paice60 26.04.2006 14:53:19 | |
---|
Mulla on shuren Beta 58 A ja hyvin on toiminut. Aikaisemmin oli EV:n 357, hyvä mikki sekin, mutta se vaan meni kerran pimeeksi kesken keikan. Tultiin tauolta ja mikki ei enään toiminut. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
AnselmiMaa 26.04.2006 15:11:03 | |
---|
Mulla on shuren Beta 58 A ja hyvin on toiminut. Aikaisemmin oli EV:n 357, hyvä mikki sekin, mutta se vaan meni kerran pimeeksi kesken keikan. Tultiin tauolta ja mikki ei enään toiminut. Jospa siitä EVstä loppu ns panokset? (vrt. magnum 357) Voi helevatan helevata! Humppaahan sen piti olla.. |
paice60 26.04.2006 15:17:50 | |
---|
Jospa siitä EVstä loppu ns panokset? (vrt. magnum 357) Jaa niin tietenkin. Pitääpä heti kun pääsee kotiin vappupäivänä (parin oluen jälkeen) tarkistaa EV:n panoslaatikko. Enpä olisi tuota taas huomannut ilman apuasi. On se hyvä että tällainen auttamisnetti on keksitty, saa niin pirun hyviä neuvoja. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
baron 26.04.2006 16:56:52 | |
---|
Oltiin vuosi sitten Pörssiklubilla keikalla ja alakerran ravintola Pörssin hovimestari juoksee hengästyneenä neljänteen kerrokseen: Siellä juhlapuhe menossa ja kesken kaiken alkaa meidän "värikäs" sound check kuulua heidän kaiuttimistaan. My name is Baron, Sir Baron. |
jmercy 26.04.2006 23:35:50 | |
---|
Keikkamikkinä Shure Beta on varma ja hyvä valinta. Tästä olisi voinut tulla ihan hyvä päivä... |
laulava runpali 05.05.2006 09:17:16 | |
---|
Täältä tulee myös ääni opus 69:lle. Toimii vähäisen, ja hyväsoundisen, vuotoäänen johdosta mm.rumpaajilla tosi hyvin. Sen on myös saanut keikkaelämässä huomata, että niin hyvä mikki kuin onkin ,niin ei välttämättä kaikilla toimi. Konkka mikeistä on ollut vähän pelottavia kokemuksia aktiivisessa keikkakäytössä, aina mikki joskus tipahtaa tai osuu johonkin vähemmän pehmeään pintaan... s'oon moro ain sillon tällön....Paljon testiä ja vertailuja! Kuule hande mitä eroa on 69 ja 69 s mallissa? ja ostanko dynaamisen vaiko konkkaversion rumpujen taakse? Kumpia ne oli siellä Vk:n joulukonsertissa? Kukkakeppistandit rulettaa!! |
JK 05.05.2006 11:22:35 | |
---|
Kuule hande mitä eroa on 69 ja 69 s S = Switch eli siinä on katkaisija On/Off. |
laulava runpali 05.05.2006 11:52:53 | |
---|
S = Switch eli siinä on katkaisija On/Off. kiitos sinullekki, ton tiesinkin vaan en sitä että se pelkästään tekee 30 euron hinta eron. Kukkakeppistandit rulettaa!! |
laulava runpali 05.05.2006 12:06:57 | |
---|
Noita saa muuten st pauls soundista samaan hintaan ku t.kaupasta ja katkasija mallisen halvemmallakin. Kukkakeppistandit rulettaa!! |
WanhaWetäjä 05.05.2006 12:42:45 | |
---|
Noita saa muuten st pauls soundista samaan hintaan ku t.kaupasta ja katkasija mallisen halvemmallakin. Joo mutta nuo katsaisijamallit kandee unohtaa,ainakin halvemmat merkit...järkevämpää on hommata se katkaisija piuhaan,mulla on ainakin kestänyt sellanen "rulla"katkaisija 10 vuotta,kollegan katkaisimella varustettu uus mikki(halpis)hajosi n. puolessa vuodessa :-) Ts katkaisija on hepompi/halvempi vaihtaa piuhaan kuin ostaa uus mikki ? Ostan Casion kun täytän 50v... |
Musiikkia korville 05.05.2006 12:44:05 | |
---|
Joo mutta nuo katsaisijamallit kandee unohtaa,ainakin halvemmat merkit...järkevämpää on hommata se katkaisija piuhaan,mulla on ainakin kestänyt sellanen "rulla"katkaisija 10 vuotta,kollegan katkaisimella varustettu uus mikki(halpis)hajosi n. puolessa vuodessa :-) Ts katkaisija on hepompi/halvempi vaihtaa piuhaan kuin ostaa uus mikki ? Komp Olen hidas mutta tyhmä |
laulava runpali 05.05.2006 12:59:22 | |
---|
Joo mutta nuo katsaisijamallit kandee unohtaa,ainakin halvemmat merkit...järkevämpää on hommata se katkaisija piuhaan,mulla on ainakin kestänyt sellanen "rulla"katkaisija 10 vuotta,kollegan katkaisimella varustettu uus mikki(halpis)hajosi n. puolessa vuodessa :-) Ts katkaisija on hepompi/halvempi vaihtaa piuhaan kuin ostaa uus mikki ? Joo, itse en tee minkään näkösellä katkaisijalla mitään. Kukkakeppistandit rulettaa!! |
DVD 05.05.2006 14:41:10 | |
---|
Joo, itse en tee minkään näkösellä katkaisijalla mitään. Katkaisija mikissä on amatööri meininki. "Präts-präts", "tsöt-tsöt". "Onko tämä mikki päällä". |
Hannu Y.T 05.05.2006 20:04:53 | |
---|
Kuule hande mitä eroa on 69 ja 69 s mallissa? ja ostanko dynaamisen vaiko konkkaversion rumpujen taakse? Kumpia ne oli siellä Vk:n joulukonsertissa? Kyllä dynaaminen mun mielestä toimii rumpujen takana paremmin kuin konkat,lähinnä vuotojen vuoksi. Tosin pohjoisen kisoissa viikonloppuna oli taas muutama laulaja ,joille ois voinu konkka olla parempi,ei toiminut 58 eikä 69,mut aina ei ymmärrä kaikkeen varautua... Mutta tules hakemaan mikki testiin ennen kuin ostat, niin saat varmistua sopivuudesta sun äänelle. Katkaisinmalleista olen aivan samaa mieltä mitä tuossa onkin jo tullut esiin. Julspektaakkelissa oli 69-58-ew3?? laulumikkejä käytössä. Ainoastaan leadilaulussa konkka,muut laulut dynaamisia. Humpan' Roll! |
uruttaja 05.05.2006 22:38:09 | |
---|
Kyllä paras on se mikä menee perseeseen. |
aisa 05.05.2006 22:44:17 | |
---|
Kyllä paras on se mikä menee perseeseen. jotain tollasta sulta sopi odottaakin...8) minä oon huohotellut aika kauan jo shuren 87 betaan konkkamikkien aatelia omasta mielestäni. jos ei siitä saa hyvää soundia ulos, niin vika saattaa löytyä äänihuulista. minä tulen - I'm cumming |
Joo mutta nuo katsaisijamallit kandee unohtaa,ainakin halvemmat merkit...järkevämpää on hommata se katkaisija piuhaan,mulla on ainakin kestänyt sellanen "rulla"katkaisija 10 vuotta,kollegan katkaisimella varustettu uus mikki(halpis)hajosi n. puolessa vuodessa :-) Ts katkaisija on hepompi/halvempi vaihtaa piuhaan kuin ostaa uus mikki ? Taisi olla ennen kestävämpiä, mulla on SM58 70- luvulta ja katkaisija toimii komeasti. Uudemmassa 58:ssa ei ole katkaisijaa, paitsi toi "rullakatkaisija" johdossa, joka on aika hepposta tekoo, kai niitä on parempiakin olemassa. |
aisa 05.05.2006 22:47:50 (muokattu 05.05.2006 22:48:15) | |
---|
Taisi olla ennen kestävämpiä, mulla on SM58 70- luvulta ja katkaisija toimii komeasti. Uudemmassa 58:ssa ei ole katkaisijaa, paitsi toi "rullakatkaisija" johdossa, joka on aika hepposta tekoo, kai niitä on parempiakin olemassa. en tiedä mistä johtuu, että toiset on sitä mieltä ettei se rullakatkaisija ole kestävä, mutta mulla on ollu sama letku helevetin kauan, eikä katkaisija ole edes yrittäny oikutella. jokatapauksessa, mun mielestä jonkinlainen katkaisija on hyvä olla olemassa. minä tulen - I'm cumming |
EP 05.05.2006 22:54:56 | |
---|
en tiedä mistä johtuu, että toiset on sitä mieltä ettei se rullakatkaisija ole kestävä, mutta mulla on ollu sama letku helevetin kauan, eikä katkaisija ole edes yrittäny oikutella. jokatapauksessa, mun mielestä jonkinlainen katkaisija on hyvä olla olemassa. Semmonen tuli mieleen, että meidän solistin kerran piti laittaa se mikki pois päältä, niin se ei osannu kääntää sitä rullaa.. 8) |
aisa 05.05.2006 22:58:51 | |
---|
Semmonen tuli mieleen, että meidän solistin kerran piti laittaa se mikki pois päältä, niin se ei osannu kääntää sitä rullaa.. 8) se oli tietysti lintsannu just siltä tunnilta solistikoulussa, missä se olis opetettu. ja toisaalta, sen verran oon itekkin ollu pystyhuutajana, että teidän mikin pois- ja päällekytkemisenkin olevan bändin hommia...8) minä tulen - I'm cumming |