PlasmaDemon 17.04.2006 21:49:12 (muokattu 17.04.2006 21:50:32) | |
---|
------------------------------------------------------------------------------ Joo. Taas tämmöstä peruspaskaa. Seuraava lyriikkani tulee kyllä jo kertomaan rakkaudesta ja kauneudesta. Se on varma. Tämä on taas tätä 15 minuutin antia. Tämmöstä Örinämetalli death black sontaa. Selvä peli. ------------------------------------------------------------------------------ Hamaran kautta tahdot kuolla, tahdot tappaa / et halua kuulla kun sydämesi hakkaa voit tuntea kellon pysähtyvän / nähdä itsesi peilin edessä kuolevan ripsesi silmiisi ovat jäätyneet / huulesi toisiinsa kiinni jääneet iholla vain väri kalmankalpea / silmissä kiilto jolle ei näy loppua hymysi kertoo kaiken / se on kiinnittynyt sinuun on se tehty sinua varten / se kivettynyt on sieluun helvetti huutaa sinua luokseen / tunnet ihon kylmenevän kuolleen veri virtaa suonissa tukituissa / nyt silmäsi kauniit ikiunessa näin lepäävät keuhkosi hapelta / on viety kyky liikkua jaloilta kädet kohmeessa lämpimässä / mutta vieläkin kirves kädessä silmäsi kertovat kaiken / nuo tyhjät tummenneet viattomat kuten silmät lapsen / ovat ne sinua palvelleet hymysuin otat vastaan viattomuuden / väistät tuon karun totuuden antaako hamaran isku elämän / näyttääkö kauniilta kirves kivessä käsiaseella saa vapautettua tuskan / vierelle astelee orja saatanan elonvarjoissa kulkee poika perkele / se tunteesi nostaa pintaan hamaran kautta kuljet elämään / löydät paratiisin viinitarhan vereslihan tuoksu sinut vapauttaa / se saa sielusi kasvamaan sydän pysähtyy, verenkierto lakkaa / näin retkesi päättyy
-------------------------------------------------------------------------- || Omistettu itsetuhoisille ihmisille/hulluille. Että näin..heh heh || ||Taidan olla itsekin sairas :D noh.. silti naurattaa || -------------------------------------------------------------------------- "Soittajan sormi on sellainen elin, että se soimaan saa vaikka millaisen pelin" |
L.C.F 21.04.2006 16:12:26 | |
---|
En tiä mitä mieltä muut on, mutta se nyt täsä asiasa ei vaikuttais muutenkaan mitenkään mun mielipiteeseen, mutta mä ainaki oon oottanu plasmalta uusia lyriikka juttuja! Monesta entisestä oon tykänny, ja pitää sanoa, että tämäki sai kyllä vakuutettua mut! Ratiritiralla kutsuu valhalla! Pastilli? |
PlasmaDemon 23.04.2006 13:05:32 | |
---|
En tiä mitä mieltä muut on, mutta se nyt täsä asiasa ei vaikuttais muutenkaan mitenkään mun mielipiteeseen, mutta mä ainaki oon oottanu plasmalta uusia lyriikka juttuja! Monesta entisestä oon tykänny, ja pitää sanoa, että tämäki sai kyllä vakuutettua mut! Kiitos kiitos vaikka paskaahan tämä onkin "Soittajan sormi on sellainen elin, että se soimaan saa vaikka millaisen pelin" |
Thanatopsis 26.04.2006 11:44:36 | |
---|
Minusta tämä on loistava. Muistuttaa mielestäni vähän Ajattaraa - kuten esimerkiksi siinä ettei silmiinä osunut nyt näin parilta lukaisulta yhtään klisettä. |
Minusta tämä on loistava. Muistuttaa mielestäni vähän Ajattaraa - kuten esimerkiksi siinä ettei silmiinä osunut nyt näin parilta lukaisulta yhtään klisettä. kiitos nyt tästäkin kohteliaisuudesta :) "Soittajan sormi on sellainen elin, että se soimaan saa vaikka millaisen pelin" |
4roth 30.04.2006 16:49:22 | |
---|
Tämä "sanoma" sujuu kyllä mielestäni sinulta paremmin kuin tunteista tai rakkaudesta kertova. Jos pelkäät pimeää, pysy valossa. |
PlasmaDemon 02.05.2006 15:44:34 | |
---|
Tämä "sanoma" sujuu kyllä mielestäni sinulta paremmin kuin tunteista tai rakkaudesta kertova. ok. Huomasin itsekin :) "Soittajan sormi on sellainen elin, että se soimaan saa vaikka millaisen pelin" |
ozmo 02.05.2006 21:37:33 | |
---|
Tykkään. Mielestäni oikein onnistunutta tällaista... noh, miten sen sanoisi, "sisällöltään vähemmän tervettä" lyriikkaa. :) Jees. "What's the connection between American beer, and making love in a canoe?
-They're both fucking close to water." Pro Ulrich säätiö#1 |
PlasmaDemon 03.05.2006 08:37:24 | |
---|
Tykkään. Mielestäni oikein onnistunutta tällaista... noh, miten sen sanoisi, "sisällöltään vähemmän tervettä" lyriikkaa. :) Jees. kiitoksia :) ei tätä kyllä terveeksi voi sanoo.. "Soittajan sormi on sellainen elin, että se soimaan saa vaikka millaisen pelin" |