Musta Arkipyhä 25.04.2006 15:36:17 | |
---|
On aika hyvää menoa tuo Live Vengeance '82.Bändi on aika iskussa.Tosin minua tympii ne ihme hidastukset (siis kuvassa) ,mutta muuten kyllä toimii.Halfordin ääni on kyllä uskomattoman muuntautumiskykyinen - melkoinen kirjo on käytössä. Onkos muita tämän pläjäyksen hankkineita? Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi.. |
Jannipaali 25.04.2006 15:56:45 | |
---|
Onkos muita tämän pläjäyksen hankkineita? Täältä löytyy. Jotenkin taas Tiptonin kitara oli hiljaisella, samaten kuin Rising In The East:illa, mutta muuten oli kova meno. Allekirjoitus |
Coldman 25.04.2006 16:20:41 | |
---|
Milläs levyillä kannattaisi aloittaa kuunteleminen? Get Stoned ! |
Super-Jari 25.04.2006 16:24:09 | |
---|
Milläs levyillä kannattaisi aloittaa kuunteleminen? Painkiller, Screaming for vengeance ja British Steel. |
rheinone 25.04.2006 18:52:09 | |
---|
On aika hyvää menoa tuo Live Vengeance '82.Bändi on aika iskussa. Juu, iskussa oli Pappi tuolla kiertueella. I believe you're a Devil's Child! |
sellisti 25.04.2006 23:31:15 | |
---|
Onkos muita tämän pläjäyksen hankkineita? Joku viikko sitten ostin, ja kyllä toimii. Etenkin kun tykkään vielä sikana juuri Screaming For Vengeance -levystä. Mainio livepaketti. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Aegis 26.04.2006 01:49:36 | |
---|
Painkiller, Screaming for vengeance ja British Steel. Rocka Rolla, Sad Wings of Destiny ja Sin after sin sitten perään. Nämähän sitä kirkkainta kärkeä ainakin minulle edustavat. Sinner! Tosin nykyään ei taida olla 70-luvun hötösoundi enää hirveän kovassa huudossa. Sääli. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Super-Jari 26.04.2006 07:09:43 | |
---|
Rocka Rolla, Sad Wings of Destiny ja Sin after sin sitten perään. Nämähän sitä kirkkainta kärkeä ainakin minulle edustavat. Sinner! Tosin nykyään ei taida olla 70-luvun hötösoundi enää hirveän kovassa huudossa. Sääli. Rocka Rolla on vähän tahattoman koominen levy vaikka hyviä biisejä löytyykin. Nimikkobiisi saa aina hymyn naamalle. |
Deino 26.04.2006 08:54:36 | |
---|
Ja tietenkin jätitte sananomatta Prestin parhaan, eli Defenders Of The Faithin. Deino vaan |
ozz3 26.04.2006 09:58:21 | |
---|
Ja tietenkin jätitte sananomatta Prestin parhaan, eli Defenders Of The Faithin. Mä en osaa kyllä päättää Defendersin ja Painkillerin väliltä. Elämää suurempia levyjä molemmat. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video |
Super-Jari 26.04.2006 10:15:39 | |
---|
Mä en osaa kyllä päättää Defendersin ja Painkillerin väliltä. Elämää suurempia levyjä molemmat. Painkiller on mun mielestä paras metallilevy, mutta Britti Teräs ja Skriiming on parhaat Priestit. Selkeää, eikö totta? Jopa Ripperin aikaiset levyt on hyviä, mutta samalla tavalla kuin Metallican Stanker. Hyvät setit, mutta eri bändi. |
arppah8 26.04.2006 13:58:06 (muokattu 26.04.2006 13:58:27) | |
---|
Ja tietenkin jätitte sananomatta Priestin parhaan, eli Defenders Of The Faithin. Tämähän se. Mikseivätköhän soita biisejä tuolta levyltä? Kyllähän joku Freewheel burning tahi The sentinel olisivat kruunanneet taannoisen keikan. Ja DVDn. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Helvetinpartaterä 26.04.2006 16:24:49 | |
---|
Tämähän se. Mikseivätköhän soita biisejä tuolta levyltä? Kyllähän joku Freewheel burning tahi The sentinel olisivat kruunanneet taannoisen keikan. Ja DVDn. Kyllähän ne sillä 2004 Reunited kiertueella taisivat ainakin The Sentinelin vetäistä. Ei siinä mitään, kyllähän itsellekin olisi kelvannut Helsingin keikalle. Tai edes Some Heads Are Gonna Roll. Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
sus 26.04.2006 19:32:45 (muokattu 26.04.2006 19:33:18) | |
---|
Omat kaksi suosikkilätyskääni voisivat olla Sin after sin ja Screaming for vengeance. Jos kaksi pitäisi valita. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Umpihullu 27.04.2006 19:08:08 | |
---|
Ahdistaa jo etukäteen, että viiksimies on saanut tahtonsa läpi ja aikovat tehdä musikaalin, ne on aina ollut noiden viiksimiesten hommia tuomoset projektit. Olisivat vaan pysyneet ruodussa ja tehneet kunnon hevilevyn, eikä mitään sukka/nahkahousutansseja. Vaan tekihän se Kirkakin aikoinaan hevishowta, joten odotellaas mitä äijät saavat aikaan. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
Hellbound 28.04.2006 20:43:32 (muokattu 28.04.2006 23:17:52) | |
---|
Minun lempibiisit 1.Desert plains 2.Painkiller 3.Hellrider 4.Leathel rebel 5.diamonds and rust eilen tuli ostettua Screaming for vengeance tour 82 on kyllä halfordilla ääni kunnossa täytyy myöntää, varsinkin kun tulee desert plains niin kyllä menee todella korkealle ääni, ja muutenkin on huippu paketti. Mitä muuta voi sanoa priest jyrää!!! Born to rock, drink and fuck |
Kyllä priestin paras piisi on Freewill burning Mitä vain |
sus 29.04.2006 12:17:49 | |
---|
Kyllä priestin paras piisi on Freewill burning Free willy! Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Harvestman 29.04.2006 12:22:14 | |
---|
The sentinel on helvetin kova biisi. Non est ad astra mollis e terris via. |
Lord of the strings 29.04.2006 15:57:09 | |
---|
Johnny B. Goode -cover nostaa väkisin aina hymyn huulille. Halfordin kiekaisu alussa saa kylmät väreet kulkemaan. "Urbaani ja turbaani, kokeilepa itte. Älä ees. Vidu jos on miinusta tiimarissa alle ÄÖ:n, niin älä lähde. Puol kilsaa on ihan max, mikäli pakko." -gasser |