Kirk_Hammett 14.05.2006 16:05:39 | |
---|
joo, ei kyllä taida IHAN olla mitään death metallia! :) |
Maardi 14.05.2006 17:22:30 | |
---|
joo, ei kyllä taida IHAN olla mitään death metallia! :) Päivän Sherlock. |
carnation 14.05.2006 18:13:12 | |
---|
Päivän Sherlock. Annetaan kaverille kunnon aplodit. |
Terry Pantheras 14.05.2006 19:51:14 | |
---|
NIIN MINÄHÄN EN TÄSSÄ YRITÄ YHTÄÄN PROVOSOIDA MUTTA KATSOKAA KAIKKI KUINKA SUURI ATEISTI MINÄ OLENKAAN. HETI KUN JOKU MAINITSEEKIN JOTAKIN OMASTA USKONNOSTAAN NIIN MINÄ KYLLÄ LOUKKAANNUN. ITSE SAAN TIETYSTI JULISTAA ATEISMIANI NIIN PALJON KUN LYSTÄÄN EIKÄ JEESUSTELIJOILLA OLE SIIHEN MITÄÄN SANOTTAVAA. SEHÄN ON NIIN MUODIKASTA JA KIVAA PILKATA KRISTINUSKOA Siulla on caps lock päällä... All work and no play makes Jack a dull boy. |
GhostOfTheSun 14.05.2006 19:58:15 | |
---|
NIIN MINÄHÄN EN TÄSSÄ YRITÄ YHTÄÄN PROVOSOIDA MUTTA KATSOKAA KAIKKI KUINKA SUURI ATEISTI MINÄ OLENKAAN. HETI KUN JOKU MAINITSEEKIN JOTAKIN OMASTA USKONNOSTAAN NIIN MINÄ KYLLÄ LOUKKAANNUN. ITSE SAAN TIETYSTI JULISTAA ATEISMIANI NIIN PALJON KUN LYSTÄÄN EIKÄ JEESUSTELIJOILLA OLE SIIHEN MITÄÄN SANOTTAVAA. SEHÄN ON NIIN MUODIKASTA JA KIVAA PILKATA KRISTINUSKOA Lohjalainen basisti... "Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine"
- Refused are fucking dead |
sellisti 14.05.2006 23:21:42 | |
---|
NIIN MINÄHÄN EN TÄSSÄ YRITÄ YHTÄÄN PROVOSOIDA MUTTA KATSOKAA KAIKKI KUINKA SUURI ATEISTI MINÄ OLENKAAN. HETI KUN JOKU MAINITSEEKIN JOTAKIN OMASTA USKONNOSTAAN NIIN MINÄ KYLLÄ LOUKKAANNUN. ITSE SAAN TIETYSTI JULISTAA ATEISMIANI NIIN PALJON KUN LYSTÄÄN EIKÄ JEESUSTELIJOILLA OLE SIIHEN MITÄÄN SANOTTAVAA. SEHÄN ON NIIN MUODIKASTA JA KIVAA PILKATA KRISTINUSKOA Ateismi = kristinuskon pilkkaaminen? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Ateismi = kristinuskon pilkkaaminen? muuten, sellisti = raskaan musiikin kuluttaja? itki south_of_heaven |
sellisti 14.05.2006 23:32:17 | |
---|
muuten, sellisti = raskaan musiikin kuluttaja? Kyllä, kuten kuvauksesta käy ilmi. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
south_of_heaven 14.05.2006 23:33:40 | |
---|
Kyllä, kuten kuvauksesta käy ilmi. mä en tiennykkää et Metallicalla on joku ihmeen Platinum 2CD- levy?? itki south_of_heaven |
sellisti 14.05.2006 23:44:17 | |
---|
mä en tiennykkää et Metallicalla on joku ihmeen Platinum 2CD- levy?? Ei se mikään virallinen julkaisu taida ollakaan, mikä lie bootleg. Sain lahjaksi. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Shemhamforash 15.05.2006 01:03:25 | |
---|
Lordi varmaan voittaa euroviisut tällaisella ennakkokohulla. En edes uskonut, että Lordi pääsee euroviisuihin asti Suomen karsinnoissa, mutta niin ilmeisesti ajatteli moni muukin; "heh, ei tuo voi päästä! Äänestänpä huvikseni!" ja ohhoh, kuinkas kävikään... Oikeastaan kukaan ei olisi saanut päästä euroviisuihin. Ihan yliarvostettu koko juttu... Vai että deathmetallia. Uh. Se parempi puussa joka ylempi alhaalla. Bella Italia #16 |
Super-Jari 15.05.2006 07:09:26 | |
---|
Lordi varmaan voittaa euroviisut tällaisella ennakkokohulla. Eh... Finland, zero points. |
Nuvola 15.05.2006 08:11:44 | |
---|
Eh... Finland, zero points. sä äänestät mc.hammerii vai? RokRok! |
cfe 15.05.2006 14:18:48 | |
---|
Eipä noita mikskään dödikseks luultais ilman noita maskeja. Noi brittitoimittajat nyt varmaan luulis Slipknottia jokski brutal extreme grindcoreks Täytyy muistaa että toisin kuin Suomessa, nuo esillä olevat brittitoimittajat jotka kirjoittelevat tärkeimpiin sikäläisiin julkaisuihin, ovat pelastamassa rokkia ainakin 2 kertaa kuussa ja heidän tietämyksensä menee Strokes yms. sellaisen linjalla. Raskas musiikki on Britanniassa marginaalissa eikä heillä ole tarvetta syventyä siihen kun pitää kirjoittaa seuraavasta The alkuisesta rokin pelastajasta uuteen NME:hen. http://www.causeforeffect.org |
Super-Jari 15.05.2006 17:00:13 | |
---|
sä äänestät mc.hammerii vai? Joo. |
jamez_wannabe 16.05.2006 21:25:34 | |
---|
Joo. mä annoin kaikille tässä ketjussa kirjoittaneille blussaa. "more deers" |
carnation 17.05.2006 11:51:48 | |
---|
mä annoin kaikille tässä ketjussa kirjoittaneille blussaa. Kiitti. |
t.heiska 17.05.2006 13:23:44 | |
---|
En tiedä onko ollu jo täällä tai kiinnostaako ketään, mutta tänään tulee kakkoselta klo 23.10 Lordin Raumanmeren keikka. |
south_of_heaven 17.05.2006 14:21:07 | |
---|
En tiedä onko ollu jo täällä tai kiinnostaako ketään, mutta tänään tulee kakkoselta klo 23.10 Lordin Raumanmeren keikka. Vois kattoo, vaikka en voi sanoa pitäväni Lordin musiikista. Näkis millaset lavashowt niillä nyt sit on, kun niitä niin hehkutetaan. itki south_of_heaven |
aivokuolio 17.05.2006 18:45:35 | |
---|
Todettakoon vielä että keikka on kesältä 2003, eikä anna ihan oikeaa kuvaa tuosta nykymeiningistä. Tosin eipä tuossa olennaisesti ole mikään muuttunut, kaikki on vain isompaa ja sujuvampaa. Tuolla RMJ:n keikalla taisi muistini mukaan olla vielä jotain teknisiä ongelmia sateen takia tms. Noh, onpahan ajankuva tuon ajan touhuiluista. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |