Aihe: Lost
1 2 3 4 536 37 38 39 4081 82 83 84 85
sellisti
10.05.2006 23:03:43
Ööh..? Siis onko tuossa CDON.comin boksissa suomenkieliset tekstit vai ei? Nettisivulla suomi mainitaan tekstitettyjen kielten joukossa, mutta itse boksin takakannessa ei. Tänään posti toi boksin, mutten viitsi repiä sitä auki ennen kuin tämä selviää. Lähtee nimittäin paluupostissa takaisin jos kusetettu on.

Kysyin asiakaspalvelustakin, mutta sieltä saa näköjään vastausta odottaa.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
aivokuolio
10.05.2006 23:05:49
Ööh..? Siis onko tuossa CDON.comin boksissa suomenkieliset tekstit vai ei?

Kyllä siinä on, vaikka ei kansissa luekaan.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Mättöpiiska
10.05.2006 23:17:16
Onpi on.
sellisti
10.05.2006 23:57:28
Kyllä siinä on, vaikka ei kansissa luekaan.

Kiitän, kumarran ja huokaisen helpotuksesta.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
carnation
11.05.2006 12:17:31
Ööh..? Siis onko tuossa CDON.comin boksissa suomenkieliset tekstit vai ei? Nettisivulla suomi mainitaan tekstitettyjen kielten joukossa, mutta itse boksin takakannessa ei. Tänään posti toi boksin, mutten viitsi repiä sitä auki ennen kuin tämä selviää. Lähtee nimittäin paluupostissa takaisin jos kusetettu on.

Kysyin asiakaspalvelustakin, mutta sieltä saa näköjään vastausta odottaa.

Tuolla Lostin tuotekuvauksessa on teksti että "The info on the cover is incorrect, the series include Finnish subtitles." Itsekin vähän säikähdin ensin.
"Baby, baby, baby, light my way."

Osta levy
riimu
11.05.2006 14:50:14
http://imukuppi.org/~mtvartia/mc.gif

Varmaan on jo wanha, mutta itse repesin kyllä täysin. :D
Don't ask me about Grim Fandango!
MV
11.05.2006 14:56:46

Haha! :D
"I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more afraid of me than you are right now." -Jack Bauer
Skebameizi
11.05.2006 16:56:02

W on juu, mutta silti hoho! :D
Miksi siirtää huomiseksi se minkä voi tehdä ylihuomenna?
aivokuolio
11.05.2006 17:39:24
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Jkob
11.05.2006 17:57:25

Pöh. Wanha gon mikä, täällä topicissa tuo jo on, olsit selaillu vaan niin olis löytynyt.. :)
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees.
Jkob
11.05.2006 17:57:25 (muokattu 11.05.2006 17:57:40)
tuplat
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees.
LiiMaNHeNKi
12.05.2006 14:23:20 (muokattu 12.05.2006 14:30:08)

"Spanish Galleon". Tässä repesin.
Laiskuus on viisauden alku.
DJKaaos
12.05.2006 15:47:04
Lost = kauniit ja rohkeat viidakossa, melkosta ihmissuhdetuubaa ollut taas viimeaikoina.
Mustalaisten triathlon? Juostaan uimahallille ja tullaan pyörällä takaisin.
Kitarajeesus
14.05.2006 22:04:52
Mitähän mahtoi viime jaksossa tapahtua kun jäi Pariisin reissun takia näkemättä eikä iskä ollu muistanu nauhoittaa?
Olipa kerran mies joka ei kunnioittanut Uusista. Ei ole enää.
Mättöpiiska
15.05.2006 00:22:00
Mitähän mahtoi viime jaksossa tapahtua kun jäi Pariisin reissun takia näkemättä eikä iskä ollu muistanu nauhoittaa?

http://lost.kapsi.fi/viewtopic.php?t=405

Tuollahan se on melkein sanasta sanaan. (Että nuo tosifanit jaksaa...)
W4R
15.05.2006 09:56:03
Eih! Katoin SubTv:ltä jotain E! -julkkishömppää puoliunessa yksi iltapäivä, kun siinä tuli joku pätkä Lostin myöhemmästä jaksosta (saattoi olla 2. tuotantokaudelta). Tajusin vasta pätkä lopussa että se on Lostista. Siinä tapahtui jotain, mitä en olisi välttämättä halunnut ennakkoon nähdä. Ohjelmassa listattiin jotain yllättävimpiä juonenkäänteitä tai televisiohetkiä tai jotain sinnepäin. Varmaan tahallaan subtv spoilailee nelosen ohjelmia. >:(
Prog'n'Roll!
carnation
15.05.2006 11:22:29
Eih! Katoin SubTv:ltä jotain E! -julkkishömppää puoliunessa yksi iltapäivä, kun siinä tuli joku pätkä Lostin myöhemmästä jaksosta (saattoi olla 2. tuotantokaudelta). Tajusin vasta pätkä lopussa että se on Lostista. Siinä tapahtui jotain, mitä en olisi välttämättä halunnut ennakkoon nähdä. Ohjelmassa listattiin jotain yllättävimpiä juonenkäänteitä tai televisiohetkiä tai jotain sinnepäin. Varmaan tahallaan subtv spoilailee nelosen ohjelmia. >:(

Itsekin törmäsin puolivahingossa kyseisessä hömppäohjelmassa näytettyyn Lost-pätkään, mutta onneksi en (näin kakkoskautta katsoneena) spoilaantunut. Neloselta tulee myös se kesän sarjat tai mikä lie -mainosklippi jossa näytetään pieniä pätkiä ykköskauden viimeisistä jaksoista. Lienee katsojasta sitten kiinni kuinka paljon nuo Nelosen jutut spoilaa, mutta tuo Subtv:n homma haiskahtaa vähän SABOTOINNILTA. Saisivat miettiä millaisia ohjelmia ruutuun päästävät. Nelosen pitäisi seuraavaksi näyttää joku ohjelma joka spoilaa Subin ohjelmia (paitsi eihän Sub näytä koskaan mitään katsomisen arvoisia televisiosarjoja.)
Johnny Buzz
15.05.2006 13:28:42

Itsekin törmäsin puolivahingossa kyseisessä hömppäohjelmassa näytettyyn Lost-pätkään, mutta onneksi en (näin kakkoskautta katsoneena) spoilaantunut. Neloselta tulee myös se kesän sarjat tai mikä lie -mainosklippi jossa näytetään pieniä pätkiä ykköskauden viimeisistä jaksoista. Lienee katsojasta sitten kiinni kuinka paljon nuo Nelosen jutut spoilaa, mutta tuo Subtv:n homma haiskahtaa vähän SABOTOINNILTA. Saisivat miettiä millaisia ohjelmia ruutuun päästävät. Nelosen pitäisi seuraavaksi näyttää joku ohjelma joka spoilaa Subin ohjelmia (paitsi eihän Sub näytä koskaan mitään katsomisen arvoisia televisiosarjoja.)

Ei se nyt mitään sabotointia ole. Jos ostetussa ohjelmassa on tuo sisältä valmiina, niin ei kai ne nyt ala niitä sieltä leikkaamaan pois. Ei sopimukset sitä varmasti edes sallisi.
Pelsi
16.05.2006 03:50:42
Nyt on ensimmäinen tuotantokausi nähty. Palautti uskoni tv-sarjoihin ja siihen, että telkkarista voi oikeasti tulla jotain hyvääkin.
'Läskibassonsoittaja olikin vain läski bassonsoittaja.'
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)