Aihe: Hamaran kautta
1
L.C.F
21.04.2006 16:12:26
En tiä mitä mieltä muut on, mutta se nyt täsä asiasa ei vaikuttais muutenkaan mitenkään mun mielipiteeseen, mutta mä ainaki oon oottanu plasmalta uusia lyriikka juttuja! Monesta entisestä oon tykänny, ja pitää sanoa, että tämäki sai kyllä vakuutettua mut!
Ratiritiralla kutsuu valhalla! Pastilli?
PlasmaDemon
23.04.2006 13:05:32
En tiä mitä mieltä muut on, mutta se nyt täsä asiasa ei vaikuttais muutenkaan mitenkään mun mielipiteeseen, mutta mä ainaki oon oottanu plasmalta uusia lyriikka juttuja! Monesta entisestä oon tykänny, ja pitää sanoa, että tämäki sai kyllä vakuutettua mut!

Kiitos kiitos vaikka paskaahan tämä onkin
"Soittajan sormi on sellainen elin, että se soimaan saa vaikka millaisen pelin"
Thanatopsis
26.04.2006 11:44:36
Minusta tämä on loistava. Muistuttaa mielestäni vähän Ajattaraa - kuten esimerkiksi siinä ettei silmiinä osunut nyt näin parilta lukaisulta yhtään klisettä.
PlasmaDemon
27.04.2006 22:36:30
Minusta tämä on loistava. Muistuttaa mielestäni vähän Ajattaraa - kuten esimerkiksi siinä ettei silmiinä osunut nyt näin parilta lukaisulta yhtään klisettä.

kiitos nyt tästäkin kohteliaisuudesta :)
4roth
30.04.2006 16:49:22
Tämä "sanoma" sujuu kyllä mielestäni sinulta paremmin kuin tunteista tai rakkaudesta kertova.
Jos pelkäät pimeää, pysy valossa.
PlasmaDemon
02.05.2006 15:44:34
Tämä "sanoma" sujuu kyllä mielestäni sinulta paremmin kuin tunteista tai rakkaudesta kertova.

ok. Huomasin itsekin :)
ozmo
02.05.2006 21:37:33
Tykkään. Mielestäni oikein onnistunutta tällaista... noh, miten sen sanoisi, "sisällöltään vähemmän tervettä" lyriikkaa. :) Jees.
"What's the connection between American beer, and making love in a canoe? -They're both fucking close to water."
Pro Ulrich säätiö#1
PlasmaDemon
03.05.2006 08:37:24
Tykkään. Mielestäni oikein onnistunutta tällaista... noh, miten sen sanoisi, "sisällöltään vähemmän tervettä" lyriikkaa. :) Jees.

kiitoksia :)

ei tätä kyllä terveeksi voi sanoo..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)