Basil79 10.05.2006 12:44:00 | |
---|
Hellyyttävää tällainen väittely. Onko niin vaikeaa hyväksyä muiden ihmisten mielipiteitä. Kannattaa kuitenkin muistaa, että ne jotka mieltävät tämän deathiksi kuuntelevat rankimillaan Bon Jovin Bed of Rosesia tai It's My Lifea. Se on ihan miten kukainenkin omasta tilanteesta asioita määrittelee. Ja toki se on raflaavan houkuttelevaa kertoa medialle, että nyt sinne tuli tämmönen Death metal bändi vetämään kuolon virsiä. |
Hnry 10.05.2006 19:07:42 | |
---|
Nyt on sitten Lordin pyrotekniikka maksettu euroviisuihin. Sauna Open Air ja Tuska ovat molemmat lahjoittaneet 5000 euroa Lordin pyrotekniikan maksamiseksi Euroviisujen loppukilpailuissa. Rahat lahjoitettiin Lordin uusimman albumin kultalevyjuhlissa, ja kaikki osapuolet olivat liikuuttuneita: "Kyllä tämä oikeasti auttaa, sillä lahjoitus festivaaleilta on kolmasosa koko pyrotekniikan budjetista", totesi Lordi. Lahjoitus takaa täydet paukut Lordin esitykseen. Death arrives with a smile. |
Bonesaw 10.05.2006 20:11:17 (muokattu 10.05.2006 20:12:05) | |
---|
Edelleen puuttu vissiin vaatimattomat 10 000. Hei! Pienentäkää sitä budjettia,ettei tarvitse marista. Edit. Hieno juttu Tuskalta kyllä. It´s easier to give up than allways tried to go up. :'( |
sellisti 10.05.2006 22:42:18 | |
---|
Hellyyttävää tällainen väittely. Onko niin vaikeaa hyväksyä muiden ihmisten mielipiteitä. Kannattaa kuitenkin muistaa, että ne jotka mieltävät tämän deathiksi kuuntelevat rankimillaan Bon Jovin Bed of Rosesia tai It's My Lifea. Se on ihan miten kukainenkin omasta tilanteesta asioita määrittelee. No totta kai kuka tahansa saa olla asiasta vaikka mitä mieltä. Se on sitten eri asia miten lähellä se on totuutta. Mun puolesta Lordia saa tituleerata vaikka oopperaksi, mutta jos nyt yleisistä genreistä ylipäätään puhutaan, niin on kai ne yritetty laatia jotenkin yleispätevien kriteerien mukaan eikä sentään jokaisen henk. koht. näkemys huomioon ottaen. Ja toki se on raflaavan houkuttelevaa kertoa medialle, että nyt sinne tuli tämmönen Death metal bändi vetämään kuolon virsiä. No sitä se kyllä on. Ainahan mediat asioita liioittelevat. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Valokaari 11.05.2006 16:50:23 | |
---|
Jysäys -nimisessä kotimaisessa sarjakuvalehdessä julkaistaan kesäkuun alussa 5-sivuinen Lordi-sarjakuva. Jatkoakin on tämän jälkeen odotettavissa. Sarjakuva on itse Lordin kirjoittama ja piirtämä. Tussauksen puolestaan hoitaa sarjakuvapiireissä varsin suosittu ja tunnettu Petri Hiltunen. Värit ja toimitus on Mattipekka Ratian käsialaa. Odottelemme siis innolla kesäkuuta! Aiemminhan Lordi-sarjakuvia on julkaistu omana 12-sivuisena lehtenä Would You Love A Monsterman? -singlen kylkiäisenä, sekä sivunmittaisena Suosikki -lehdessä vuonna 2004. Lähde: http://www.monsterdiscohell.com/index.htmlRok rok. |
Jack D 11.05.2006 23:37:04 | |
---|
You look divorced. |
aivokuolio 11.05.2006 23:48:17 | |
---|
Sen ymmärtää että tämä "Lordi Euroviisuissa" hässäkkä aiheuttaa muusikoiden.netissä hämmennystä mutta mitä tämä on http://www.xfm.co.uk/Article.asp?id=208149 Brittitoimittaja vetoaa äänestäjiin notta nämä kannattaisivat Lordia ja levittäisivät ilosanomaa. Ei sen kummempaa? 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
south_of_heaven 12.05.2006 00:03:27 | |
---|
Eipä noita mikskään dödikseks luultais ilman noita maskeja. Noi brittitoimittajat nyt varmaan luulis Slipknottia jokski brutal extreme grindcoreks itki south_of_heaven |
Heissi 12.05.2006 04:03:54 | |
---|
Eikös Lordilla ollut ennen tämä periaate että hirviöt eivät puhu? Äsken näytti MTV Newsin haastattelussa Lordi jauhavan. No ehkä ne hirviöt puhuu englantia kummiskin sitten. Mikäs siinä. "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
aivokuolio 12.05.2006 10:38:11 (muokattu 12.05.2006 10:38:51) | |
---|
Eikös Lordilla ollut ennen tämä periaate että hirviöt eivät puhu? Äsken näytti MTV Newsin haastattelussa Lordi jauhavan. No ehkä ne hirviöt puhuu englantia kummiskin sitten. Mikäs siinä. Ei noita tv-haastatteluja pitäny alkuun antaa yhtään kellekään, mutta Euroviisujen myötä se on pikkupakko. Suomeksi kameralla ei tosin höpötellä vieläkään mitään, koska Lordin ittensä mukaan olis jo liian kova kontrasti tuolla naamalla ja rollomurteella. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
carnation 12.05.2006 11:06:25 | |
---|
Eikös Lordilla ollut ennen tämä periaate että hirviöt eivät puhu? Äsken näytti MTV Newsin haastattelussa Lordi jauhavan. No ehkä ne hirviöt puhuu englantia kummiskin sitten. Mikäs siinä. Tuota minäkin muuten vähän ihmettelin. Olin ensiksi vähän monttu auki että wtf, Putaansuuhan sanoi etteivät hirviöt puhu. Mutta nyt kun hommat on niin sanotusti isollaan, on jo vähän pakko alkaa puhella. "I'm swallowing stars and shitting out love."
Osta levy |
Jetku 12.05.2006 12:00:17 | |
---|
Kaikkea sekin tekee jonkun euroviisun takia. |
Spawn 12.05.2006 13:30:07 | |
---|
Suomeksi kameralla ei tosin höpötellä vieläkään mitään, koska Lordin ittensä mukaan olis jo liian kova kontrasti tuolla naamalla ja rollomurteella. Kyllä tuo naama rovaniemen murteeseen hyvin sopii. Noita näkee aina kun käy aamupäivällä kaupungilla. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Offtopiciksi taas menee, mutta tuo "Saatana saapuu Ateenaan" etc. paskanjauhanta on kyllä taas hyvin todistanut, kuinka 99% ihmisistä ÄO menee sen mukaan, mikä lämpötila on ulkona.. Kuinkahan kauan vielä jaksavat, prkl uudessa Vapaa-Ajattelija-lehdessäkin joku "asiantuntija" selitti kahden sivun verran tyyliin "nuo tuommoiset maskit kuuluvat tämäntyyppiseen musiikkiin" etc etc ad nauseam.. Olisi luullut että tuommoisia "asioita" käsiteltiin jo aivan tarpeeksi 20 vuotta sitten, kun W.A.S.P. ja kumppanit olivat "niin hirveää ja shokeeraavaa" mutta ei.. ..Ja lopuksi: jokainen tulkoon autuaaksi omalla uskollaan, mutta kyllä nuo "Lordi on Jumalan miehiä"-lehtijutut menivät jo hieman liian yli. Mitä tekemistä musiikin kanssa? Taitab olla, että on Lordi hieman liikaa saanut vaikutteita Simmonsilta, mitä tulee itsensä myymiseen, muuta syytä en näe tuommoiseen. ..Minun mielipiteenihän tämä on, mutta jotenkin meni kyllä omissa silmissäni viimeinenkin välipohja rikki, jos innoissaan selittää, että henkiolento, joka "käski" raiskaamaan vääräuskoisten naiset ja halkaisemaan lapset keskeltä kahtia, on hänen silmissään parempi vaihtoehto, kuin toinen samassa romaanissa esiintyvä vastaavanlainen, joka koitti erästä kirjan alussa esiintynyttä henkilöä uhraamasta omaa poikaansa tuolle ensiksimainitulle. Mutta tällä ei ole mitään tekemistä koko topicin tai minkään kanssa, provosoitukaa rauhassa, kun siitä niin paljon pidätte. Kunhan mainitsin. |
BigPapa 12.05.2006 16:10:51 | |
---|
Joopa joo.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
bastardo 13.05.2006 22:48:01 | |
---|
My dying bride oli kerran Jyrki-ohjelmassa vieraana. Hytönen onnistui samassa lauseessa muistamaan väärin poikien uuden levyn nimen, sekä kutsumaan MDB:tä black metal-bändiksi. No jos rehellisiä ollaan, niin Hytöseltä ei ihan oikeasti voi vaatia tuon parempaa suoritusta. "It's good to be with you here. This a very prestigious festival, we are glad to be part of it. This song is therefore about fucking." - J. Homme |
Colturkeu 14.05.2006 01:11:30 (muokattu 14.05.2006 01:15:47) | |
---|
Ja lopuksi: jokainen tulkoon autuaaksi omalla uskollaan, mutta kyllä nuo "Lordi on Jumalan miehiä"-lehtijutut menivät jo hieman liian yli. Mitä tekemistä musiikin kanssa? Taitab olla, että on Lordi hieman liikaa saanut vaikutteita Simmonsilta, mitä tulee itsensä myymiseen, muuta syytä en näe tuommoiseen. NIIN MINÄHÄN EN TÄSSÄ YRITÄ YHTÄÄN PROVOSOIDA MUTTA KATSOKAA KAIKKI KUINKA SUURI ATEISTI MINÄ OLENKAAN. HETI KUN JOKU MAINITSEEKIN JOTAKIN OMASTA USKONNOSTAAN NIIN MINÄ KYLLÄ LOUKKAANNUN. ITSE SAAN TIETYSTI JULISTAA ATEISMIANI NIIN PALJON KUN LYSTÄÄN EIKÄ JEESUSTELIJOILLA OLE SIIHEN MITÄÄN SANOTTAVAA. SEHÄN ON NIIN MUODIKASTA JA KIVAA PILKATA KRISTINUSKOA ;:ASD;:ASD;:_ASD;:_ASD;:_AS;:_D |
Jokunen 14.05.2006 03:13:40 | |
---|
NIIN MINÄHÄN EN TÄSSÄ YRITÄ YHTÄÄN PROVOSOIDA MUTTA KATSOKAA KAIKKI KUINKA SUURI ATEISTI MINÄ OLENKAAN. HETI KUN JOKU MAINITSEEKIN JOTAKIN OMASTA USKONNOSTAAN NIIN MINÄ KYLLÄ LOUKKAANNUN. ITSE SAAN TIETYSTI JULISTAA ATEISMIANI NIIN PALJON KUN LYSTÄÄN EIKÄ JEESUSTELIJOILLA OLE SIIHEN MITÄÄN SANOTTAVAA. SEHÄN ON NIIN MUODIKASTA JA KIVAA PILKATA KRISTINUSKOA Saatko noita kohtauksia useinkin? "If vomit were a movie, this would be the soundtrack." |
BigPapa 14.05.2006 08:37:54 | |
---|
NIIN MINÄHÄN EN TÄSSÄ YRITÄ YHTÄÄN PROVOSOIDA MUTTA KATSOKAA KAIKKI KUINKA SUURI ATEISTI MINÄ OLENKAAN. HETI KUN JOKU MAINITSEEKIN JOTAKIN OMASTA USKONNOSTAAN NIIN MINÄ KYLLÄ LOUKKAANNUN. ITSE SAAN TIETYSTI JULISTAA ATEISMIANI NIIN PALJON KUN LYSTÄÄN EIKÄ JEESUSTELIJOILLA OLE SIIHEN MITÄÄN SANOTTAVAA. SEHÄN ON NIIN MUODIKASTA JA KIVAA PILKATA KRISTINUSKOA Aika muodikasta ollut jo kauan, muistaakseni n. 2000 vuotta sitten kristittyjä syötettiin leijonille välipaloiksi. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Tuomas. 14.05.2006 09:51:17 | |
---|
Oli muuten Lordista pieni juttu Time lehdessä. Amerikkalainen julkaisu siis. V.U.K #34? |