Aihe: Lordi on death metallia
1 2 3 4 5 6 7
Roitto
07.05.2006 21:42:05
^siis kaikkien suosikkihan oli lordi?
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
waxivore
08.05.2006 10:28:28
Nyt kannattaa lopettaa jo se lässytys, kaikkihan tietää että Lordi on diabolical black metallia ja Rasmus on speed metallia. Näin se on. Ja Jonna Tervomaa on kans jotain metallia. Itse asiassa kaikki on nykyään metallia, joten taidanpa myydäkin levyhyllyni tyhjäksi ja alkaa kuuntelemaan pelkästään 90-luvun alun E-typeä ja muuta tissimusiikkia.
"Kun yrität tarpeeksi kauan ja kovasti, huomaat lopulta itsekin epäonnistuvasi"
aarghto
08.05.2006 12:24:22

Oisko sinne pitänyt lähettää sitten peräti Pave Maijanen vai ihan Kirka?

Kirka. Kirka joka vuosi, niin kauan kunnes voitto napsahtaa. Ja vaikka napsahtaisi, siltikin Kirka uudestaan ja uudestaan.

Yllättävän kuunneltava tuo Lordinkin biisi on. Vois ensimmäistä kertaa seurata euroviisuja televisiosta.
Hän otti kumivasaran pöydältänsä ja laittoi kylmän stetoskoopin pään kiveksiäni vasten
Parzival
08.05.2006 12:49:09
Sarcofagus olisi ollut parempi lähettää sinne.
sitä paitsi Lordi kuulostaa musiikillisesti liikaa Bon Jovilta=)
kakka rules!
slowdive
08.05.2006 15:16:08
My dying bride oli kerran Jyrki-ohjelmassa vieraana. Hytönen onnistui samassa lauseessa muistamaan väärin poikien uuden levyn nimen, sekä kutsumaan MDB:tä black metal-bändiksi.

Taisivat olla kuitenkin Veeti Kallion haastateltavana, tai se oli ainakin mukana siinä..? Pointtina oli jotain että "eikö ole hieman ristiriitaista että levyn nimi on "Like Sons of (the) God" vaikka soitatte blackmetallia?".

Paha kysymys. Piti mennä ihan itekin maton alle myötähäpeämään.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Super-Jari
08.05.2006 16:16:18
Taisivat olla kuitenkin Veeti Kallion haastateltavana, tai se oli ainakin mukana siinä..? Pointtina oli jotain että "eikö ole hieman ristiriitaista että levyn nimi on "Like Sons of (the) God" vaikka soitatte blackmetallia?".

Paha kysymys. Piti mennä ihan itekin maton alle myötähäpeämään.

Minun muistaakseni kysymys oli että miten kun soitatte näin synkkää musiikkia ja levyn nimi on kuitenkin "Like Gods Of The Sun"? Aurinko oli se juttu siinä kysymyksessä. lol
slowdive
08.05.2006 17:17:02
Minun muistaakseni kysymys oli että miten kun soitatte näin synkkää musiikkia ja levyn nimi on kuitenkin "Like Gods Of The Sun"? Aurinko oli se juttu siinä kysymyksessä. lol

No, pitänee hakea repullinen VHS:iä kellarista ja alkaa kelaileen kunhan on aikaa...
Muistelen 95% varmuudella että se nimenomaan sekoili tuon levyn nimen päin helvettiä. Mutta asia pitää tarkistaa! :)
Morris on acid
08.05.2006 18:41:10
No, pitänee hakea repullinen VHS:iä kellarista ja alkaa kelaileen kunhan on aikaa...
Muistelen 95% varmuudella että se nimenomaan sekoili tuon levyn nimen päin helvettiä. Mutta asia pitää tarkistaa! :)

Olen pahoillani, että otin asian esille.
marx
09.05.2006 10:42:57
Lordi on ihan vitun naurettava.
SuperJeesus
09.05.2006 11:20:27
Se thunder-kohta missä se nainen laulaa mukana on just hyvä. Ennen sitä kertsiä.
Aattelin että halusitte tietää.
Lamonte
09.05.2006 11:21:57
Se thunder-kohta missä se nainen laulaa mukana on just hyvä. Ennen sitä kertsiä.
Aattelin että halusitte tietää.

Ja huvittavin kohta on se "korkea" kiekaisu.. Hard-Rock-halleluJAAAAaa..
south_of_heaven
09.05.2006 17:26:38
Tr00-hevarit on sitten niin hellyyttäviä.

ei tarvitse olla tr00-hevari voidakseen todeta niin
monella tapaa ne ovat melko naurettavia.
itki south_of_heaven
carnation
09.05.2006 17:36:38
ei tarvitse olla tr00-hevari voidakseen todeta niin
monella tapaa ne ovat melko naurettavia.

No sittenhän tekin olette näköjään tajunneet sen, mistä Lordin touhussa on kyse.
"Baby, baby, baby, light my way."

Osta levy
sellisti
09.05.2006 19:59:40
Voi hyvät hyssykät sentään, death metalliako se olikin..? Minä kun olisin vaikka vannonut että poppiahan se Lordi soittaa. Ainakin siitä päätellen, että tuleva euroviisuedustuskappale on mukana "Suomipoppia 8" -kokoelmalla.

http://www.freerecordshop.fi/pages/ … w.asp?productid=1045282&navid=2
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Super-Jari
09.05.2006 20:02:05
No sittenhän tekin olette näköjään tajunneet sen, mistä Lordin touhussa on kyse.

Tai musiikin soittamisessa ylipäänsä.
Tapani L
10.05.2006 01:35:34 (muokattu 10.05.2006 01:35:52)
Tai musiikin soittamisessa ylipäänsä.

Ja journalismista, joka on tarkoitettu vähän isommille piireille.

Yleensäkin genre-määritelmät on niin häilyviä käsitteitä, että joka ikinen saa vetää niihin ihan omat rajansa. Minä voisin ihan hyvin sanoa vaikka Pave Maijasta black metallin kärkinimeksi, jos kyseessä olevan herran musiikissa olisi paljon sellaisia asioita, joita pidän myös black metallissa keskeisinä. Yleisestä mielipiteestä se varmasti poikkeaisi kovasti, mutta jos mun mielestä vaikkapa keskeistä black metallin kannalta olisi se, minkälaisella kitaralla kitaristi soittaa ja kuinka pitkät hiukset basistilla olisi, ja kaikki nämä natsaisivat, niin siinäpähän olisin sitä mieltä eikä oikein kukaan voisi tulla sanomaan, että itse asiassa olen väärässä ja että noi asiat eivät olisi yhtään tärkeitä. Tai voisi ja tulisi, mutta niillä ei olisi vittuakaan väliä.

Death Metalhan on tässä tapauksessa ihan hyvä määritelmä Lordista, kun juttu on kuitenkin tarkoitettu isoille massoille: kuolemametalli kuulostaa rajulta ja suuren osan mielestä Lordi näyttää ja kuulostaa todella rajulle. Pelottavamman näköisiä kuin Ozzy Osbourne - tuo televisiossa luuraava kodin elektroniikan kanssa pyhää sotaa käyvä pimeyden ruhtinas - ja kuulostaa hirveiden särökitaroidensa kanssa rajummilta kuin Kiss. Lavallakin on tulta enemmän kuin keskivertokansalainen uskoisi helvetissäkään olevan.

Se, mitä alan julkaisuissa taas kerrotaan, onkin aivan eri asia. Siellä kyseiseen musiikkisuuntaukseen perehtyneet ihmiset voivatkin sitten miettiä vähän tarkemmin mitä musiikkilajia kutsuvat perunakellariheviksi tahi norjalaiseksi vesiliskometalliksi. Pääasia on se, että ne, joille julkaisut ovat tarkoitettuja, saavat jonkinlaisen käsityksen siitä, mistä on kyse. Ainakin tässä tapauksessa, kun on näinkin mitättömästä asiasta kyse.
Olen ihan oikeasti fiksu tyyppi =)=)=) sooloprojekti.net
slowdive
10.05.2006 07:22:09
Death Metalhan on tässä tapauksessa ihan hyvä määritelmä Lordista, kun juttu on kuitenkin tarkoitettu isoille massoille...

No virheitähän sattuu tietämättömille toimittajille, mutta en kyllä ymmärrä että joku bändi ja musiikkityyli jotka eivät liity mitenkään toisiinsa, pitäisi tietoisesti mennä virheellisesti niputtamamaan vaikka juttu olisi suunnattu kenelle?

Kauniit ja Rohkeat on saippuasarja, mutta Ilta-Sanomissa sitä voitaisiin markkinoida länkkärisarjana kun siinä ammuttiin kerran?
dictatorsh*t
10.05.2006 12:25:07
Kauniit ja Rohkeat on saippuasarja, mutta Ilta-Sanomissa sitä voitaisiin markkinoida länkkärisarjana kun siinä ammuttiin kerran?

Jos ammuttu oli biisoni.
Magic Bullet
10.05.2006 12:39:51 (muokattu 10.05.2006 12:39:59)
Vitiititiititiiiitttiiiightrguhagjidfhgdfigndgkjdfhgödfjkghdfhdfködfhgdfkjghd!!!!!!
Kakka haisee aika vitun hyvälle PRKLKLKLKl!!! Mikä on Genre kuka vittu keksi kenret? Turpaan sellaisille. TR000
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)