:29:18 | |
---|
Oma mielipiteeni: Joukkueena Suomi ei pelannut mitenkään huolestuttavan huonosti, nuo muutamat karmaisevat virheet kostautuivat Kanadaa vastaan ihan eri tavalla kuin esimerkiksi hieman puolivaloilla pelannutta Tsekkiä tai Norjaa vastaan. Nummelin oli Suomen pakkien ykkönen ja yllätyksekseni Luoma pelasi selkeästi parhaan pelinsä tässä turnauksessa. Bärillä ei taas ollut paras päivänsä, kiekko ei pysynyt lavassa sitten millään. Hyökkäyspäässä O.J olisi paremmalla onnella tehnyt parikin maalia ja Hentunen pelasi erinomaisesti. Ikävä vain nähdä tuota pikku-Ruudun taaperrusta, kun tehoja ei tule sitten millään. Ja onko nimi selässä jäähyn aiheena, jotenkin sellainen maku jäi siitä ihan ensimmäisestä jäähystä, jossa puhtaasta taklauksesta sai kakkosen. Tuo yv samaan kuntoon kuin mitä se oli kolmannessa erässä niin kyllä siinä ainekset on vaikka kultaan saakka. Ei tuo Kanada ollut millään tavalla ylivoimainen tai edes hallitseva. Saivat vain paikoista sisään. Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS |
Jzzka 16.05.2006 08:31:40 | |
---|
Eli kannustamme jenkkejä. Sveitsi tuskin Belarussiaa murskaa tarpeeksi pahasti. Kannatan Tsekkejä. Suomi on viime aikoina voittanut Ruotsin melko usein nimenomaan puolivälierävaiheessa ja uskon että näin käy nytkin. Ruotsilla on lisäksi jonkintasoinen molariongelma, joten Ruotsi voisi itse asiassa olla suomelle ihan hyvä vastus. Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS |
Hargon 16.05.2006 08:32:35 | |
---|
Ei se mun mielestä auta Bergiä yhtään vaikka se tekis 59 minuuttia ottelusta sitä legendaarista näkymätöntä työtä, jos se sen näkyvän 1 minuutin aikana toheloi kiekon 8 kertaa suoraan vastustajan pelaajan lapaan. Berg on todella vaarallinen pelaaja. Ikävä kyllä vain Suomen joukkueelle. Jalkapallon puolelta samanlainen yliarvostettu pelaaja on Sami Hyypiä. Aina se sinne pitää valita, vaikka äijä tekee maaotteluissa järjettömiä virheitä oman maalin edessä. No, Suomen pelit loppuvat huomenna. Suomen kokoinen maa ei enää mömmökisoissa pärjää kakkosjoukkueella. Materiaalin laajuus ei kerta kaikkiaan riitä, kun paras kentällinen on poissa (Lehtinen - Koivu - Selänne - Numminen - Timonen) ja maalillekin pitää laittaa joku puulaakitason Norrena. She's dead! Wrapped in plastic. |
rc 16.05.2006 08:36:51 | |
---|
Jalkapallon puolelta samanlainen yliarvostettu pelaaja on Sami Hyypiä. Aina se sinne pitää valita, vaikka äijä tekee maaotteluissa järjettömiä virheitä oman maalin edessä. Älä nyt viitsi pelleillä siinä. Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä - Uusis ei |
FatSam 16.05.2006 08:42:55 | |
---|
Päivitetään puolivälieräspekulaatio. Ruotsi: 1. Tshekki voittaa USA:n, Sveitsi ei voita Valko-Venäjää neljällä maalilla/enemmän. 2. Tshekki ei voita USA:a, Sveitsi voittaa Valko-Venäjän neljällä maalilla/enemmän. Hyvä. Olin just alkamassa kirjoittelemaan, mutta säästyin vaivalta. Sen verran voisin korjata, että sveitsin on voitettava Valko-Venäjä vähintään viidellä maalilla TAI neljällä maalilla TEHDEN VÄH. 7 noustakseen Ruotsin ohi. Mutta en itsekään kyllä usko mihinkään murskajaisiin vaan varsin tasaiseen otteluun, joten Tsekki ei saisi voittaa. Jos siis Ruotsin haluaa välttää, niinkuin minä. |
Ei se mun mielestä auta Bergiä yhtään vaikka se tekis 59 minuuttia ottelusta sitä legendaarista näkymätöntä työtä, jos se sen näkyvän 1 minuutin aikana toheloi kiekon 8 kertaa suoraan vastustajan pelaajan lapaan. Berg on todella vaarallinen pelaaja. Ikävä kyllä vain Suomen joukkueelle. Jalkapallon puolelta samanlainen yliarvostettu pelaaja on Sami Hyypiä. Aina se sinne pitää valita, vaikka äijä tekee maaotteluissa järjettömiä virheitä oman maalin edessä. No, Suomen pelit loppuvat huomenna. Suomen kokoinen maa ei enää mömmökisoissa pärjää kakkosjoukkueella. Materiaalin laajuus ei kerta kaikkiaan riitä, kun paras kentällinen on poissa (Lehtinen - Koivu - Selänne - Numminen - Timonen) ja maalillekin pitää laittaa joku puulaakitason Norrena. On kyllä niin asiantuntevaa tekstiä, ettei kyllä voi kommentoida. Tai kommentoinpa silti. Oletko katsonut koskaan Bergin NHL-pelejä / Hyypiän Valioliiga- tai UCL-pelejä? Tottakai nuokin pelaajat ovat virheitä tehneet, mutta aika saatanan vähän pelimääriin nähden. Se on sitten eri asia, jos on katsonut muutamia maaotteluita ja niiden perusteella tehnyt päätelmiä, nekin vielä pelaajalle sangen epäedullisesti, ts. nähnyt pelkät virheet. Berg nyt ei varmasti ole ihan säälistä päässyt pelaamaan satoja NHL-pelejä eikä Hyypiää turhaan pidetä yhtenä maailman parhaista toppareista. Norrena puulaakitasoa, voi hyvää päivää, katso nyt vaikka jotain tilastoja vähän. |
rc 16.05.2006 09:35:15 | |
---|
Hyvä. Olin just alkamassa kirjoittelemaan, mutta säästyin vaivalta. Sen verran voisin korjata, että sveitsin on voitettava Valko-Venäjä vähintään viidellä maalilla TAI neljällä maalilla TEHDEN VÄH. 7 noustakseen Ruotsin ohi. Mutta en itsekään kyllä usko mihinkään murskajaisiin vaan varsin tasaiseen otteluun, joten Tsekki ei saisi voittaa. Jos siis Ruotsin haluaa välttää, niinkuin minä. Hauskin tapaus on se, että jos Sveitsi voittaa Valko-Venäjän 6-2, Ruotsin ja Sveitsin välille ei saada eroa millään. Silloin heitetään arpaa... harmi vaan että se ei ole julkista. Suomalaisia kiinnostaisi varmasti nähdä sellainen kolikonheitto. Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä - Uusis ei |
Hargon 16.05.2006 10:34:48 | |
---|
Oletko katsonut koskaan Bergin NHL-pelejä / Hyypiän Valioliiga- tai UCL-pelejä? Olen katsonut ja siellä pelaavat niin kuin pitääkin. Mutta maajoukkepeleistähän MM-kisoissa nimen omaan on kysymys. Ja heidän osaltaan ne ovat melkoista koheltamista. Jos joku ei ole parhaimmillaan turnauspeleissä, niin ei perkele sellaista kaveria sitten saisi valita turnauksiin, vaikka ei olisi 20 vuoteen tehnyt yhtään virhettä NHL:n runkosarjassa. Valmentajien pitäisi jo ruveta toteuttamaankin sitä iän ikuista "joukkueeseen-valitaan-sopivimmat-eivät-välttämättä-parhaimmat" -mantraansa. Norrena puulaakitasoa, voi hyvää päivää, katso nyt vaikka jotain tilastoja vähän. Okei, mä katson tilastoja. Torjuntaprosentti 91,11, kun äijä on pelannut sellaisia suuria kiekkomaita vastaan kuin Slovenia ja Norja. Eilen Kanadaa vastaan tuli muutama hassu laukaus ja eiköhän niistäkin pitänyt yksi päästää. She's dead! Wrapped in plastic. |
Black Star 16.05.2006 10:57:16 | |
---|
Eilen Kanadaa vastaan tuli muutama hassu laukaus ja eiköhän niistäkin pitänyt yksi päästää. Sitä kutia ei olisi edes Tretiak torjunut. Minulta löytyy ainakin luottoa Norrenaa kohtaan. |
punk s blood 16.05.2006 10:57:58 | |
---|
Äläs nyt. Norrennahan on pelannut nollan kolmessa neljästä viimeisimmästä arvokisapelistään. Ai on vai? Näissä kisoissa Norrena on pelannut kolmessa pelissä. Slovenia pelissä päästi 3 maalia, Norja peli nollilla, Kanada pelissä 1 maali. |
Von Blåmberg 16.05.2006 11:14:23 | |
---|
Ai on vai? Näissä kisoissa Norrena on pelannut kolmessa pelissä. Slovenia pelissä päästi 3 maalia, Norja peli nollilla, Kanada pelissä 1 maali. Ohoh, lapsus. Tarkoitin siis ennen cänädäpeliä. Olympialaisissa kaksi peliä eikä yhtään päästettyä maalia. Näissä kisoissa kolme peliä ja neljä maalia. Ei todellakaan mikään puulaakisaldo, vaikka onkin enimmäkseen heikompia maita vastaan. "Since when did mediocrity and banality become a good thing....? I want my children to listen to people who FUCKIN' ROCK!!!!!!" -William Melvin Hicks |