Dnjmaster 15.05.2006 08:45:38 | |
---|
Tämä on vähän rummunpaukutuksen vierestä, mutta kun asia välillä mietityttää niin rohkenen aloittaa keskustelun rumpaleiden nimimerkeistä. Nimimerkit täällä rumpupalstalla ovat kiehtovia. Jotkut niistä ovat selkeitä lyhenteitä käyttäjänsä nimestä tai kuvastavat kirjoittajan arvostamaa rumpumerkkiä. Toiset taas eivät avaudu ulkopuoliselle ilman selitystä. Oma nimimerkkini ”Sonormies” on tietysti helppo nakki. Tunnen suurta iloa ja jopa ylpeyttä hankittuani juuri sellaisen Sonorin setin kuin olen aina halunnutkin. Mutta onko ”Kampela” kova kalamies vai löytyikö nimimerkki peiliin katsomalla? Ja mitä ilmaisee ”hollmi-5:n” viitonen? Entäs aloittiko ”Tindrum” uransa koputtelemalla säilykepurkkeihin ja onko Tindrumilla oikeasti virveli, joka näyttää säilykepurkilta? Kerro siis reilusti nimimerkkisi tarina. En jaksa selittää.. Pitkä tarina ;) kalamies#40 >-)))> |
Tindrum 15.05.2006 09:08:49 | |
---|
Entäs aloittiko ”Tindrum” uransa koputtelemalla säilykepurkkeihin ja onko Tindrumilla oikeasti virveli, joka näyttää säilykepurkilta? Kerro siis reilusti nimimerkkisi tarina. Kyllä. Vuosi taisi olla 1974 kun vedettiin Maukka Perusjätkän kanssa ensimmäinen "bändi" kasaan. Makuuhuoneeseen peltisiä kurkkupurkkeja riviin. Kapuloina muistaakseni toimivat mustista muovihengareista irtiväännetyt putket. Oikeisiin kapuloihin "piti" siirtyä, kun kummankin mutsit sai tarpeekseen vaateripustimista, joista kaikista puuttui tuo "housupuu". Samana vuonna taidettiin kyllä jo panostaa "oikeisiin soittimiin". Pari vuotta myöhemmin vallattiin Kalliossa Kill City ja loppu onkin sitten historiaa. Ja ei. Toi omakuvan säilykepurkki-virppa on mielikuvituksen tuotetta. Mutta olis kyllä kiehtovaa tehdä tuollainen. Päällystäis vaikka jonkun supran... ; ) m©
Varmuus on paras. |
mats petter 15.05.2006 09:33:25 | |
---|
... tarviiko tuota nyt selittää. Niin se vain on. |
Muovinen 15.05.2006 09:42:25 | |
---|
Sukunimeni Huovinen = Muovinen Muovinen viittaa löysähkösti nykyisen kulutusyhteiskunnan kurimukseen, jonka vankeja itsekin ollaan. Ahh, idealismia. Eräs kaveri muuten kutsuu mua lentopalloaikojen pelinumeroni mukaan Muovinen Viitonen -nimellä (vertaa Hollmi-5 ;). |
CustomSeries 15.05.2006 09:43:50 | |
---|
CustomSeries. Rumpukamoissahan joissakin on CustomSeries. Esim. Paiste alpha h-H customseries. Juunou! |
wavelength 15.05.2006 09:52:56 | |
---|
Kymmenisen vuotta sitten Half-Life oli kova sana pelirintamalla. Sankarin puvussa ja muuallakin vilisi lambda-merkkejä λ eli aallonpituuden symboleja. Näin ollen keksaisin nimimerkkini, jota olen käyttänyt monessa monessa paikassa. |
kampela 15.05.2006 10:11:29 | |
---|
Kalastusta takana n. 18 vuotta joista 13 vuotta perhoa nakellen. Ja onhan se kampela aika metka fisu. http//:www.musamaailma.fi |
mika_89 15.05.2006 10:24:59 | |
---|
Joka paikassa nimimerkkini on Rämpäli mutta jotenkin vahingossa pistin tänne mika_89 joka tulee tietysti etunimestäni ja syntymävuodesta TAMA on kyllä meleko hyvä |
Joku kaveri lyhensi oikean nimeni (Niku) jossain irc-keskustelussa vuosia sitten noin ja siitä tuli nimimerkki jäädäkseen. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Progressor 15.05.2006 10:59:28 | |
---|
Yritin hakea nimimerkkiini kuvaavuutta ja hieman monitulkintaisuutta. "Progressor" viittaa ehkä ensisijaisesti siihen, että pidän kovasti progesta, mutta se voi tarkoittaa myös, että olen henkilö, joka haluaa kehittyä ja edetä elämässään. Arvostan jossain määrin akateemisuutta, joten ehkäpä nimimerkin voi ajatella myös väännökseksi professorista. Avatar kuvastaa mainittua eteenpäin katsomisen ajatusta, ja siitä voi lisäksi päätellä suosikkibändini. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
LumPus 15.05.2006 11:10:23 | |
---|
en edes muista mistä tämä nimimerkki on tullut. pentuna se jo iskostui päähän, nykyään tulee käytettyä. ei ollut tarkoittamassa siis mitään. nyt, kiitos internetin, olen saanut selville että Lumpus tarkoittaa jotain syvänmeren rasvakalaa. eipä olis taas tarvinnu arvailla. googlen kuvahaku löytää yllättäen myös kuvan itsestäni heti ensimmäisellä yrityksellä kun siihen lumpus laitetaan: http://www.dqshrine.com/dq/dq3/lumpus.jpg |
lkx 15.05.2006 11:11:14 | |
---|
Jaa-a, se tuli vähän niinkun vahingossa. Broidi väänsi photarilla ton "logon" joka tossa avatarina komeilee ja otin kirjainyhdistelmän siitä käyttööni. Periaatteessa siinä on etu-, suku- ja lempinimeä.. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
Sa(n)kari 15.05.2006 11:17:46 | |
---|
Toinen nimi on Sakari. Siitäpä keksin jottain vaan. Varsinainen sankari, hoho. Simpson, eh?
http://www.last.fm/user/SickNature/ |
Pieni rumpalipoika 15.05.2006 11:29:31 | |
---|
Tää on ollu mulla alusta asti ja nettihommatkin alotin vasta m.netin myötä joskus 90-luvun lopussa. Ihan ite mä ton nimimerkin keksin, vaikka alitajuisestihan se varmastikin tuli intin soittokunnan peruina, jossa totakin marssia oon varmaan vetäny. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Alpha 15.05.2006 11:32:05 | |
---|
Toinen nimi on Sakari. Melkein samiksii...kolmas nimeni os Sakari. Kertokaapa myöskin avataristanne, että miten se tuli. Täällä tietty jotkut vaihtavat avaa kuin sukkia, mutta itse nyt olen löytänyt tämän oman ja se on hyvä. Avatarissa on siis "Christine" John Carpenterin saman nimisen elokuvan innoittamana...Plymouth Fury ´58. Hieno auto muuten... |
Migo 15.05.2006 11:34:50 | |
---|
Melkein samiksii...kolmas nimeni os Sakari. Kertokaapa myöskin avataristanne, että miten se tuli. Täällä tietty jotkut vaihtavat avaa kuin sukkia, mutta itse nyt olen löytänyt tämän oman ja se on hyvä. Avatarissa on siis "Christine" John Carpenterin saman nimisen elokuvan innoittamana...Plymouth Fury ´58. Hieno auto muuten... Itselläni on ollut aina tuo avatar, tai ainakin hyvin pitkään. Tuo on nuorempi hauva. Ehkä hieman huono kuva, mutta itse siitä selvän saan. Syytä ei ole miksi laitoin juuri koiran. Ehkäpä, kun en halunnut kaiken maailman kotkotuksia siihen laittaa. Niinpä.. |
moderndrummer88 15.05.2006 11:36:23 | |
---|
Melkein samiksii...kolmas nimeni os Sakari. Kertokaapa myöskin avataristanne, että miten se tuli. Täällä tietty jotkut vaihtavat avaa kuin sukkia, mutta itse nyt olen löytänyt tämän oman ja se on hyvä. Avatarissa on siis "Christine" John Carpenterin saman nimisen elokuvan innoittamana...Plymouth Fury ´58. Hieno auto muuten... arvaappas muuten, sulla tais olla ennenkin samainen auto avatarissa? luulin että se on joku lava, en vaan kertakaikkiaan saanut otetta kuvasta, ennen kuin nyt... Oma avatari on yksityiskohta isommasta kuvasta, tykkään Kingston Wallista niin mikäs siinä, tuo saa jäädä pidemmäksi aikaa nyt. musiikki on kuin musiikkia korvilleni |
Danko 15.05.2006 11:42:31 | |
---|
romantikkoitkijät #37 "Mulle on ihan sama, missä asennossa nainen on kun multa tulee. Omakin asento on siinä vaiheessa ihan sama, kunhan se ei ole sikiöasento, ja jos on, niin ei kai siinäkään mitään." -Tempura |
dictatorsh*t 15.05.2006 11:45:36 | |
---|
Dictatorshit on Sepulturan biisi, joten päätin sensuroida i:n niin kuin levyn takakannessakin oli, vaikkakin Sepulturan kuuntelu on jäänyt käytännössä kokonaan pois. Avatar mulla vaihtuu aika tiuhaan, nyt on yksityiskohta Godspeed You Black Emperor!in Yanqui U.X.O. levyn sisäkansista. |
LumPus 15.05.2006 11:47:21 | |
---|
avatareni kuvastaa erästä mieltymystäni. kaikki nyt varmaan osaavat päätellä. |