Walrus 08.05.2006 00:10:10 | |
---|
Hyvää pätkää vetää ukot, varsinkin Anssin arvostus muusikkona nousi entisestään ku kaveri veti Jaco Pastoriusta bassolla. :) Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Vähän myöhässä tuli threadi... :) Tuleekos näitä lähetyksiä nykyisin enää uusintoina? Alun puoltoista tuntiakin olis mukava nähdä. "...jos hän koskettimien takana toi mieleen Elton Johnin Helvetin pianobaarista, oli hän nyt Rob Halford Porin ammattikoulun sähköasentajalinjan karaoke-illasta." |
Cujo 08.05.2006 00:46:46 | |
---|
Aika hauska konsertti oli kyllä :) Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar? Var det dig jag såg, dig jag svor att aldrig glömma? AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
Jag 08.05.2006 00:58:45 | |
---|
Aika hauska konsertti oli kyllä :) jep. Kuusisto näyttää olevan huumori-miehiä. Hieno esiintyjä. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
samwyse 08.05.2006 01:44:27 (muokattu 08.05.2006 01:50:01) | |
---|
Onkos kellään sitä Headbangers Ballin pätkää missä soittivat Iron Maidenin Wasted Yearsia? e: ai niin joo, en nähnyt tämän konsertin alkua, mikäli soittivat siinäkin. |
greshgurt 08.05.2006 02:41:50 | |
---|
Olipa kivaa katteltavaa ja varsinkin kuunneltavaa. Anssi Kelankin pisteet nousivat silmissäni ihan kybäprosenttisesti. Mies osoitti olevansa erittäin karismaattinen esiintyjä ja taitava muusikko muutenkin. Ei sitä muutama ärsyttävä poprallatus muuta miksikään. Mutta vielä Kelaakin enemmän vaikutusta teki Pekka Kuusisto ja hänen melkeinpä ilmiöimäinen-sanaan yltävä esiintymisensä ja varsinkin se soittolaulu-puoli. Tuntui olevan kuin kotonaan minkä tahansa soittimen ja vempeleen parissa, ja siltikin(!?) heitti myös hyviä juttuja jatkuvasti. Tuli erittäin hyvä fiilinki kun herrojen touhuilua katsoi. En minä osaa tähän oikeasti mitään järkevämpää tällä hetkellä sanoa. Tyhmempää juttua olisi voinutkin tulla. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Tupuna 08.05.2006 08:59:14 | |
---|
Mahtava konsertti oli jopa tv:stä katsottuna. Paljon yllätyksellisyyttä ja mainioita hetkiä. Pekka Kuusistoa on erittäin miellyttävä kuunnella, tuntuu hallitsevan viulun lisäksi muutkin instrumentit + laulunkin. Minä liikutuin tästä! ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
texjazz 08.05.2006 09:42:09 | |
---|
Kuusisto on osoittaunut varsinaiseksi koomikoksi Annamari Kähärän Orkesterin keikoillakin. Taipuu moneen musiikinlajiin notkeasti. Kelastako Suomen Pastorius? Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. |
carnation 08.05.2006 11:32:40 | |
---|
Täähän oli aivan mahtava, n. 10 minuuttia lopusta kerkesin katsomaan. Bittersweet Symphony-versiointi laittoi jalan vipattamaan. Tuleekos tätä uusintana, pitäisi saada nauhalle. Yllätyksellinen ja viihdyttävä show. |
John Titor 08.05.2006 11:32:59 | |
---|
Kelastako Suomen Pastorius? Eiköhän se titteli kuulu Lauri Porralle, Valse Triste lähtee suhteellisen napakasti. Hupaisa konsertti, jotenkin vaan lievä keikan harjoittelemattomuus paistoi läpi - en puhu pelkästä soitosta, se kun oli selkeästi suurelta osin spontaania ja improvisoitua, missä ei ole sinällään mitään vikaa, vaan lähinnä konsertin rakenteesta ja muusta siihen liittyvästä. Tuli sellainen olo, että keikkaa ei ole kokonaisuudessaan käyty läpi kamalan tarkasti, ja sellainen on aina hieman vaivaannuttavaa noin intiimissä tilanteessa. Kovia jätkiä silti, ei siinä mitään. Ja Kelan biisit ovat vallan mainioita, eipä sellaisiakaan joka jätkä tee. |
Mimi 08.05.2006 16:09:19 | |
---|
Sangen hauska pläjäys oli, mitä tuossa vähän vailla puolen yön tajusin alkaa katsoa. Huumorimiehiä ja taitavia soittajia on. Melkein voisin väittää, että hauskinta antia kyllä oli se "Vedetään yks lämmmittelybiisi 69eyesiä tähän" -pätkä... Uusinta olis kyllä kiva, voisin katsoa kokonaankin tuon kosertin ja toiseen kertaan sen minkä jo kerkesin näkemään. Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari." Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari." |
huihai 08.05.2006 18:49:22 | |
---|
Kelastako Suomen Pastorius? Jaco Pastorius on Suomen Pastorius. |
arvid70 08.05.2006 19:07:16 (muokattu 08.05.2006 20:47:43) | |
---|
Lyhyesti ja ytimek. HELEVETIN HYVÄ! Kiitos Häve tunnustaa mutta kenen se viikonpäivät biisi on, siis niinku alunperin tai miten vaan? ? KAUPPIAAN PUHETTA!! |
Capman 08.05.2006 19:43:05 | |
---|
Voi Kiesus... Unohtui sittenkin katsoa tuo konsertti... Muistakaa muistuttaa jos ja kun se uusitaan. Kuusiston kyvyt on tullut todettua Kähärän konsertissa, jossa se veti aivan ilmiömäisesti viululla vaikka mitä. Ihan maailmanluokan viulisti, jollei jopa parempi kuin useimmat rock/jazz musiikin saralla ansioituneet viulistit. Kelaa on tullut aliarvioitua aika rankasti siihen asti, kunnes vaimo lainasi kirjastosta niitä sen viimeisiä levyjä ja nehän on ihan asiallista poppia. Siellähän mätkyttää Lemonatoritkin taustalla joissain kipaleissa. |
greshgurt 08.05.2006 21:28:02 | |
---|
Häve tunnustaa mutta kenen se viikonpäivät biisi on, siis niinku alunperin tai miten vaan? Mulla on sellainen käsitys, että se olisi Pekka Kuusiston isän tekemä laulu. Nimeä en kyllä muista. Mutta suht (en täysin) varma olen tästä. Jäi muuten aika hyvin soimaan päähän tuo viikonpäivä-laulu konserttitaltioinnin jälkeen. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
sellisti 08.05.2006 21:32:33 | |
---|
Mulla on sellainen käsitys, että se olisi Pekka Kuusiston isän tekemä laulu. Nimeä en kyllä muista. Ilkka. Siis Pekan isä. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
musa 08.05.2006 21:33:14 | |
---|
Olisipa ollut mukavaa nähdä tämä. |
Toveri 08.05.2006 21:34:10 (muokattu 08.05.2006 21:34:42) | |
---|
Mulla on sellainen käsitys, että se olisi Pekka Kuusiston isän tekemä laulu. Nimeä en kyllä muista. Mutta suht (en täysin) varma olen tästä. Juu, Ilkka Kuusiston säveltämä on. E: Tuli ainakin selväksi. Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
nikomati 09.05.2006 10:23:47 | |
---|
nöh. voi vitsi ku tuli tämäkin unohdettua. hargaanen aijä tuntee arvon rakkauden |
John Titor 09.05.2006 11:39:11 | |
---|
Kuusiston kyvyt on tullut todettua Kähärän konsertissa, jossa se veti aivan ilmiömäisesti viululla vaikka mitä. Ihan maailmanluokan viulisti, jollei jopa parempi kuin useimmat rock/jazz musiikin saralla ansioituneet viulistit. Niin... eiköhän se maailmanluokan viulismi tullut todennettua jo siinä vaiheessa kun mies voitti Sibelius-viulukilpailun? |