Aihe: ValveKing® 212 Combo
1
Bentley
12.05.2006 18:42:41

Eli siis, mitä mieltä olette kyseisestä vehkeestä?
http://www.peavey.com/products/brow … /begin/1/ValveKing%AE+212+Combo.cfm

Parempaa vahvistina olen hankkimassa nykyiseni tilalle (Vampire LX-112) ja toi ois kiikarin alla.

Itse soittelen lähinnä tiluheviä jos näin voisin leimauksen alla sanoa mutta toki soittelen myös popahtavampaa ja rokimpaaki matskua johon tuon luulisi pystyvän hyvin. En ole vielä kunnolla päässyt testaamaan tuota laitetta joten olisi kiva saada tietää mitä ottaa huomioon jne.
For those who can't be without the music!
cruel_destiny
12.05.2006 20:07:37
100W täysputkivahvistin tolla hinnalla, itteäni ainakin mietittyttää, mutta kyllä sitä on sanottu "hintaisekseen hyväksi"

http://www.harmony-central.com/Guit … a/Peavey/Valveking_112_Combo-1.html

tossa on puolet pienemmästä saman sarjan vahvistimessa jotain kommentteja...
myykääs mulle Hiwatt Custom 50 vahvistin, myös näitä uudempia hi-gaineja saa tarjota... :D
Marzi
13.05.2006 00:06:19 (muokattu 13.05.2006 00:10:49)

Kantsii koittaa säätää sitä takana olevaa A-A/B -kytkintä, se vaikuttaa oikeasti.

Testasin sitä 1*12" -vehjettä ja nuppi/kaappi -yhdistelmää ja sanoisin, että toimivia vehkeitä. Emmä tiedä tarkkaan kyseisten kamojen putkipurismista, mutta riittävä määrä niissä ojn etuaste/pääteasteputkia ollakseen täysputkia. Mun korvaan terveen kuuloisia vehkeitä molemmat. Ja kun ovat Piiveitä, luultavasti kestävät, eli road proof. :D

Ite käytän musaliikkeessä aina kitaratestivehkeenä Piivein Classiccia jos ei oo Marsua tarjolla. :P

EDIT: Ai niin, itse luulin Valve Kingin tullessa, että jaahas, nyt Piivei laittaa ulos Road King -kopion ja hinta on tsiljoona Egee. Mut ei kummiskaan. :D Piiveillä on kumminkin ihan oikeitakin vahvistimia (mitä ei ennen ollut :D) nykyään, esim SISO, (eli nykyinen mikäsenyton, 6510?) ja JSX, että huoli oli oikeutettua. Mut ei onneksi. Mun makuun noi Piivein nykykoneet on kumminkin ihan jees. Vaikka Delta Bluus onki surkeasti suojattu. Pirisee...
Pidän ääntä, näyn kauas, olen.
Bentley
13.05.2006 00:08:25

Kantsii koittaa säätää sitä takana olevaa A-A/B -kytkintä, se vaikuttaa oikeasti.

Jaa siellä on oikeen sellanen kytkinki vielä.. pitääpi tesmata kun pääsee testaamaan.
For those who can't be without the music!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)