Kantsii koittaa säätää sitä takana olevaa A-A/B -kytkintä, se vaikuttaa oikeasti. Testasin sitä 1*12" -vehjettä ja nuppi/kaappi -yhdistelmää ja sanoisin, että toimivia vehkeitä. Emmä tiedä tarkkaan kyseisten kamojen putkipurismista, mutta riittävä määrä niissä ojn etuaste/pääteasteputkia ollakseen täysputkia. Mun korvaan terveen kuuloisia vehkeitä molemmat. Ja kun ovat Piiveitä, luultavasti kestävät, eli road proof. :D Ite käytän musaliikkeessä aina kitaratestivehkeenä Piivein Classiccia jos ei oo Marsua tarjolla. :P EDIT: Ai niin, itse luulin Valve Kingin tullessa, että jaahas, nyt Piivei laittaa ulos Road King -kopion ja hinta on tsiljoona Egee. Mut ei kummiskaan. :D Piiveillä on kumminkin ihan oikeitakin vahvistimia (mitä ei ennen ollut :D) nykyään, esim SISO, (eli nykyinen mikäsenyton, 6510?) ja JSX, että huoli oli oikeutettua. Mut ei onneksi. Mun makuun noi Piivein nykykoneet on kumminkin ihan jees. Vaikka Delta Bluus onki surkeasti suojattu. Pirisee... Pidän ääntä, näyn kauas, olen. |
Jaa siellä on oikeen sellanen kytkinki vielä.. pitääpi tesmata kun pääsee testaamaan. Ainakin niis koneis joita oon testannu oli SATURNUKSEN kokoinen lappu päällä, että koita tätä nappulaa, se on takana piilossa. :D Pidän ääntä, näyn kauas, olen. |