LordWinter 30.04.2006 20:45:55 | |
---|
Pari päivää sitten koin sellaisen ilmiön, että olin menossa soittamaan vähän skebaa, mutta matkalla kitaralle kuulin veljeni kuuntelevan Princeä. Kappale taisi olla Purple rain ja heti kuultuani vain pari sekuntia tuli sellainen olo, että enpä taidakaan mennä soittamaan. Nykyään aina kun kuulen Princen kappaleita, soittohaluni kuolee lähes välittömästi. Onko teillä samanlaisia kokemuksia? Well, I got this guitar and I am learning how to make it talk. |
Petrukki 30.04.2006 21:07:01 | |
---|
Ynkkä ja Micheal Angelo Batio. Molemmat soittaa tollasta järjetöntä (barokki)tilua ja Ynkällä on kaikenlisäksi hirveä soundi vahvarissa (Strato taasen mainio). ENGL - muita ei tueta! |
Spike 30.04.2006 21:11:32 | |
---|
Ynkkä ja Micheal Angelo Batio. Molemmat soittaa tollasta järjetöntä (barokki)tilua ja Ynkällä on kaikenlisäksi hirveä soundi vahvarissa (Strato taasen mainio). ööh, miten pystyt sanomaan että hirveä saundi vahvarissa, mutta kitara kuulostaa hyvältä? Ootko kenties kuullut sitä ynkän stratonsoittoa jonkun muun vahvistimen läpi? Kannattaa tarkistaa vaikkapa eka rising force-levy tai alchemy, ennen kuin alkaa jauhamaan paskaa. Clearly motivated by an unholy alliance. |
ballfish 30.04.2006 21:11:49 (muokattu 30.04.2006 21:12:11) | |
---|
ja Ynkällä on kaikenlisäksi mahtava soundi vahvarissa (Strato on mainio). Ynkän haukkuminen on ihan turhaa. Mies on luonut kokonaisen uuden soittotyylin ja tiluttajia verrataan häneen. Kuunteleppa kuule herran alkupään tuotantoa tai Alcatrazzia ja tule sitten sanomaan, että Ynkällä on huono soundi. E: hidas Olen hyvä uimaan katiskaan.
"Tulikos sanktioita? " Jotta mitäh?? |
Lennu 30.04.2006 21:13:01 | |
---|
mahtava on Ynkän haukkuminen on ihan turhaa. Mies on luonut kokonaisen uuden soittotyylin ja tiluttajia verrataan häneen. Kuunteleppa kuule herran alkupään tuotantoa tai Alcatrazzia ja tule sitten sanomaan, että Ynkällä on huono soundi. E: hidas Se on vähä läski... himassa.net "Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v. |
ballfish 30.04.2006 21:14:38 | |
---|
Se on vähä läski... No joo... Olen hyvä uimaan katiskaan.
"Tulikos sanktioita? " Jotta mitäh?? |
McNulty 30.04.2006 21:17:42 | |
---|
Ei minulle tule mieleen yhtäkään kitaristia joka tappaisi minun innostukseni soittaa. Osaan vielä itse päättää mitä kuuntelen, mitä haluan kuulla ja milloin sulkea korvat jollei miellytä. Säälittäviä ja naurettavia esityksiä kyllä on, mutta nekään eivät aina liity soittamiseen vaan siihen ulkomusiikillisiin seikkoihin. Niille voi vain viitata kintaalla ja jatkaa omaa räimimistä. Kukin tyylillään, kaikista ei tartte diggailla... eikä pidäkään. Siksi maailmassa on rikas kirjo erilaista musiikkia ja erilaisia kitaristeja. Hyvä niin! "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Lennu 30.04.2006 21:20:49 | |
---|
No joo... Rapu meinaan sano että Fat=motion. himassa.net "Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v. |
ööh, miten pystyt sanomaan että hirveä saundi vahvarissa, mutta kitara kuulostaa hyvältä? No se on periaatteessa strato koverretulla otelaudalla. Stratoissa on hyvä soundi. Kannattaa tarkistaa vaikkapa eka rising force-levy tai alchemy, ennen kuin alkaa jauhamaan paskaa. Hei, sori nyt vaan jos mun mielipide on tällanen. Ja koitan joskus lainata nuo sitten kirjastosta. ENGL - muita ei tueta! |
Spike 30.04.2006 21:46:24 | |
---|
Se on vähä läski... Mitenkähän tää liitty aiheeseen? Clearly motivated by an unholy alliance. |
DVD-SOITIN 30.04.2006 21:49:11 | |
---|
Mitenkähän tää liitty aiheeseen? Maha tuo sustainia. |
metalsika 30.04.2006 22:07:00 | |
---|
Maha tuo sustainia. heh. toi oli hyvä. meikäläiseltä lähtee soittohalut kun kuulee aivotonta tilutusta. skaalojen tai sointujen sahaamista tavoitteena ainoastaan soittaa nopeasti. miksei samantien tee tietokoneohjelmaa joka takoo nuotteja vaikka 1000 sekunnisssa niin ettei edes kuule siinä erillisiä nuotteja. |
IRVIAIVO 30.04.2006 22:33:17 (muokattu 30.04.2006 22:34:10) | |
---|
Miten jonkun muun soiton kuuleminen voi tappaa soittohalun? Itse täällä tänään seikkailtuani eksyin muutaman itseäni huomattavasti lahjakkaamman soittajan soittonäytteisiin ja sain todellakin energiaa treenaukseen. Kakkaa kuullessa voi sulkea soittimen tai poistua tiloista. |
Schenker 30.04.2006 22:38:09 | |
---|
Paul Gilbert. "Limp Bizkit sucks dick!" -Zakk Wylde |
kid ego 30.04.2006 22:40:49 | |
---|
Noista yllämainituista ainoastaan Bation musiikki ei kolahda. Ynkkä, Prince ja Gilbert sen sijaan ovat parhaimmillaan mainioita, sillä poikkeuksella ettei Gilbert ole huonoa musaa tehnytkään. Jos pidät Gilbertiä aivottomana tilusankarina Racer X:n takia, tsekkaa ihmeessä äijän popimpi soolotuotanto tai Mr. Bigin levy Lean Into It. Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes. |
oiva tumpeloinen 30.04.2006 22:44:39 | |
---|
No se on periaatteessa strato koverretulla otelaudalla. Stratoissa on hyvä soundi. ehh....... Ja ilmeisesti stratolta kuulostaa vain Fender, ei mikään Falcon, Reno tai muu vastaava? Nyt kannattaisi tehdä pieni kierros musaliikkeissä ja kokeilla eri stratoja. Sitä YJM-modelia on meinaan aika rankasti modattu....soundiin vaikuttavilta osilta myös..... |
McNulty 30.04.2006 23:10:07 | |
---|
Nyt kannattaisi tehdä pieni kierros musaliikkeissä ja kokeilla eri stratoja. Sitä YJM-modelia on meinaan aika rankasti modattu....soundiin vaikuttavilta osilta myös..... Kyllä, sillä tuo messinkinen satula jo itsessään tekee siitä ihan muun kuin Stratocasterin, miten Strato nyt yleensä on ymmärretty. Samoin DiMarzion mikit... "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Leper Messiah 30.04.2006 23:11:50 | |
---|
Noista yllämainituista ainoastaan Bation musiikki ei kolahda. Ynkkä, Prince ja Gilbert sen sijaan ovat parhaimmillaan mainioita, sillä poikkeuksella ettei Gilbert ole huonoa musaa tehnytkään. Jos pidät Gilbertiä aivottomana tilusankarina Racer X:n takia, tsekkaa ihmeessä äijän popimpi soolotuotanto tai Mr. Bigin levy Lean Into It. Mulla taas Gilbert lukeutuu näihin kitaristeihin, joiden soittoa kuuneltuaan ei tee mieli soittaa, koska sen jätkän hyvyys masentaa niin. "Tässon nyt kaks vaihtoehtoa, joko sulkeudun kotiini 20 vuodeks soittamaan enkä silti tuu yhtä hyväks ku toi jätkä TAi sit ihan suosiolla myyn kamat" Sillä hetkellä kun Leper Messiahkin alkoi puhua noilla ufotermeillä, en enää ymmärtänyt jotain tästä maailmasta. Luulin että se on kova rangga kalja hevi mies, kuten esim. Vasara ja MeArtist, mutta ei. -Saha Punttisika #3 Runkku monsteri #4 |
Wopith 30.04.2006 23:19:58 | |
---|
heh. toi oli hyvä. meikäläiseltä lähtee soittohalut kun kuulee aivotonta tilutusta. skaalojen tai sointujen sahaamista tavoitteena ainoastaan soittaa nopeasti. miksei samantien tee tietokoneohjelmaa joka takoo nuotteja vaikka 1000 sekunnisssa niin ettei edes kuule siinä erillisiä nuotteja. Mistä tiedät ettei kukaan ole tehnyt? häh? Varmana on ja sitä paitsi joku japsi soittaa varmana vähintäänkin niin nopeasti. Kauneus on katsojan silmä.(piste) |
kid ego 01.05.2006 00:06:00 | |
---|
Mulla taas Gilbert lukeutuu näihin kitaristeihin, joiden soittoa kuuneltuaan ei tee mieli soittaa, koska sen jätkän hyvyys masentaa niin. "Tässon nyt kaks vaihtoehtoa, joko sulkeudun kotiini 20 vuodeks soittamaan enkä silti tuu yhtä hyväks ku toi jätkä TAi sit ihan suosiolla myyn kamat" Erittäin sama. Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes. |